* Nattekat de vloot maar omleidt naar Richolandia om verliezen te voorkomen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:59 schreef ToT het volgende:
[..]
* Sinklar's visa zet afweergeschut in en steekt een dikke middelvinger op!
quote:Op zaterdag 8 april 2017 00:27 schreef Houtenbeen het volgende:
* Nieuw-Gibraltar verzamelt zijn vloot en vaart naar de Republic of Green-Island. Daar aan gekomen gaan de troepen van de hertog van Nieuw-Gibraltar meteen opweg naar Dublin om de voorraad Guinness op te drinken
* Deze aanval van het leger van Vampyreland wordt afgestoten door het superieure leger van Urbanussië.quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:27 schreef DeHovenier het volgende:
* Het leger van Vampyreland valt Urbanussië aan om voormalig Joegoslavisch-Kurwa-Aambeiland te veroveren.
* detulp050 lacht Dönerland uit.quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:36 schreef Tevik het volgende:
* Dönerland wil uitbreiden naar het oosten en valt Ardatmeenjenie! aan.
* ZwevendToetsenbord BLOCKquote:Op zaterdag 8 april 2017 14:25 schreef LelijKnap het volgende:
* Hollandistan valt Repbulic Green-Island aan.
(Mag ik meerdere landen tegelijk aanvallen? Zo ja, dan;
* Hollandistan valt Richolandia aan in een poging zijn landgebied terug te winnen)
Hollandistan bestaat niet meerquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:16 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
* ZwevendToetsenbord BLOCK
* ZwevendToetsenbord Block!quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:01 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat van de grote verwarring gebruik maakt en met een grote vloot richting Republic Green-island vaart voor plundertochten
* ZwevendToetsenbord Blockquote:Op zaterdag 8 april 2017 15:08 schreef girlygirl8 het volgende:
* girlygirl8 Valt Republic Green-Island binnen
Stuurt troepen weer wegquote:Op zaterdag 8 april 2017 16:36 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
* ZwevendToetsenbord Stuurt troepen naar UK!
quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:53 schreef PartyHard het volgende:
* Nieuw Kekistan staakt de aanval op Boergondië en valt Lalaland aan
* Katland heeft de slag verloren, maar de oorlog leeft voortquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:11 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
* ZwevendToetsenbord Block!
[..]
* ZwevendToetsenbord Block
De machtige Katlandse marine vernietigt die miezerige vloot.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:42 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
* ZwevendToetsenbord Het immer neutrale Republic Green-Island acht het noodzakelijk de aanval op Katland te openen![]()
Sukses.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dan zetten we die mongool af en kan ik de baas worden.
AsobijJan blijft soeverein!quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
* Black Metal ist Krieg-land verzamelt de troepen in het diepe zuiden en valt AsobijJan aan
Dan wil ik Oostenrijk en wit Ruslandquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Sukses.
Oostenrijk, Tsjechië, Slowakije, Slovenië, Kroatië, Kosovo, Macedonië, Albanië, Bulgarije, Oekraïne, Wit-Rusland, Letland, en Litouwen zijn nog vrij.
Je kan maar 1 land kiezen. En de landen die je kan binnenvallen moeten aan jouw land grenzen door land of zee.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:52 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dan wil ik Oostenrijk en wit Rusland
Dan kies ik wit-rusland. De naam van mijn land is neo-ussr.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je kan maar 1 land kiezen. En de landen die je kan binnenvallen moeten aan jouw land grenzen door land of zee.
Genoteerd.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dan kies ik wit-rusland. De naam van mijn land is neo-ussr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |