Dat laatste is wel tofquote:Op zondag 6 augustus 2017 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja.
Ik zit te twijfelen of ik morgen weer zonder primer probeer. Of half gezicht met primer, andere helft zonder.
Had ik eigenijk vandaag moeten doen, zondag ideale dag.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste is wel tof
Even experimenteren
Goed idee, gewoon beetje uitproberen wat voor jou werkt.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja.
Ik zit te twijfelen of ik morgen weer zonder primer probeer. Of half gezicht met primer, andere helft zonder.
Nivea for men aftershave balsem (of gewoon van kruidvat/etos eigen merk). Zit veel glycerine in dus dat is goed voor droge huidjesquote:Op maandag 7 augustus 2017 09:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Hebben jullie trouwens nog tips voor een goede primer? Niet te mat en ook niet te dik?
Maar van bv L'Oréal, Max Factor, Maybelline zijn geen primers. Dus dan moet je echt veel uitgeven aan dure foundation of gaan voor goedkope dingen als Catrice meuk. En voor foundation wil ik echt wat beters dan het goedkoopste.quote:Op maandag 7 augustus 2017 10:09 schreef loveli het volgende:
Het hangt er heel erg vanaf welke foundation je gebruikt hoe goed een primer werkt. Wat er bij de ene foundation voor zorgt dat hij goed houdt, kan met een andere foundation heel droog uitvallen. Trial and error. Als je er een neemt van hetzelfde merk als je foundation, is de kans groter dat ze goed combineren.
Dat was toch meer een wat voor type basis het is, hoe het werkt? Siliconen vs. waterbasis?quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:16 schreef Molo het volgende:
Zelfde primer en foundation qua merk is echt onzin
Yes, maar niet merkgebonden. En tevens afhankelijk van je huid en je dagcrème en zulksquote:Op maandag 7 augustus 2017 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was toch meer een wat voor type basis het is, hoe het werkt? Siliconen vs. waterbasis?
Nee, precies. Zelfde merk met verschillende basis kan er ook gewoon raar uitzien.quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes, maar niet merkgebonden. En tevens afhankelijk van je huid en je dagcrème en zulks
Ik gebruik het zelf niet trouwens, want lui en te weinig effect
quote:Op maandag 7 augustus 2017 10:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nivea for men aftershave balsem (of gewoon van kruidvat/etos eigen merk). Zit veel glycerine in dus dat is goed voor droge huidjes.
Toevoeging: werkt prima uit eigen ervaring, zorgt voor minder droge velletjes en een smoother resultaat.quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:27 schreef Cathmar het volgende:
Nivea aftershave balm? Dat is toch een veel gebruikte primer (op YouTube)?
Zelf nooit geprobeerd overigens.
De merken die je noemt hebben wel een primer.quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar van bv L'Oréal, Max Factor, Maybelline zijn geen primers. Dus dan moet je echt veel uitgeven aan dure foundation of gaan voor goedkope dingen als Catrice meuk. En voor foundation wil ik echt wat beters dan het goedkoopste.
Ik ga de primer dunner aanbrengen.
Tot nu toe zat het altijd prima.
Oh, dan ga ik naar een grotere drogisterij. Hier is niks van die merken te vinden.quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:09 schreef loveli het volgende:
[..]
De merken die je noemt hebben wel een primer.
Maar houdt het foundation dan ook langer? Dat is voor mij de enige reden om primer te gebruiken.quote:Op maandag 7 augustus 2017 12:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Toevoeging: werkt prima uit eigen ervaring, zorgt voor minder droge velletjes en een smoother resultaat.
Voor mij is gebruik primer een must, evenals een setting spray, blijft het zeker goed zitten.quote:Op maandag 7 augustus 2017 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar houdt het foundation dan ook langer? Dat is voor mij de enige reden om primer te gebruiken.
Die setting spray lonkt al een tijdje in de winkel. Maar ik ben zo huiverig voor steeds meer make-up.quote:Op maandag 7 augustus 2017 19:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Voor mij is gebruik primer een must, evenals een setting spray, blijft het zeker goed zitten.
Voor mij wel, sowieso omdat het strakker zit.quote:Op maandag 7 augustus 2017 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar houdt het foundation dan ook langer? Dat is voor mij de enige reden om primer te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |