Mijn vriendin was een week ofzo geleden naar een informatie dag van een Dorpsgemeenschap voor verstandelijk gehandicapten geweest, waar ze mensen die geinteresseerd waren in werken aldaar inlichtten over hoe het er daar aan toe gaat enzo.
Nu zijn we allebei op zoek naar werk omdat we gaan verhuizen en leek deze stichting mij ook een hele leuke werkgever... dus heb ik ze gebeld en een afspraak met ze gemaakt voor een gesprek volgende week woensdag.
Op zich neit zo vreemd zul je zeggen... maar nu komt het. Net viel hier een brief op de mat van hun waarin ze mijn vriendin uitnodigen voor een gesprek op diezelfde dag... een kwartier eerder!
Vaag hoor... benieuwd hoe we dit nu weer op gaan lossen!
quote:hhhmmmm... misschien hebben ze wel 2 PZ mensen daar rond lopen die alletwee ook nog eens in aparte kamers zitten... weet niet hoor maar zou heel stiekem zomaar kunnen.....
Op woensdag 11 december 2002 15:25 schreef deGVR het volgende:
Oké, erg vaag is dit.Mijn vriendin was een week ofzo geleden naar een informatie dag van een Dorpsgemeenschap voor verstandelijk gehandicapten geweest, waar ze mensen die geinteresseerd waren in werken aldaar inlichtten over hoe het er daar aan toe gaat enzo.
Nu zijn we allebei op zoek naar werk omdat we gaan verhuizen en leek deze stichting mij ook een hele leuke werkgever... dus heb ik ze gebeld en een afspraak met ze gemaakt voor een gesprek volgende week woensdag.
Op zich neit zo vreemd zul je zeggen... maar nu komt het. Net viel hier een brief op de mat van hun waarin ze mijn vriendin uitnodigen voor een gesprek op diezelfde dag... een kwartier eerder!
Vaag hoor... benieuwd hoe we dit nu weer op gaan lossen!
quote:Nee we hebben een afspraak met dezelfde kerel.
Op woensdag 11 december 2002 15:28 schreef Qlimax het volgende:[..]
hhhmmmm... misschien hebben ze wel 2 PZ mensen daar rond lopen die alletwee ook nog eens in aparte kamers zitten... weet niet hoor maar zou heel stiekem zomaar kunnen.....
maar ze weten dus niet dat wij vriend en vriendin zijn... dat is tijdens dat telefoongesprek gewoon niet ter sprake gekomen.
Zal wel opvallen dat er nu twee brieven naar hetzelfde adres gaan natuurlijk.
Succes jullie beiden.
quote:aahhh dan is het wel vaag... succes dan maar....
Op woensdag 11 december 2002 15:29 schreef deGVR het volgende:[..]
Nee we hebben een afspraak met dezelfde kerel.
maar ze weten dus niet dat wij vriend en vriendin zijn... dat is tijdens dat telefoongesprek gewoon niet ter sprake gekomen.
Zal wel opvallen dat er nu twee brieven naar hetzelfde adres gaan natuurlijk.
succes....
quote:Voor haar is het dus geen kennismakingsgesprek, ze was immers al bij die infodag geweest.
Op woensdag 11 december 2002 15:31 schreef buitenbeentje het volgende:
Dat moet haast wel, want een kwartier is wel erg kort voor een kennismakingsgesprek.Succes jullie beiden.
En dank je!
succes allebei
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |