quote:
Billy heeft is volgens mij te bewust van zichzelf en daarom nooit goed genoeg. Dat maskeert ze door heel open naar het andere geslacht te zijn op sexueel gebied. De meeste mannen vinden dat wel iets, een vrouw die altijd seks wil. Alleen gaat dat onderdanige meestal vervelen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:33 schreef Jayda het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen die ritalin slikken, terwijl ze geen adhd hebben. Die doen 't om meer energie te krijgen. Gister schreven 5 mensen hier ook al dat iemand met adhd 'normaal' wordt na het slikken van ritalin. Iemand zonder adhd wordt er hyper van. Bil wordt er hyper van.
En de was doen, en ontbijtje maken, alles om een man te pleacenquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:22 schreef Haropro het volgende:
[..]
Billy heeft is volgens mij te bewust van zichzelf en daarom nooit goed genoeg. Dat maskeert ze door heel open naar het andere geslacht te zijn op sexueel gebied. De meeste mannen vinden dat wel iets, een vrouw die altijd seks wil. Alleen gaat dat onderdanige meestal vervelen.
Ik heb medelijden met Marjet. Volgens mij is ze doodongelukkig. Bijna 35 en weer in Utopia. Maar goed, mijn mening.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:24 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nou wel goed dan, ik schijn te snurken als een wasbeer. Dat is niet leuk hoor.
Ja dat. Kan het niet goed uitleggen omdat ik dat soort vrouwen niet persoonlijk ken. Maar herken wel dingen in haar karakter en kan dan alleen maar medelijden hebben. En die nieuwe neus, alsof dat gaat helpen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:24 schreef formule het volgende:
[..]
En de was doen, en ontbijtje maken, alles om een man te pleacen
gewoon een normale irritante snurk tochquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Kevin's snurk, techniek staat voor niks in COS![]()
http://vocaroo.com/i/s0rOTNFNWe7U
Het is vooral het zeiken, zeuren, constant aandacht willen ...quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:26 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja dat. Kan het niet goed uitleggen omdat ik dat soort vrouwen niet persoonlijk ken. Maar herken wel dingen in haar karakter en kan dan alleen maar medelijden hebben. En die nieuwe neus, alsof dat gaat helpen.
Hoe zijn de streams, nog aandoen of niet?
Ja hij is harder maar dat pikt mij webcam niet opquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
gewoon een normale irritante snurk toch
Doe maar niet,quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:26 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja dat. Kan het niet goed uitleggen omdat ik dat soort vrouwen niet persoonlijk ken. Maar herken wel dingen in haar karakter en kan dan alleen maar medelijden hebben. En die nieuwe neus, alsof dat gaat helpen.
Hoe zijn de streams, nog aandoen of niet?
Mijn hondje snurkt harderquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij is harder maar dat pikt mij webcam niet op
Iedereen slaapt alweer dus. Bedankt voor deze informatie ga ik nog even met mijn hondje uit en ook plat. Scheelt me een hoop gedoe met die streams. Slaap lekker jij voor straks.quote:
Hij is er nog altijd zelf bij. En nee is ook een antwoord. Maar naar mijn mening wil die zelf geen afstand van haar nemen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:32 schreef formule het volgende:
Jessie gaat af als een gieter, Billy pakt hem volledig in, de stakker
Ik denk dat Jessie nog heel blue is in zijn denken en doen, waarom weet ik niet. Opgegroeid hier op het platteland en dat hij mooie meisjes kon krijgen snap ik, want hij is gruwelijk aantrekkelijk. Of hij zit nu al zo lang daar dat hij het spel meespeelt. Het is niet helemaal oprecht want dat klaarkomen van hem lijkt nergens naar. Duurt eeuwen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:32 schreef formule het volgende:
Jessie gaat af als een gieter, Billy pakt hem volledig in, de stakker
Duidelijkquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:36 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie nog heel blue is in zijn denken en doen, waarom weet ik niet. Opgegroeid hier op het platteland en dat hij mooie meisjes kon krijgen snap ik, want hij is gruwelijk aantrekkelijk. Of hij zit nu al zo lang daar dat hij het spel meespeelt. Het is niet helemaal oprecht want dat klaarkomen van hem lijkt nergens naar. Duurt eeuwen.
Snap ik hoor. Want Billy die op je piemel zit. Meer hoef ik niet te zeggen want een goede verstaander heeft aan een half woord genoeg.
Ja echt wel. Maar smaken verschillen natuurlijk. Hoe denk jij dan over de houding van Jessie tegenover Billy vanuit psychologisch oogpunt. Gewoon het eerste dat in je opkomt. Ben ik heel nieuwsgierig naar.quote:
Ik ben team Jessiequote:Op zaterdag 8 april 2017 23:43 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja best wel, niet zo dubbel liggen, smaken verschillen nu eenmaal lieve Ghost
Kom op zeg, hij is qua uiterlijk toch echt wel de knapste daar.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben team Jessievind hem niet knap wel maar goed alle steun is welkom
Als je mijn mening wil weten,seksquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:42 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja echt wel. Maar smaken verschillen natuurlijk. Hoe denk jij dan over de houding van Jessie tegenover Billy vanuit psychologisch oogpunt. Gewoon het eerste dat in je opkomt. Ben ik heel nieuwsgierig naar.
Hij is in mijn ogen heel knap. En zijn humor en zijn manier van praten. Als hij mijn buurman was dan had ik echt niet toegelaten dat Billy op zijn lul zat.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben team Jessievind hem niet knap wel maar goed alle steun is welkom
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:49 schreef Haropro het volgende:
[..]
Hij is in mijn ogen heel knap. En zijn humor en zijn manier van praten. Als hij mijn buurman was dan had ik echt niet toegelaten dat Billy op zijn lul zat.
Nu ga ik maar met mijn hondje uit voordat ik het te gek maak.quote:
Ik begrijp haar.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom op zeg, hij is qua uiterlijk toch echt wel de knapste daar.
ik ga stukquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:49 schreef Haropro het volgende:
[..]
Hij is in mijn ogen heel knap. En zijn humor en zijn manier van praten. Als hij mijn buurman was dan had ik echt niet toegelaten dat Billy op zijn lul zat.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:49 schreef Haropro het volgende:
[..]
ruthlessquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]ew knap ? ieder z'n mening, maar ik zie het niet.. centenbak, lelijke neus, nare ogen/blik, lelijk karakter, dom, eentoninge zeikstem,hij loopt op zijn tenen..
Super humor, goed karakter, hij houdt heel veel van zijn ouders. Lekker hoe hij praat. Nou ja, aantrekkelijkheid kun je volgens mij ook niet uitleggen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]ew knap ? ieder z'n mening, maar ik zie het niet.. centenbak, lelijke neus, nare ogen/blik, lelijk karakter, dom, eentoninge zeikstem,hij loopt op zijn tenen..
dat kan toch, je bent duidelijk niet de enige hierquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:51 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nu ga ik maar met mijn hondje uit voordat ik het te gek maak.![]()
Maar Ghost echt, hij is een van de aantrekkelijkste mannen die op tv zijn. In het echt zie ik ze niet zo.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
PROBEERT HARAPO NU JESSIE VAN MIJ AF TE PAKKEN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |