Real en voetbal tussen de liniesquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:06 schreef PSVCL het volgende:
Ja is Best een leuke wedstrijd
Isco voor Bale brengen.
Beetje meer voetbal tussen de linies.
Het gaat wat mij betreft al mis bij Real in het begin van de opbouw. Aan Casemiro heb je natuurlijk niet zoveel in de opbouw, maar met name Kroos zou zich dan beter aan moeten bieden. Om het effectiever te laten verlopen, zou ik Casemiro eruit halen, maar wie ben ik. Het is toch de condoom van Real.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je moet ze toch proberen kapot te spelen.
Aan Bale heb je dan niks.
Hij is opbouwend zwak idd ,paar keer dom balverlies.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat wat mij betreft al mis bij Real in het begin van de opbouw. Aan Casemiro heb je natuurlijk niet zoveel in de opbouw, maar met name Kroos zou zich dan beter aan moeten bieden. Om het effectiever te laten verlopen, zou ik Casemiro eruit halen, maar wie ben ik. Het is toch de condoom van Real.
Doe zo weer uit en aanquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:24 schreef Zorro het volgende:
Ik zet de TV aan en 3 seconden later is het 1--0
Straks. Je moet het lot ook niet teveel tarten.quote:
''Het was een fijne vredelievende jongen met een hart van goud''quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik overweeg te spreken op zijn begrafenis.
''Hij zette soms wat onhandig zijn voet neer hier en daar, maar hij was erg lief. Vroeger speelde hij met mijn neefje samen en later ging hij samen met Aschraf en Emmanuel asperges plukken op een plaatselijke boerderij. Het verdiende fantastisch''quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Het was een fijne vredelievende jongen met een hart van goud''
''Co Adriaanse ontdekte hem toen hij op een wijnveld fruit stond te stampen . Hij zag de goedheid van deze jongeman en bood hem spontaan een contract aan bij FC Porto in Portugal. God heeft onze zoon gezegend met een bijzonder talent''quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Hij zette soms wat onhandig zijn voet neer hier en daar, maar hij was erg lief. Vroeger speelde hij met mijn neefje samen en later ging hij samen met Aschraf en Emmanuel asperges plukken op een plaatselijke boerderij. Het verdiende fantastisch''
''En als mensen zullen vragen: ''Waar genoot u het meest van bij Pepe?", dan zal ik altijd antwoorden dat hij voetballen geweldig combineren met zijn acteertalenten.''quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Co Adriaanse ontdekte hem toen hij op een wijnveld fruit stond te stampen . Hij zag de goedheid van deze jongeman en bood hem spontaan een contract aan bij FC Porto in Portugal. God heeft onze zoon gezegend met een bijzonder talent''
Die gast zit vol met frustratie johquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je nu Davy zijn tactieken tegen hem gebruiken?
Vond ik wel een keer leukquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog meer treurig gezeikquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Davyquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die gast zit vol met frustratie johDeze post sloeg zoals gewoonlijk nergens op.
Real is ook niet om aan te zien in 2017.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch leuker voor de wedstrijd joh
Zijn ze wel vaker niet, alleen op individuele momentjes is het soms leuk.quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:25 schreef franske19 het volgende:
[..]
Real is ook niet om aan te zien in 2017.
En dat Sevilla slechts een hype was, hoorde ik.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:05 schreef Koffieplanter het volgende:
N'Zonzi is ook weer goed. Engelaar 2.0 las ik laatst. 🤔
Subs: Boyko, Demichelis, Mikel, Charles, Peñaranda, Duda y Jonytwitter:MalagaCF twitterde op zaterdag 08-04-2017 om 19:40:07#11MCF| Kameni; Rosales, Llorente, Luis H., Ricca; Camacho, Recio, P. Fornals, Juankar, Juanpi; y Sandro.... https://t.co/lF79yeL064 reageer retweet
Barcelona is er ook nog niet uit bij Málaga.quote:
En dat gaat hem vanavond ook niet lukken...quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:48 schreef franske19 het volgende:
Malaga is toch de enige ploeg waar Suarez nog nooit tegen heeft gescoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |