quote:Tja, je weet nooit hoe het zal lopen.
Op woensdag 11 december 2002 18:17 schreef dantes_inferno86 het volgende:[..]
nee hoor.eerst iced earth dan demons en wizards
quote:hahhaa
Op woensdag 11 december 2002 16:53 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ozzy die 'Staying Alive' doet, da's pas goed.
quote:Er is van 'Patters in the Ivy' ook een akoestische versie opgenomen, en ik heb begrepen dat ze twee cd's uitbrengen komend jaar: 1 'ouderwetse' en 1 cd met allemaal nummers zoals de akoestische versie van 'Patters in the ivy'. Een versie die mij persoonlijk zeer kan bekoren.
Op woensdag 11 december 2002 16:39 schreef Tokus het volgende:[..]
acoustisch?
Rustiger in ieder geval, maar acoustisch, dat wist ik nog niet...
quote:Maiden is altijd het kopen waard.
Op woensdag 11 december 2002 18:42 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Dat nou weer net niet
Die dvd is hartstikke tof, leuke anekdotes staan erop, er is ook een gave over het maken van Judas Priest's British Steel, daar mag Rob Halford ook aan meedoen, ondanks dat hij al niet meer bij Priest zat, dus dat is op zich wel okay.
Ik denk dat je het tot nu toe met nummers als To bid you farewell, benighted, credence, face of melinda en harvest kan vergelijken, maar het zal wel weer een tikje anders gaan klinken ![]()
quote:Ik vind die heropname van Patterns in the Ivy eigenlijk minder mooi dan het origineel. Komt ook omdat Mikael Patterns in the Ivy II ook thuis opgenomen heeft en Patterns in the Ivy op blackwater park echt mooi in de studio is afgemixt dus de productie is van die stuk beter. Maar ik vind dat bij zo'n nummer niet echt vocalen horen
Op woensdag 11 december 2002 19:27 schreef Shivo het volgende:[..]
Er is van 'Patters in the Ivy' ook een akoestische versie opgenomen, en ik heb begrepen dat ze twee cd's uitbrengen komend jaar: 1 'ouderwetse' en 1 cd met allemaal nummers zoals de akoestische versie van 'Patters in the ivy'. Een versie die mij persoonlijk zeer kan bekoren.
quote:Ja ze bestaan wel degelijk, er is ooit een cd uitgebracht We Wish you a heavy christmas was volgens mij de titel. Een andere leuke die ik pas vond is I'm Santa Clause, de muziek van het nummer Iron Man van Black Sabbath met teksten over de dikke bierzuiper in dat rode tenue.
Op woensdag 11 december 2002 16:58 schreef nipeng het volgende:
Bestaan er kerstmetalcd's?
Leuk voor op m'n werk!
En No presents for Christmas van King Diamond is ook wel grappig.
quote:Hehe, leuke smiley.
Op woensdag 11 december 2002 23:07 schreef Seborik het volgende:
Je meent het.
quote:Ja spammert, wat wil je daarmee?
Op woensdag 11 december 2002 23:09 schreef Summoner het volgende:
raaaaaaaagh!
quote:la maar
Op woensdag 11 december 2002 23:10 schreef Seborik het volgende:
Ja spammert, wat wil je daarmee?
[Dit bericht is gewijzigd door Summoner op 11-12-2002 23:29]
quote:nee, ze waren met 2 albums tegelijk bezig. een rustige en eenharde.
Op woensdag 11 december 2002 19:27 schreef Shivo het volgende:[..]
Er is van 'Patters in the Ivy' ook een akoestische versie opgenomen, en ik heb begrepen dat ze twee cd's uitbrengen komend jaar: 1 'ouderwetse' en 1 cd met allemaal nummers zoals de akoestische versie van 'Patters in the ivy'. Een versie die mij persoonlijk zeer kan bekoren.
quote:
Op donderdag 12 december 2002 03:37 schreef FLIPNEUS het volgende:
Dag menschjes.
Queensrüche in de HMH voor de mensen die het gemist hebben, evenals Jethro Tull en The Sisters of Mercy.
quote:Is er al wat meer bekend? Ik dacht dat ie eerst in september/november uit moest komen maar dat ie dus weer was uitgesteld.
Zeker, want dan komt de nieuwe Deftones.
Heb van kazaa wel een evt. nieuw nummer geplukt (of het echt een nummer van de cd is is natuurlijk de vraag). Nummer heet Amnisty en klinkt wel goed... lekker hard
quote:Een mod die een post van zo'n prominente user edit, daar moet wel iets HEEL ergs hebben gestaan!
Op woensdag 11 december 2002 23:11 schreef Summoner het volgende:[..]
la maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |