quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik probeerde te kapen met 'De rooie zaadcontainer'
Ik had Svetlana de pijpende zeemeertrolquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik probeerde te kapen met 'De rooie zaadcontainer'
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had Svetlana de pijpende zeemeertrol
Dat vind ik een hele goeie!quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja, regel jij even dat het veranderd wordt.quote:
Stierenavond voor de modsquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, regel jij even dat het veranderd wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
dan had ik er nog Sletlana van gemaaktquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die neus valt wel mee?quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:17 schreef Gooddeal het volgende:
Ik blijf erbij, die kin en onderkant van die kop, dat is het ergste.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die neus valt wel mee?
Ik vind zelfs haar ogen op de één of andere manier goor.
Die vieze mannelijke kin, die lippen en dat gebit, echt.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die neus valt wel mee?
Ik ken een artieste met een vreselijke neus, en toch is ze mooi.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die neus valt wel mee?
Barbara streisandquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:21 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ken een artieste met een vreselijke neus, en toch is ze mooi.
Ik noem een Barbra Streisand.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:21 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ken een artieste met een vreselijke neus, en toch is ze mooi.
Pijpneukio.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Pijpneukio.
Of had je het niet over Bats?
Zo toevallig.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik noem een Barbra Streisand.
Ik noem een Steffi Graf.
Ja tuurlijk het is al een lopende Tattoo wikipediaquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:25 schreef puzziepie het volgende:
Bil wil zo graag weer een tattoo , meerdere mag ook , als het maar snel is
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze is al aartslelijk, maar als ze geil is wordt ze nog afzichtelijker.
Dan heeft ze, gelukkig, altijd een dekbed over d'r harses.quote:
Alsof er thee in het bekertje van het gedrocht zit.quote:
Uiteraard niet, die zit ook aan de drankquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alsof er thee in het bekertje van het gedrocht zit.
Ja maar ze is moe en heeft geen stem meer hoorquote:
Ik dacht juist dat ze zei drink even wat.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:38 schreef puzziepie het volgende:
Room aan het janken , Bil gaat heel ff iets zeggen, misschien moet Room ff niet meer drinken
Geen aandacht gehad van Cemal?...quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
Het was zo'n saaie kutdag, en ze is zo moe.
Precies, ze naaien elkaar op. Vertellen steeds de averechtse dingen tegen elkaar. Praten achter elkaars rug om over elkaar, smilen onoprecht in elkaars gezicht. Eén groot drama stuk. En emo's leiden tot excessenquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:42 schreef Gooddeal het volgende:
Die wijven blazen zichzelf zo'n onzin in hun bol.
waarom?quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:45 schreef puzziepie het volgende:
Ik verheug me steeds meer op die verslaafden opvang![]()
Omdat er genoeg verslaafden in die loods zitten die aangepakt moeten wordenquote:
Klopt, en dat zie je niet vaak. Of misschien valt het bij anderen minder op.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vind Utopia helemaal niet geschikt om een verslaafde op te vangenquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:45 schreef puzziepie het volgende:
Ik verheug me steeds meer op die verslaafden opvang![]()
En daarom batst hij weer en doet de zeester, vind ie ook stoerquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:45 schreef TillyB het volgende:
Jessie: Op sommige dagen vind ik het heel stoer dat ik hier ben in een televisieprogramma
Oh op die manier. Mja ik heb geen hoop wat dat betreft, zullen wel beschermd worden.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat er genoeg verslaafden in die loods zitten die aangepakt moeten worden
Zoals drankorgels Room en Bil
Ka en Jacco?????????????????quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Absoluut waar , maar blijkbaar vindt Peggy Sue het een top ideequote:Op zaterdag 8 april 2017 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind Utopia helemaal niet geschikt om een verslaafde op te vangen
Van de stres zouden ze zo weer naar drank of drugs gaan grijpen
Dat zal wel niet gebeuren.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet , maar wat ik meer bedoel is dat het al een bezopen idee was om daar ex verslaafden in te zetten , en als er dan toch aangepakt moet worden dan zitten er daar een aantal die wel hulp kunnen gebruikenquote:
En dat mens komt alleen maar reclame maken voor d'r kliniek.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet , maar wat ik meer bedoel is dat het al een bezopen idee was om daar ex verslaafden in te zetten , en als er dan toch aangepakt moet worden dan zitten er daar een aantal die wel hulp kunnen gebruiken
Datquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat mens komt alleen maar reclame maken voor d'r kliniek.
Was dat janken het voorbereidend werk zekerquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:53 schreef TillyB het volgende:
Romy: kwou dat ik hier lekker kon slapen bij jou
echt hequote:Op zaterdag 8 april 2017 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
We moeten even een droevig gezicht op zetten, heeft ze haar natte kutje al gemeld?
Net aan het dromen over Demi ...quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:54 schreef rowan634 het volgende:
"Ik zou zo graag willen dat ik hier kon slapen"
Tief op mens hij sliep al
Dan hoop ik toch wel dat hij even goed wakker wordtquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Net aan het dromen over Demi ...
quote:
Wachten tot hij slaapt om er dan naast te kruipen ..ze keek al om haar heen net om te zien of er plek is en zag dat Cemal de boel gebarricadeerd heeft met kleding...quote:
vind ik niet echt een vervanging ofzoquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Net aan het dromen over Demi ...
Moest Billy de wc weer in met haar voor weer een advies gesprekje?...quote:
Blijft Rene op de vide dan?quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Wachten tot hij slaapt om er dan naast te kruipen ..ze keek al om haar heen net om te zien of er plek is en zag dat Cemal de boel gebarricadeerd heeft met kleding...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Je bent alweer vergeten dat ze er afgelopen nacht wel naast lag?
De nacht ervoor geneukt hebben?
We beginnen met een schone lei alsof er niks gebeurd is.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:57 schreef rowan634 het volgende:
jullie hangen in het verleden
vandaag is alles anders![]()
![]()
Volgens Bas. Ik schat haar iets hoger inquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Absoluut waar , maar blijkbaar vindt Peggy Sue het een top idee
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:59 schreef puzziepie het volgende:
Bil over vruchten die dan zullen afwerpen
ach ze had een tamponnetje meequote:Op zaterdag 8 april 2017 22:00 schreef Bramenstruik het volgende:
vergeet niet, Reums is ongesteld, maar daar voel je niets van
Publieksstem voor Reumsie pleasequote:Op zaterdag 8 april 2017 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
Ze verzint gewoon een lulverhaal.
Echt, die (Romy) is erg, niet te filmen.
mss zijn condoompjes daar een beter idee, je bent als man je leven niet zekerquote:
quote:
Die moet ook een publieksstem.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:03 schreef Bramenstruik het volgende:
Rob loopt om Romy te schreeuwen, puni zegt hij weer
naar huis vertrekkenquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:05 schreef TillyB het volgende:
Rob weet zeker dat Romy iets niet doet, daar heeft ze van geleerd
billy wordt al 3 jaar gehaat en heeft al een boekwerk aan publieksstemmenquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:05 schreef Bramenstruik het volgende:
waarom al dat commentaar op Romy, en gekke Bil loopt er zo mee weg
Omdat het een smerig laag wijf isquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:05 schreef Bramenstruik het volgende:
Net zoals Bil. Het is dat Jessie het weer toelaat.quote:
Romy is een behoorlijke kopie van Bil. knettergek, manipulerend als een dolle.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:05 schreef Bramenstruik het volgende:
Klopt , maar mijn stem gaat naar Romy deze keerquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Net zoals Bil. Het is dat Jessie het weer toelaat.
Oma met d'r kleinkind.quote:
Bil Room en Robquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:09 schreef humpty het volgende:
Billy moet de publieksstem al was het alleen al voor haar walgelijke vertoning op die ton
Neehee Billy weet al lang dat iedereen haar haat, Romy moet! Die gaat ook nog eens over een paar maanden weg, dus dit is misschien wel de enige kans.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:09 schreef humpty het volgende:
Billy moet de publieksstem al was het alleen al voor haar walgelijke vertoning op die ton
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Neehee Billy weet al lang dat iedereen haar haat, Romy moet! Die gaat ook nog eens over een paar maanden weg, dus dit is misschien wel de enige kans.
Bil geeft geen flikker om haar zogenaamde vrienden/ vriendinnen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:10 schreef Bramenstruik het volgende:
Bil heeft Romy in deze situatie gemanipuleerd, om er zelf beter uit te komen, zie dat dan ook
Doet haar echt wel wat hoor.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:10 schreef rowan634 het volgende:
billy heeft al zoveel publieksstemmen, het wordt de zoveelste. doet der geen fuck
romy ziet het totaal niet aankomen
Precies! En daarom gaat mijn stem naar die manipulerende kutquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:10 schreef rowan634 het volgende:
billy heeft al zoveel publieksstemmen, het wordt de zoveelste. doet der geen fuck
romy ziet het totaal niet aankomen
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Neehee Billy weet al lang dat iedereen haar haat, Romy moet! Die gaat ook nog eens over een paar maanden weg, dus dit is misschien wel de enige kans.
van de week haar post, haar beste vriendin ging in Berlijn wonen, helemaal commentaarquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bil geeft geen flikker om haar zogenaamde vrienden/ vriendinnen.
Leuk geprobeerd, maar ik wijzig mijn stem niet.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:12 schreef TillyB het volgende:
Als Romy naar huis is kunnen we altijd nog op Bats, die zal er nog wel eindeloos in blijven, die weet als geen ander dat naar huis gaan tegen zal vallen.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar ik wijzig mijn stem niet.
ERUIT MET LELIJKE VIEZE GORE BATS!
Mooi! ff kijken of er nog wat op de andere streams gebeurd en anders tv aanquote:
En de hele dag maar lullen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:13 schreef Gooddeal het volgende:
Nou, dat wordt weer een bats sessie. Reken er maar op.
Ze verdient gewoon al de 3 publieksstemmen....quote:
Ik had het over Reumsiequote:Op zaterdag 8 april 2017 22:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze verdient gewoon al de 3 publieksstemmen....
Is Cemal uit bed?quote:
Niet meer gezien sinds hij Room net heeft afgewezenquote:
alles moet weg eigenlijkquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:17 schreef Gooddeal het volgende:
Mag die tweeling ook weg? Worden net zo irritant als Romy.
Wordt moeilijk, of Rob, Jeroen of een van denteerling, bats Teuns of ram ppfff kom stemmen te kortquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:17 schreef Gooddeal het volgende:
Mag die tweeling ook weg? Worden net zo irritant als Romy.
Hoeveel kost je stem?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar ik wijzig mijn stem niet.
ERUIT MET LELIJKE VIEZE GORE BATS!
Jullie hebben er genoeg voor REUMS.quote:
Als Shovel 'm niet krijgt is het jouw schuldquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jullie hebben er genoeg voor REUMS.
Geveinsde vriendinnen, maar ondertussen.......quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:21 schreef Gooddeal het volgende:
De twins, daar was toch de hoop op dat ze Room en Bil op de kast kregen?
Het zijn de beste vriendinnen.
Wanneer komt ze weer? Volgens mij leest ze hier trouwens mee.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vind ik niet echt een vervanging ofzo
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geveinsde vriendinnen, maar ondertussen.......
Een academie ofzoquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Room wil gewoon nog toffe dingen gaan doen.
Of de tweeling mee wil denken.
Ik had gehoopt op valse wichten. Ook weer zo'n niks naks gedoe.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geveinsde vriendinnen, maar ondertussen.......
Alweer? Ze zou de academie van Do toen ook overnemen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Room zou een academie willen geven.
Dan lijkt ze nog 10x dommerquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:24 schreef Bramenstruik het volgende:
wat een raar hoofd heeft ze in het donker
In het donker lijkt ze helemaal op 'n scholquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:24 schreef Bramenstruik het volgende:
wat een raar hoofd heeft ze in het donker
Loverboys?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alweer? Ze zou de academie van Do toen ook overnemen.
En nog een academie met Bil over ADHD gaan doen
Dat zou kunnen , ik weet niet meer precies welk onderwerp , alleen dat Room er een zou overnemen zoietsquote:
Maar Bil heeft geen ADHD, lijkt me na gisteren wel duidelijk.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alweer? Ze zou de academie van Do toen ook overnemen.
En nog een academie met Bil over ADHD gaan doen
Bil heeft wel ADHDquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:27 schreef Jayda het volgende:
[..]
Maar Bil heeft geen ADHD, lijkt me na gisteren wel duidelijk.
Ze slikt ritalin ,maar heeft nog wel meer stoornissen als je haar zietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |