* Black Metal is Krieg-land pareert die lachwekkende aanval met gemak.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:03 schreef 6star6lord6 het volgende:
* 6star6lord6 neo-ussr valt black metal ist krieg-land aan
Nee dat gebeurt nietquote:Op zaterdag 8 april 2017 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
* capuchonland valt nieuw-Gibraltar binnen
Geen idee waar dit idee vandaan komt. Leuke ontspanning, dat wel. Maar als we hier een winnaar in willen zien, dan denk ik inderdaad dat we na bv 1 week de tijd van reageren moeten inkorten naar 10 uur, na 2 weken naar 5 uur, etc etc....quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het wel een leuk spel, mss moeten we dat eens proberen met andere continenten ik denk dat Afrika wel een leuke continent ervoor is
Of het tijdspanne verkorten met 10 uur ofzo
Het kleine leger van Capuchonland verzameld zijn troepen en vallen Lalaland binnen
* capuchonland valt het grote lalaland aan
quote:Op zaterdag 8 april 2017 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat de vloot maar omleidt naar Richolandia om verliezen te voorkomen.
Allebei afgeweerdquote:Op zaterdag 8 april 2017 14:25 schreef LelijKnap het volgende:
* Hollandistan valt Repbulic Green-Island aan.
(Mag ik meerdere landen tegelijk aanvallen? Zo ja, dan;
* Hollandistan valt Richolandia aan in een poging zijn landgebied terug te winnen)
LalaLand zet leger klaar om bezetting te voorkomenquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het wel een leuk spel, mss moeten we dat eens proberen met andere continenten ik denk dat Afrika wel een leuke continent ervoor is
Het kleine leger van Capuchonland verzameld zijn troepen en vallen Lalaland binnen
Voorheen deden we dit wel eens in één avondje (nachtjequote:Op zaterdag 8 april 2017 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even kijken wat de rest vindt, anders vind ik dat ook primaquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:44 schreef Montagui het volgende:
[..]
Geen idee waar dit idee vandaan komt. Leuke ontspanning, dat wel. Maar als we hier een winnaar in willen zien, dan denk ik inderdaad dat we na bv 1 week de tijd van reageren moeten inkorten naar 10 uur, na 2 weken naar 5 uur, etc etc....
Just a thought.
Mag je een aanval ook in een spoiler zetten?quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:02 schreef richolio het volgende:
* richolio is bang dat hij een aanval in één van de topics over het hoofd heeft gezien en straks alles wat hij heeft kwijt is
Nu al paranoide.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:02 schreef richolio het volgende:
* richolio is bang dat hij een aanval in één van de topics over het hoofd heeft gezien en straks alles wat hij heeft kwijt is
quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
* Black Metal ist Krieg-land valt Dönerland aan.
* Drizzt stopt Nattekat en stuurt die legers jankend weer naar huis.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Goed idee. Rip nachtrust.
* Nattekat approves this message
* Nattekat valt ook gelijk blackmetal ist krieg-land aan om wat te drinken daar
Ik stel voor dat we het inkorten naar 6 of 12 uur ofzo. Niet te kort, niet te lang, gewoon knallenquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Voorheen deden we dit wel eens in één avondje (nachtje), met een tijd van 15 minuten om te veroveren.
Dat kan ook gewoon nog steeds
[..]
Even kijken wat de rest vindt, anders vind ik dat ook prima
Wacht maar....quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
* Drizzt stopt Nattekat en stuurt die legers jankend weer naar huis.
* De troepen van Black Metal ist Krieg-land staan met de armen over elkaar te wachten, grimmige uitdrukking op het gelaat.quote:
* Mijn eigen variant van de Atlantikwall draait de lopen richting de zeemacht van Katland.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:24 schreef Nattekat het volgende:
* De machtige Katlandse marine rustig voor de kust blijft liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |