abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 april 2017 @ 10:59:20 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170083284
quote:
Truck ramt warenhuis in Stockholm, politie gaat uit van aanslag

In de Zweedse hoofdstad Stockholm is een truck ingereden op een groep mensen bij een warenhuis op Drottninggatan, een drukke winkelstraat in het centrum van de stad. Op foto's is te zien hoe een vrachtwagen met de voorkant een winkelpui heeft geramd.

De Zweedse radio zegt dat er zeker vijf doden zijn. De politie spreekt nog van twee doden en veel gewonden. Volgens de Zweedse publieke omroep SVT gaat de politie uit van een terroristische actie. Er zou ook zijn geschoten. Volgens de Zweedse premier Löfven heeft de politie een verdachte aangehouden.

Bij Fridhemsplan, een groot plein verderop, is volgens Zweedse media ook geschoten, mogelijk door de politie.
Updates ook in deze bron
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 8 april 2017 @ 11:00:28 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170083305
Die Oezbeken toch :N
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170083355
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 11:00 schreef Falco het volgende:
Die Oezbeken toch :N
De nieuwe finnen.
pi_170083384
Weer een loner die de aanslag uitvoert. IS pist in zijn broek... Alles wordt voor hun geregeld zonder dat ze er een jota voor hoeven te doen.
  zaterdag 8 april 2017 @ 11:08:10 #5
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170083422
Ja en maar vier dooien, het wordt steeds amateuristischer.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170083449
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 11:08 schreef Falco het volgende:
Ja en maar vier dooien, het wordt steeds amateuristischer.
Het gaat om het angst zaaien. Aantal doden boeit hun niet.
pi_170083466
@truthorthruth: bedankt voor de 0 voorbeelden.

Nergens heb ik gezegd dat het mij niets doet, ik overdrijf alleen niet in mijn reactie en richt mijn woede liever op de dader zelf.
pi_170083487
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 11:13 schreef VEM2012 het volgende:
@truthorthruth: bedankt voor de 0 voorbeelden.

Nergens heb ik gezegd dat het mij niets doet, ik overdrijf alleen niet in mijn reactie en richt mijn woede liever op de dader zelf.
Als het je wat zou doen is dat een vorm van er last van hebben, dus dan heb jij er ook last van. Al vind ik het woord last wat te denigrerend voor de slachtoffers.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_170083499
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 10:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Klopkoek loopt ook hier dag in dag uit te verkondigen dat nederland tegenwoordig een soort derde wereldland is geworden. Loopt hier ook rond.

Een mening is zo idioot nog niet, of er is wel een groep aanhangers.

Hoe dan ook, op zweden valt voldoende aan te merken, maar van die islamisering merk je volstrekt niets. Ja, in een moslimwijk. Maar goed, ga voor de aardigheid in andere moslimwijken wereldwijd kijken. Het is ook niet zo vreemd.
Ik denk ook dat jullie het nog niet eens worden als jullie samen in Zweden zouden staan. :P

Problemen in moslimwijken vind ik zeker wel een noemenswaardig probleem. Die wijken heb je inderdaad ook in bijvoorbeeld UK, België en Frankrijk. In Nederland zijn volgens mij geen wijken die daarmee te vergelijken zijn. Gelukkig.

De 'Zweden-deskundige' bij Pauw aan tafel gisteren zei ook dat de migranten die in de jaren '90 naar Zweden kwamen slecht zijn geïntegreerd en dat het "een heel gesegrereerd land is". (Hij zei overigens ook dat Zweden relatief veel uitreizigers naar Syrië heeft.)
Ik heb niet het idee dat Zweden ver genoeg is om dat ook openlijk als probleem te erkennen en daar vervolgens ook iets aan te gaan doen. Dat als probleem erkennen hoeft echt niet te betekenen dat "alle moslims het land uit moeten" en "de grenzen dicht voor moslims", maar gewoon normale plannen om de omstandigheden in die wijken te verbeteren (of het in de toekomst beter te doen). Helemaal niets doen maakt het alleen maar erger.

Ik heb het trouwens ook niet over 'islamisering' maar over problemen door (massa-)immigratie in het algemeen. Als ik zie hoe er werd gereageerd op die jongens en meisjes die gescheiden in de schoolbus moesten stappen, dan denk ik dat het met de islamisering wel mee zal vallen.
pi_170083605
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 11:08 schreef Falco het volgende:
Ja en maar vier dooien, het wordt steeds amateuristischer.
Je kunt misschien maar beter dood zijn, dan zwaar gewond. Deze mensen houden een dubbel trauma: ernstig gehandicapt en geestelijk verwoest.
Daar hoor je de media weinig over.
Als mij zo iets zou overkomen, dan zou ik de rest van mijn leven besteden aan het uitroeien van deze types die hiervoor verantwoordelijk zijn :(
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zaterdag 8 april 2017 @ 11:26:40 #11
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_170083629
Wat doet een Oezbeek eigenlijk in Stockholm? Is het een asielzoeker?
pi_170083653
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 april 2017 11:26 schreef Twiitch het volgende:
Wat doet een Oezbeek eigenlijk in Stockholm? Is het een asielzoeker?
Hij was aan het werk als bouwvakker las ik. Hoe hij daar beland is weet ik niet
pi_170084116
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 11:14 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als het je wat zou doen is dat een vorm van er last van hebben, dus dan heb jij er ook last van. Al vind ik het woord last wat te denigrerend voor de slachtoffers.
Nee, dat valt niet in de cat. last. Anders heb ik van iedere groep wel last. Morgen rijdt er weer iemand met een borrel op iemand dood. Waarschijnlijk een Nederlander. Heb ik dan last van 'Nederlanders'?
pi_170084131
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 11:15 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik denk ook dat jullie het nog niet eens worden als jullie samen in Zweden zouden staan. :P

Problemen in moslimwijken vind ik zeker wel een noemenswaardig probleem. Die wijken heb je inderdaad ook in bijvoorbeeld UK, België en Frankrijk. In Nederland zijn volgens mij geen wijken die daarmee te vergelijken zijn. Gelukkig.

De 'Zweden-deskundige' bij Pauw aan tafel gisteren zei ook dat de migranten die in de jaren '90 naar Zweden kwamen slecht zijn geïntegreerd en dat het "een heel gesegrereerd land is". (Hij zei overigens ook dat Zweden relatief veel uitreizigers naar Syrië heeft.)
Ik heb niet het idee dat Zweden ver genoeg is om dat ook openlijk als probleem te erkennen en daar vervolgens ook iets aan te gaan doen. Dat als probleem erkennen hoeft echt niet te betekenen dat "alle moslims het land uit moeten" en "de grenzen dicht voor moslims", maar gewoon normale plannen om de omstandigheden in die wijken te verbeteren (of het in de toekomst beter te doen). Helemaal niets doen maakt het alleen maar erger.

Ik heb het trouwens ook niet over 'islamisering' maar over problemen door (massa-)immigratie in het algemeen. Als ik zie hoe er werd gereageerd op die jongens en meisjes die gescheiden in de schoolbus moesten stappen, dan denk ik dat het met de islamisering wel mee zal vallen.
Ook in Nederland heb je dat soort wijken. Het probleem is hier wel minder erg inderdaad.
pi_170084215
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ook in Nederland heb je dat soort wijken. Het probleem is hier wel minder erg inderdaad.
In Nederland heb je lang niet zulke extreme wijken als in Malmö, Molenbeek of de banlieues.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 april 2017 @ 12:19:57 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170084230
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:18 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

In Nederland heb je lang niet zulke extreme wijken als in Malmö, Molenbeek of de banlieues.
Nog niet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 8 april 2017 @ 12:22:41 #17
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_170084275
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_170084302
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ook in Nederland heb je dat soort wijken. Het probleem is hier wel minder erg inderdaad.
Je hebt wel 'moslimwijken', maar die zijn echt niet te vergelijken met de wijken in andere EU-landen. Daar kan de politie nog gewoon een bezoek brengen zonder dat de politiewagen in brand wordt gezet of de politie zelf met stenen wordt bekogeld.
pi_170084312
Ik vraag me af waarom Zweden opeens de grenscontroles verscherpt. Was die Oezbeek er illegaal?
pi_170084367
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:25 schreef Physsic het volgende:
Ik vraag me af waarom Zweden opeens de grenscontroles verscherpt. Was die Oezbeek er illegaal?
Voor het geval er nog meer daders zijn die het land uit willen vluchten. En voor de bühne.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_170084440
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:11 schreef VEM2012 het volgende:
Nee, dat valt niet in de cat. last. Anders heb ik van iedere groep wel last. Morgen rijdt er weer iemand met een borrel op iemand dood. Waarschijnlijk een Nederlander. Heb ik dan last van 'Nederlanders'?
Man man man, hoe krom redeneren moet je om je standpunt te maken. Als dronken mensen andere mensen doodrijden dan heb je inderdaad last van dronken mensen die autorijden. Ik ben er niet van op de hoogte dat mensen dronken gaan rijden omdat ze Nederlander zijn.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_170084494
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Voor het geval er nog meer daders zijn die het land uit willen vluchten.
Ja, die mogelijkheid had ik inderdaad ook al bedacht. Als het doel was om beter te controleren wie er het land binnen kwam, leek me dat een onzinnige maatregel.
pi_170084515
Wedden dat er nog mensen blijven ontkennen...onbegrijpelijk.

  zaterdag 8 april 2017 @ 12:51:14 #24
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_170084597
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:45 schreef hunter2011 het volgende:
Wedden dat er nog mensen blijven ontkennen...onbegrijpelijk.

[ afbeelding ]
Ik heb geen idee, ben er nooit geweest. Ken wel iemand die er woont en dat bevestigd.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_170084623
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:45 schreef hunter2011 het volgende:
Wedden dat er nog mensen blijven ontkennen...onbegrijpelijk.

[ afbeelding ]
We moeten eerst begrijpen wat mensen er toe drijft om dit doen in plaats van meteen over ze te oordelen.
pi_170084628
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:25 schreef Physsic het volgende:

[..]

Je hebt wel 'moslimwijken', maar die zijn echt niet te vergelijken met de wijken in andere EU-landen. Daar kan de politie nog gewoon een bezoek brengen zonder dat de politiewagen in brand wordt gezet of de politie zelf met stenen wordt bekogeld.
Ik ben toch wel eens in enkele van die wijken geweest en ik heb het anders ervaren.

Ja, het is daar erger dan hier. Daarom zijn dat ook grotere broeinesten. Zo zie je maar dat perspectief bieden beter werkt dan kapot laten vallen.
  zaterdag 8 april 2017 @ 12:57:06 #27
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170084657
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 11:24 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Je kunt misschien maar beter dood zijn, dan zwaar gewond. Deze mensen houden een dubbel trauma: ernstig gehandicapt en geestelijk verwoest.
Daar hoor je de media weinig over.
Als mij zo iets zou overkomen, dan zou ik de rest van mijn leven besteden aan het uitroeien van deze types die hiervoor verantwoordelijk zijn :(
Leuk voor je.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170084670
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:38 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Man man man, hoe krom redeneren moet je om je standpunt te maken. Als dronken mensen andere mensen doodrijden dan heb je inderdaad last van dronken mensen die autorijden. Ik ben er niet van op de hoogte dat mensen dronken gaan rijden omdat ze Nederlander zijn.
Jij moet het helemaal zelf weten, maar ik heb dus geen last van dingen die mij niet rechtstreeks raken.

Dat de islam voor deze malloot waarschijnlijk een reden was is iets anders dan dat hij het deed omdat hij moslim was. Enerzijds omdat meer dan 99% van de moslims feitelijk geen terreurdaden plegen en anderzijds omdat iedere religie (of andere extremistische overtuigen) voor mensen een reden kan zijn om terreurdaden te plegen (IRA, Raf, enz.).
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 13:03:09 #29
74056 crew  ToT
pi_170084729
quote:
:X En Sye Ten Atheist (degene die de Truck Of Peace filmpjes maakte) is vandaag z'n account op Youtube kwijtgeraakt wegens het bekritiseren van de islam!!! :r :r :r :r
pi_170084733
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij moet het helemaal zelf weten, maar ik heb dus geen last van dingen die mij niet rechtstreeks raken.

Dat de islam voor deze malloot waarschijnlijk een reden was is iets anders dan dat hij het deed omdat hij moslim was. Enerzijds omdat meer dan 99% van de moslims feitelijk geen terreurdaden plegen en anderzijds omdat iedere religie (of andere extremistische overtuigen) voor mensen een reden kan zijn om terreurdaden te plegen (IRA, Raf, enz.).
Vanuit welke andere religies plegen net zoveel mensen aanslagen als de islam binnen Europa de afgelopen jaren?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170084739
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:58 schreef VEM2012 het volgende:
Jij moet het helemaal zelf weten, maar ik heb dus geen last van dingen die mij niet rechtstreeks raken.
Maar als het je dus niet rechtstreeks raakt dan heb je er geen last van. Dus waarschijnlijk ben je moslim, omdat kritiek op moslims je wel raakt ? En als je geen moslim bent, waarom raakt die kritiek je dan wel? En vind je die selectiviteit niet erg egoïstisch?
quote:
Dat de islam voor deze malloot waarschijnlijk een reden was is iets anders dan dat hij het deed omdat hij moslim was. Enerzijds omdat meer dan 99% van de moslims feitelijk geen terreurdaden plegen en anderzijds omdat iedere religie (of andere extremistische overtuigen) voor mensen een reden kan zijn om terreurdaden te plegen (IRA, Raf, enz.).
Hier kan ik een onderhand een heel epistel over schrijven. Maar laat ik het heel even in een kort argument aangeven; van de anderhalf miljard moslims heeft waarschijnlijk 99% nooit de bewuste keuze gemaakt of gehad om moslim te zijn. Dus die hele 99% argumentatie is behoorlijk discutabel.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_170084792
GrayConnolly twitterde op zaterdag 08-04-2017 om 12:57:10 Stockholm attack driver 'deliberately targeted young children' as he drove hijacked lorry into crowd https://t.co/pCWnRiDcnp reageer retweet
Onschuldige kinderen dood rijden in een land dat niets met de conflicten te maken heeft, zo kennen we de radicale Moslims weer.
pi_170084868
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Vanuit welke andere religies plegen net zoveel mensen aanslagen als de islam binnen Europa de afgelopen jaren?
O, dat is de reden om nu moslims uit te willen zetten. Hadden we in de jaren 80 Christenen uit moeten zetten dan?
pi_170084888
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:04 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar als het je dus niet rechtstreeks raakt dan heb je er geen last van. Dus waarschijnlijk ben je moslim, omdat kritiek op moslims je wel raakt ? En als je geen moslim bent, waarom raakt die kritiek je dan wel? En vind je die selectiviteit niet erg egoïstisch?

[..]

Hier kan ik een onderhand een heel epistel over schrijven. Maar laat ik het heel even in een kort argument aangeven; van de anderhalf miljard moslims heeft waarschijnlijk 99% nooit de bewuste keuze gemaakt of gehad om moslim te zijn. Dus die hele 99% argumentatie is behoorlijk discutabel.
Als je nou eens gewoon ingaat op wat ik echt schrijf, in plaats van reageren op hoe jij het leest, dan wordt het misschien nog een zinvolle discussie.
  zaterdag 8 april 2017 @ 13:17:44 #35
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_170084912
Gewoon weer zo'n haatbaard in een uitzichtloos bestaan terwijl om hem heen die vervelende haram Zweden wel een succesvol leven wisten op te bouwen.
  zaterdag 8 april 2017 @ 13:20:52 #36
451005 Grems
Clown World
pi_170084948
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:08 schreef Nintex het volgende:
GrayConnolly twitterde op zaterdag 08-04-2017 om 12:57:10 Stockholm attack driver 'deliberately targeted young children' as he drove hijacked lorry into crowd https://t.co/pCWnRiDcnp reageer retweet
Onschuldige kinderen dood rijden in een land dat niets met de conflicten te maken heeft, zo kennen we de radicale Moslims weer.
Moslims begrijpen, in tegenstelling tot eurocucks, wel dat kinderen de toekomst zijn. Een kind omleggen is veel waardevoller dan een pitje van 44.
pi_170084954
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:16 schreef VEM2012 het volgende:
Als je nou eens gewoon ingaat op wat ik echt schrijf, in plaats van reageren op hoe jij het leest, dan wordt het misschien nog een zinvolle discussie.
Sorry? Volgens mij ga ik exact in op wat je schrijft.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_170084984
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:21 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Sorry? Volgens mij ga ik exact in op wat je schrijft.
Nee. Misschien dat ik het te moeilijk voor je maak met termen als 'rechtstreeks'.
pi_170085021
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:23 schreef VEM2012 het volgende:
Nee. Misschien dat ik het te moeilijk voor je maak met termen als 'rechtstreeks'.
Prima jochie. Ga maar lekker door met je selectieve egoïstische verontwaardiging.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_170085144
Vroeger verstopten de terroristen zich onder het volk in Irak, Afghanistan en andere landen in het Midden Oosten en Afrika. Nu kunnen ze dat doen in Europa met dank aan de wegkijkers.

Bij een betere screening en een realistisch migratiebeleid had iedereen geprofiteerd. Vluchtelingen, want die worden niet met de nek aangekeken. Moslims, omdat ze niet het slachtoffer worden van radicalisatie en de Europese burger, omdat ze niet 'bang' hoeven te zijn voor aanslagen.

Helaas snappen maar heel weinig mensen die verbanden.
pi_170085440
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

O, dat is de reden om nu moslims uit te willen zetten. Hadden we in de jaren 80 Christenen uit moeten zetten dan?
Dat zeg ik toch niet?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170085504
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:36 schreef Nintex het volgende:
Vroeger verstopten de terroristen zich onder het volk in Irak, Afghanistan en andere landen in het Midden Oosten en Afrika. Nu kunnen ze dat doen in Europa met dank aan de wegkijkers.

Bij een betere screening en een realistisch migratiebeleid had iedereen geprofiteerd. Vluchtelingen, want die worden niet met de nek aangekeken. Moslims, omdat ze niet het slachtoffer worden van radicalisatie en de Europese burger, omdat ze niet 'bang' hoeven te zijn voor aanslagen.

Helaas snappen maar heel weinig mensen die verbanden.
Whehe, ja, want iedereen die in potentie gewelddadig is heeft dat op z'n voorhoofd staan en wordt toch doorgelaten.

Heerlijk, zo'n simplistische wereld.
pi_170085623
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:26 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Prima jochie. Ga maar lekker door met je selectieve egoïstische verontwaardiging.
Stel je niet zo aan!
pi_170085630
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet?
Wat wil je dan zeggen?
pi_170085681
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:53 schreef fukforce het volgende:

[..]

We moeten eerst begrijpen wat mensen er toe drijft om dit doen in plaats van meteen over ze te oordelen.
:r :r :r
pi_170085690
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:36 schreef Nintex het volgende:
Vroeger verstopten de terroristen zich onder het volk in Irak, Afghanistan en andere landen in het Midden Oosten en Afrika. Nu kunnen ze dat doen in Europa met dank aan de wegkijkers.

Bij een betere screening en een realistisch migratiebeleid had iedereen geprofiteerd. Vluchtelingen, want die worden niet met de nek aangekeken. Moslims, omdat ze niet het slachtoffer worden van radicalisatie en de Europese burger, omdat ze niet 'bang' hoeven te zijn voor aanslagen.

Helaas snappen maar heel weinig mensen die verbanden.
Dit dus.
pi_170085737
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:03 schreef ToT het volgende:

[..]

:X En Sye Ten Atheist (degene die de Truck Of Peace filmpjes maakte) is vandaag z'n account op Youtube kwijtgeraakt wegens het bekritiseren van de islam!!! :r :r :r :r
Ik heb zijn filmpjes nooit gezien, maar als ze net zo zijn als die stomme meme die hier de hele tijd wordt gedeeld met alle dode mensen onder de vrachtwagen is het terecht. Waarom moeten mensen toch altijd de islam bekritiseren? Het is een religie die mij vredelievend heeft gemaakt. Al die ''moslims'' die islam misbruiken als reden voor een aanslag zijn volgens mij geen moslim, maar een false flag operatie van zij die niet genoemd mogen worden om haat tegen ons aan te wakkeren.
pi_170085750
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat wil je dan zeggen?
Dat het onzin is iedere keer andere religies erbij te betrekken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170085768
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:03 schreef ToT het volgende:

[..]

:X En Sye Ten Atheist (degene die de Truck Of Peace filmpjes maakte) is vandaag z'n account op Youtube kwijtgeraakt wegens het bekritiseren van de islam!!! :r :r :r :r
Youtube en Twitter zijn pro-Islam organisaties.
@Jack is erg actief.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 14:25:39 #50
74056 crew  ToT
pi_170085782
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:23 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Youtube en Twitter zijn pro-Islam organisaties.
@Jack is erg actief.
Ik heb met hem gemaild en het blijkt vooral te gaan over zijn video over het fictieve spelletje van Truck of peace waarin je ongelovigen moet aanrijden enzo. Commodore 64-graphics en het is expres heel dom gemaakt, maar het zou zogenaamd mensen tot geweld aanzetten en tot dingen die gevaarlijk zijn. :') Grafisch erg realistische games laten zien waarin je mensen overhoop knalt zjin geen probleem, maar een fictief spelletje met slechte graphics waarin een vrachtwagen gebruikt wordt, mag niet! :')

Deze dus:


HIER is hij zijn channel om kwijt geraakt!!! :X En het is op meerdere andere kanalen terug te vinden en dat is dus weer GEEN probleem! :')
pi_170085840
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat het onzin is iedere keer andere religies erbij te betrekken.
Het feit dat ze toevallig nu koploper zijn vind ik geen reden om net te doen alsof het iets specifieks is voor deze ene religie.
  zaterdag 8 april 2017 @ 14:34:08 #52
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_170085863
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het feit dat ze toevallig nu koploper zijn vind ik geen reden om net te doen alsof het iets specifieks is voor deze ene religie.
Met toevallig impliceer je dat er een aantal religies zijn die actief om de koppositie strijden.
De laatste pakweg 15 jaar is het echter niet anders dan Islam wat de klok slaat.

Dit is verre van toevallig.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_170085897
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik heb met hem gemaild en het blijkt vooral te gaan over zijn video over het fictieve spelletje van Truck of peace waarin je ongelovigen moet aanrijden enzo. Commodore 64-graphics en het is expres heel dom gemaakt, maar het zou zogenaamd mensen tot geweld aanzetten en tot dingen die gevaarlijk zijn. :')
Onderwerpen m.b.t. (althans in zijn beleving) negatieve of postieve berichtgeving wordt dmv manipulatie/sturing trending topic of verstoten.
Je hebt 1 columnist van de NY Times (Charles Blow of zo) die elke keer trending topic wordt in een razendsnel tempo, hier klopt iets niet volgens mij.
"Obamagate" en "Susan Rice" werd ondanks gigantisch twitterverkeer heel lang van de trending topic lijst geweerd, uiteindelijk was dat niet meer mogelijk en werd het trending topic, negatieve of positieve comments op twitterberichten van bepaalde personen worden bijvoorbeeld ook bewust bovenaan geplaatst.
pi_170085939
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het feit dat ze toevallig nu koploper zijn vind ik geen reden om net te doen alsof het iets specifieks is voor deze ene religie.
Dat zou je kunnen stellen wanneer het nog enigzins vergelijkbaar is met andere religies. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170085945
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Met toevallig impliceer je dat er een aantal religies zijn die actief om de koppositie strijden.
De laatste pakweg 15 jaar is het echter niet anders dan Islam wat de klok slaat.

Dit is verre van toevallig.
Ja en over een koploper kan je niet eens spreken, eerder een wedstrijd met een deelnemer.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170085971
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Met toevallig impliceer je dat er een aantal religies zijn die actief om de koppositie strijden.
De laatste pakweg 15 jaar is het echter niet anders dan Islam wat de klok slaat.

Dit is verre van toevallig.
Klopt. Dat heeft met name te maken met dat we zonodig in het Midden-Oosten democratie door de strot wilden duwen, de VS voorop.

Maar dat zul jij vast niet bedoeld hebben. ;)
pi_170085981
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:39 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat zou je kunnen stellen wanneer het nog enigzins vergelijkbaar is met andere religies. :o
Wel eens wat over de geschiedenis van Europa gelezen?
  zaterdag 8 april 2017 @ 14:45:19 #58
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_170086008
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:53 schreef fukforce het volgende:

[..]

We moeten eerst begrijpen wat mensen er toe drijft om dit doen in plaats van meteen over ze te oordelen.
Ik begrijp het wel. Moslims moeten de baas worden over niet-moslims. Aldus de heilige koran.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_170086012
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wel eens wat over de geschiedenis van Europa gelezen?
Ik schreef duidelijk de afgelopen jaren, maar we kunnen wel weer een duikvlucht naar de kruistochten maken. :O :z
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170086066
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:45 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik schreef duidelijk de afgelopen jaren, maar we kunnen wel weer een duikvlucht naar de kruistochten maken. :O :z
Daar doelde ik helemaal niet op. Zo ver hoef je ook niet terug.

Verder had ik al aangegeven dat ze nu koploper zijn, maar als je dat constateert mag je best beseffen dat de bemoeizucht van het Westen en met name de VS daar een nare rol in speelt.
pi_170086079
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daar doelde ik helemaal niet op. Zo ver hoef je ook niet terug.

Verder had ik al aangegeven dat ze nu koploper zijn, maar als je dat constateert mag je best beseffen dat de bemoeizucht van het Westen en met name de VS daar een nare rol in speelt.
Ja oké, dat is mij een volgende kwestie, laten we eerst het verband tussen de islam en de aanslagen erkennen, dan kunnen we vervolgens achterhalen wat daar de oorzaak van is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170086195
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daar doelde ik helemaal niet op. Zo ver hoef je ook niet terug.

Verder had ik al aangegeven dat ze nu koploper zijn, maar als je dat constateert mag je best beseffen dat de bemoeizucht van het Westen en met name de VS daar een nare rol in speelt.
De VS. Waarom dan een aanslag in Zweden.
  zaterdag 8 april 2017 @ 15:03:13 #63
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_170086209
Kruistochten, dat was een reactie op een brute bezetting bijna 400 jaar eerder. Het is nogal wat om het centrum van een religie te veroveren, te ontheiligen en terreur uit te oefenen op de overblijvers.

http://www.frontpagemag.c(...)il-daniel-greenfield
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_170086247
EitanArvats twitterde op vrijdag 07-04-2017 om 18:21:50 @vpharm The #Swedish Gov is not doing enough;!!Next time ladies I want u to bow FIVE times and praise Allah.… https://t.co/AevnX8FQU4 reageer retweet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_170086263
Is Zweden eigenlijk militair actief in het Midden-Oosten of anderszins betrokken bij het conflict met IS?
  zaterdag 8 april 2017 @ 15:08:08 #66
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170086266
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:06 schreef Ali_boo het volgende:
EitanArvats twitterde op vrijdag 07-04-2017 om 18:21:50 @vpharm The #Swedish Gov is not doing enough;!!Next time ladies I want u to bow FIVE times and praise Allah.… https://t.co/AevnX8FQU4 reageer retweet
[ afbeelding ]
Wat zien mijn ogen hier voor walgelijks?
  zaterdag 8 april 2017 @ 15:09:47 #67
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170086289
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:07 schreef Warsaw het volgende:
Is Zweden eigenlijk militair actief in het Midden-Oosten of anderszins betrokken bij het conflict met IS?
Nauwelijks. Zweden is daarnaast ubertolerant naar hun moslimbevolking. En daar maakt deze bevolking steevast misbruik van.

Dus het sprookje van genoeg stageplaatsen en 'ze lekker hun gang laten gaan' is een Linkse illusie.
pi_170086308
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:08 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat zien mijn ogen hier voor walgelijks?
De Zweedse beleidsmakers

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_170086312
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:06 schreef Ali_boo het volgende:
EitanArvats twitterde op vrijdag 07-04-2017 om 18:21:50 @vpharm The #Swedish Gov is not doing enough;!!Next time ladies I want u to bow FIVE times and praise Allah.… https://t.co/AevnX8FQU4 reageer retweet
[ afbeelding ]
:') |:(
Maar goed dit soort gekkies hebben we hier ook

pi_170086410
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:12 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

:') |:(
Maar goed dit soort gekkies hebben we hier ook

[ afbeelding ]
Matriarchal supremacy :9~ ( tenzij de man in kwestie een tint heeft )
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_170086414
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:21 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Matriarchal supremacy :9~ ( tenzij de man in kwestie een tint heeft )
GroenLinks,zin in de toekomst.!
  zaterdag 8 april 2017 @ 15:28:20 #72
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_170086460
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

De Zweedse beleidsmakers

[ afbeelding ]
En dan te denken dat Iraanse vrouwen zweepslagen krijgen als ze het verbod trotseren
en geen hoofddoekje dragen. Wat zien die vervolgens op tv? Laffe progressieve vrouwen, verraders, die als makke schaapjes gesluierd eer bewijzen aan die Iraanse onderdrukker. :r
  zaterdag 8 april 2017 @ 15:30:30 #73
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170086477
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:12 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

:') |:(
Maar goed dit soort gekkies hebben we hier ook

[ afbeelding ]
Groenlinks maakt mij soms woedend.
pi_170086563
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Groenlinks maakt mij soms woedend.
Ik mag toch hopen dat ze straks niet echt gaan meeregeren,wat een ramp zou dat zijn.
pi_170086661
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:21 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

GroenLinks,zin in de toekomst.!
Make fascists afraid again :Y

Moet er niet aan denken dat ze iets te zeggen krijgen in dit land . Heel de club zit vol met radicale idioten . Die zouden maar al te graag Nederland zouden transformeren in een tweede Zweden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_170086729
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:28 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

En dan te denken dat Iraanse vrouwen zweepslagen krijgen als ze het verbod trotseren
en geen hoofddoekje dragen. Wat zien die vervolgens op tv? Laffe progressieve vrouwen, verraders, die als makke schaapjes gesluierd eer bewijzen aan die Iraanse onderdrukker. :r
Zie geen laffe progressievelingen hoor. Wel zie ik een kamer vol met zelfverzekerde sterke vrouwen die zich niet laten ... oh wacht



Dat ze hiermee wegkomen ligt toch aan de westerse mannen . Iran bewijst als je maar seksistisch genoeg bent dat zelfs de meest radicale tumbler feministen zich onderwerpen aan het gezag van de man
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_170086732
Is het profiel van de dader al bekend gemaakt?
  zaterdag 8 april 2017 @ 15:58:21 #78
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170086735
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:40 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat ze straks niet echt gaan meeregeren,wat een ramp zou dat zijn.
Het is een zeer schizofrene partij die zich zou moeten splitsen.

Het progressief liberale deel heeft een realistisch beeld voor de lange termijn, maar in de dagelijkse realiteit zijn het de softe milieu-vluchtelingenwerk idioten die het beeld van de partij domineren.
pi_170086742
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:06 schreef Ali_boo het volgende:
EitanArvats twitterde op vrijdag 07-04-2017 om 18:21:50 @vpharm The #Swedish Gov is not doing enough;!!Next time ladies I want u to bow FIVE times and praise Allah.… https://t.co/AevnX8FQU4 reageer retweet
[ afbeelding ]
De totale onderwerping in optima forma.
٩๏̯͡๏)۶
pi_170086750
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:58 schreef Odaiba het volgende:
Is het profiel van de dader al bekend gemaakt?
Een asielzoeker uit Oezbekistan met IS sympathieën..
Had je niet verwacht hè?
  zaterdag 8 april 2017 @ 16:04:12 #81
451005 Grems
Clown World
pi_170086789
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Zie geen laffe progressievelingen hoor. Wel zie ik een kamer vol met zelfverzekerde sterke vrouwen die zich niet laten ... oh wacht

[ afbeelding ]

Dat ze hiermee wegkomen ligt toch aan de westerse mannen . Iran bewijst als je maar seksistisch genoeg bent dat zelfs de meest radicale tumbler feministen zich onderwerpen aan het gezag van de man
pi_170086790
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:00 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Een asielzoeker uit Oezbekistan met IS sympathieën..
Had je niet verwacht hè?
:') Jezus...En zo te lezen ook in beeld bij de inlichtingendienst...
pi_170086799
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:04 schreef Grems het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
1 persoon binnengehaald, 4 verloren...Goed beleid man, ga zo door Europa...
pi_170086828
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:04 schreef Odaiba het volgende:

[..]

:') Jezus...En zo te lezen ook in beeld bij de inlichtingendienst...
Ja dat verbaast mij ook elke keer weer want dit is natuurlijk ook niet de eerste die al in 'beeld' was bij de veiligheidsdiensten.
pi_170086835
Is deze al voorbijgekomen ?

Mirjam152 twitterde op vrijdag 07-04-2017 om 22:13:56 Zweedse socialiste: "Niet de migranten, maar wij - de Zweden - zijn het probleem. Wij moeten veranderen." Zelfdestr… https://t.co/qj6lN1lGY3 reageer retweet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 april 2017 @ 16:11:11 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170086848
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:09 schreef Ali_boo het volgende:
Is deze al voorbijgekomen ?

Mirjam152 twitterde op vrijdag 07-04-2017 om 22:13:56 Zweedse socialiste: "Niet de migranten, maar wij - de Zweden - zijn het probleem. Wij moeten veranderen." Zelfdestr… https://t.co/qj6lN1lGY3 reageer retweet
Dafuq
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170086853
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:09 schreef Ali_boo het volgende:
Is deze al voorbijgekomen ?

Mirjam152 twitterde op vrijdag 07-04-2017 om 22:13:56 Zweedse socialiste: "Niet de migranten, maar wij - de Zweden - zijn het probleem. Wij moeten veranderen." Zelfdestr… https://t.co/qj6lN1lGY3 reageer retweet
Nou daar staat ze dan voor de Truck:

"Abu Abu, niet doen ik ben veranderd!!"

"VROEEEMM SPLSETSJJJJ"
pi_170086856
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:09 schreef Ali_boo het volgende:
Is deze al voorbijgekomen ?

Mirjam152 twitterde op vrijdag 07-04-2017 om 22:13:56 Zweedse socialiste: "Niet de migranten, maar wij - de Zweden - zijn het probleem. Wij moeten veranderen." Zelfdestr… https://t.co/qj6lN1lGY3 reageer retweet
Ik zag hem op twitter inderdaad al voorbij komen..
Man man man wat een volslagen extreemlinkse idioot.! En dan bedoel ik Mirjam niet..
  zaterdag 8 april 2017 @ 16:14:44 #89
451005 Grems
Clown World
pi_170086897
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dafuq
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:11 schreef Nintex het volgende:

[..]

Nou daar staat ze dan voor de Truck:

"Abu Abu, niet doen ik ben veranderd!!"

"VROEEEMM SPLSETSJJJJ"
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:11 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ik zag hem op twitter inderdaad al voorbij komen..
Man man man wat een volslagen extreemlinkse idioot.! En dan bedoel ik Mirjam niet..
Wat is precies het probleem? Dit standpunt is geheel in lijn met het omvolkingsbeleid.
pi_170086899
Heb ik trouwens al bingo?

pi_170086936
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dafuq
Hier nog een paar bijzondere uitspraken van madame

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_170086947
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:11 schreef Nintex het volgende:

[..]

Nou daar staat ze dan voor de Truck:

"Abu Abu, niet doen ik ben veranderd!!"

"VROEEEMM SPLSETSJJJJ"
Had die geen broodje ham voor zijn neus moeten eten . Dan vraag je er echt om :(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_170086966
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:51 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja oké, dat is mij een volgende kwestie, laten we eerst het verband tussen de islam en de aanslagen erkennen, dan kunnen we vervolgens achterhalen wat daar de oorzaak van is.
Ik ontken dat nergens.
pi_170086971
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Hier nog een paar bijzondere uitspraken van madame

[ afbeelding ]
Godverdomme zeg.. :X :X :X
pi_170086976
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:02 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

De VS. Waarom dan een aanslag in Zweden.
Omdat die lul daar woont.
pi_170086989
Fantastisch. Een antwoord zonder context veroordelen. Super. Laten we vooral dom doen
pi_170086993
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Omdat die lul daar woont.
Ik zag op twitter voorbij komen dat het een uitgeprocedeerde asielzoeker was maar ik weet niet of die info klopt.
  zaterdag 8 april 2017 @ 16:26:49 #98
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_170087019
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Hier nog een paar bijzondere uitspraken van madame

[ afbeelding ]
Misschien moet ze maar gewoon naar Iran verhuizen dan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 16:26:51 #99
74056 crew  ToT
pi_170087020
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Hier nog een paar bijzondere uitspraken van madame

[ afbeelding ]
Dat laatste punt is zo'n beetje zoiets als:

pi_170087040
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat laatste punt is zo'n beetje zoiets als:

[ afbeelding ]
Nee hoor. Wij doen hetzelfde. Iemand met een kleurtje kan wel een Nederlands paspoort hebben maar hoe vaak noemen we die persoon Nederlander?

En hoe vaak voelt zo iemand zich Nederlander? Ow nee alle problemen zijn de schuld van de immigranten, kunnen wij absoluut niks aan doen
pi_170087056
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ontken dat nergens.
Maar waarom dan de noodzaak andere religies hierbij te betrekken?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 16:31:29 #103
74056 crew  ToT
pi_170087062
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:29 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nee hoor. Wij doen hetzelfde. Iemand met een kleurtje kan wel een Nederlands paspoort hebben maar hoe vaak noemen we die persoon Nederlander?

En hoe vaak voelt zo iemand zich Nederlander? Ow nee alle problemen zijn de schuld van de immigranten, kunnen wij absoluut niks aan doen
Mwah, we dwingen ze niet in ghetto's te wonen waar ze vooral met mensen van hun eigen cultuur en met hun eigen taal in aanraking komen, waardoor ze niet integreren.
Immigranten die in blanke wijken wonen, doen het in het algemeen een stuk beter.
pi_170087130
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:31 schreef ToT het volgende:

[..]

Mwah, we dwingen ze niet in ghetto's te wonen waar ze vooral met mensen van hun eigen cultuur en met hun eigen taal in aanraking komen, waardoor ze niet integreren.
Immigranten die in blanke wijken wonen, doen het in het algemeen een stuk beter.
Klopt. Ze integreren een stuk beter dan de autochtoon.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 16:36:58 #105
74056 crew  ToT
pi_170087134
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Klopt. Ze doen het een stuk beter dan de autochtoon.
Waar baseer je dat op?
pi_170087149
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:31 schreef ToT het volgende:

[..]

Mwah, we dwingen ze niet in ghetto's te wonen waar ze vooral met mensen van hun eigen cultuur en met hun eigen taal in aanraking komen, waardoor ze niet integreren.
Immigranten die in blanke wijken wonen, doen het in het algemeen een stuk beter.
Ze wonen in ghetto's omdat ze een stel losers zijn met een IQ van net 80.
pi_170087152
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Hier nog een paar bijzondere uitspraken van madame

[ afbeelding ]
Sahlin's political career began in the Swedish Social Democratic Youth League in Nacka, Stockholm County, in 1973, at the age of 16. This was during the Vietnam War, and already as a 13-year-old Sahlin had joined the Swedish FNL group.[3]

FNL = Vietcong
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 16:38:30 #108
74056 crew  ToT
pi_170087157
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:38 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ze wonen in ghetto's omdat ze een stel losers zijn met een IQ van net 80.
En vergeet hun haat richting andersgelovigen niet; zie Molenbeek bijvoorbeeld.
pi_170087186
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:38 schreef ToT het volgende:

[..]

En vergeet hun haat richting andersgelovigen niet; zie Molenbeek bijvoorbeeld.
Hans heeft de oplossing:

pi_170087192
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:36 schreef ToT het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
http://www.tubantia.nl/bi(...)grote-stad~a387f137/

Is ook een topic reeks over in NWS maar die kan ik niet vinden
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 16:42:08 #111
74056 crew  ToT
pi_170087215
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

http://www.tubantia.nl/bi(...)grote-stad~a387f137/

Is ook een topic reeks over in NWS maar die kan ik niet vinden
Ow ja het feit dat allochtonen veel meer naar elkaar toe trekken dan naar Nederlanders, dat heb ik gezien ja! :Y
pi_170087236
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:42 schreef ToT het volgende:

[..]

Ow ja het feit dat allochtonen veel meer naar elkaar toe trekken dan naar Nederlanders, dat heb ik gezien ja! :Y
Teringlijers zijn het, allemaal!!!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 16:44:33 #113
74056 crew  ToT
pi_170087255
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Teringlijers zijn het, allemaal!!!
Meh, er zijn ook flink wat allochtonen die zich niet van de Nederlandse maatschappij afzonderen.
pi_170087307
quote:
Die man moet nodig weer eens het theater in.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170087308
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:43 schreef opgebaarde het volgende:
Teringlijers zijn het, allemaal!!!
Toch is het frappant dat opnieuw de problematiek bij de autochtoon wordt neergelegd. Toen autochtonen in de meerderheid waren moesten ze openstaan voor andere culturen, nu ze in de minderheid zijn moeten ze aansluiten bij de andere culturen. Best bizar.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zaterdag 8 april 2017 @ 16:48:20 #116
451005 Grems
Clown World
pi_170087320
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:47 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Toch is het frappant dat opnieuw de problematiek bij de autochtoon wordt neergelegd. Toen autochtonen in de meerderheid waren moesten ze openstaan voor andere culturen, nu ze in de minderheid zijn moeten ze aansluiten bij de andere culturen. Best bizar.
Nee hoor, is gewoon beleid. En natuur.
pi_170087371
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:47 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Toch is het frappant dat opnieuw de problematiek bij de autochtoon wordt neergelegd. Toen autochtonen in de meerderheid waren moesten ze openstaan voor andere culturen, nu ze in de minderheid zijn moeten ze aansluiten bij de andere culturen. Best bizar.
Opnieuw?
Ik krijg een bijzonder Calimero gevoel bij je posting maar misschien interpreteer ik het wel volledig verkeerd
pi_170087372
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:09 schreef Ali_boo het volgende:
Is deze al voorbijgekomen ?

Mirjam152 twitterde op vrijdag 07-04-2017 om 22:13:56 Zweedse socialiste: "Niet de migranten, maar wij - de Zweden - zijn het probleem. Wij moeten veranderen." Zelfdestr… https://t.co/qj6lN1lGY3 reageer retweet
Dat is een heel oude quote maakt het niet minder debiel natuurlijk.
pi_170087396
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:53 schreef karton2 het volgende:

[..]

debiel
Wie?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 16:55:43 #120
74056 crew  ToT
pi_170087409
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Opnieuw?
Ik krijg een bijzonder Calimero gevoel bij je posting maar misschien interpreteer ik het wel volledig verkeerd
Mwah, eerst geef je verkapt aan dat allochtonen amper een kans krijgen hier, vervolgens zeg je dat allochtonen onderling veel beter integreren en dat de autochtoon het zo slecht doet, en vervolgens is Truth een Calimero omdat hij het daar niet mee eens is?
  zaterdag 8 april 2017 @ 16:56:25 #121
451005 Grems
Clown World
pi_170087418
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Opnieuw?
Ik krijg een bijzonder Calimero gevoel bij je posting maar misschien interpreteer ik het wel volledig verkeerd
Moet natuurlijk zijn altijd.
pi_170087426
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:55 schreef ToT het volgende:

[..]

Mwah, eerst geef je verkapt aan dat allochtonen amper een kans krijgen hier, vervolgens zeg je dat allochtonen onderling veel beter integreren en dat de autochtoon het zo slecht doet, en vervolgens is Truth een Calimero omdat hij het daar niet mee eens is?
Je verdraait werkelijk alles :')

Maar dat maakt jou wel consequent ^O^ En dat vind ik een knappe eigenschap
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 april 2017 @ 16:58:09 #123
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170087435
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je verdraait werkelijk alles :')

Maar dat maakt jou wel consequent ^O^ En dat vind ik een knappe eigenschap
Je komt anders met weinig redenen om hem ongelijk te geven.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170087452
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:09 schreef Ali_boo het volgende:
Is deze al voorbijgekomen ?

Mirjam152 twitterde op vrijdag 07-04-2017 om 22:13:56 Zweedse socialiste: "Niet de migranten, maar wij - de Zweden - zijn het probleem. Wij moeten veranderen." Zelfdestr… https://t.co/qj6lN1lGY3 reageer retweet
Het schoolvoorbeeld van een oikofoob. Zelfhaat en afkeer tegen het eigene om maar geen minderheden te hoeven bekritiseren.
  zaterdag 8 april 2017 @ 16:59:33 #125
451005 Grems
Clown World
pi_170087453
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je verdraait werkelijk alles :')

Maar dat maakt jou wel consequent ^O^ En dat vind ik een knappe eigenschap
Toch mis ik de tijd dat goedegoedmenstrollen een beetje hun best deden.
pi_170087464
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je komt anders met weinig redenen om hem ongelijk te geven.
''Teringlijers zijn het, allemaal!!!''

Dit soort domme insinuaties van zijn hand geeft genoeg reden om 'm te negeren. Toegevoegde waarde is 0,0.
pi_170087478
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
Opnieuw?
Ik krijg een bijzonder Calimero gevoel bij je posting maar misschien interpreteer ik het wel volledig verkeerd
Ah ja, dat is de nieuwe trend. Wie is de ergste Calimero... Ik zie een hoop mensen huilen over racisme, soms overigens volledig terecht. Maar als ik dan dit soort onderzoeken zie mag de andere kant ook wel eens belicht worden. En dan is dat ineens calimero. Heel bijzonder allemaal.

Mensen zijn ook allemaal zo focking hypocriet en focking egoistisch. Alleen hun problemen tellen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_170087502
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:38 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Sahlin's political career began in the Swedish Social Democratic Youth League in Nacka, Stockholm County, in 1973, at the age of 16. This was during the Vietnam War, and already as a 13-year-old Sahlin had joined the Swedish FNL group.[3]

FNL = Vietcong
The Swedish Social Democratic Party, (Swedish: Sveriges socialdemokratiska arbetareparti, SAP; literally, "Social Democratic Workers' Party of Sweden"),[6] contesting elections as the Arbetarepartiet–Socialdemokraterna ('The Workers' Party – The Social Democrats'), usually referred to just as the 'Social Democrats' (Socialdemokraterna); is the oldest and largest political party in Sweden. The current party leader since 2012 is Stefan Löfven; he has also been Prime Minister of Sweden since 2014.

Founded in 1889, a schism occurred in 1917 when the left socialists split from the Social Democrats to form the Swedish Social Democratic Left Party (later the Communist Party of Sweden and now the Left Party). The symbol of the SAP is traditionally a red rose, which is believed to have been Fredrik Ström's idea.[citation needed] The words of honour, as recorded by the 2001 party programme, are "freedom, equality, and solidarity."

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 april 2017 @ 17:03:02 #129
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170087511
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:00 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

''Teringlijers zijn het, allemaal!!!''

Dit soort domme insinuaties van zijn hand geeft genoeg reden om 'm te negeren. Toegevoegde waarde is 0,0.
Hij doet een bewering op basis van wat hij ziet en jij zoekt de persoonlijke aanval op. Dat houdt dus eigenlijk in dat je geen argumenten hebt om jouw misvormde wereldbeeld te verdedigen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170087562
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:00 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ah ja, dat is de nieuwe trend. Wie is de ergste Calimero... Ik zie een hoop mensen huilen over racisme, soms overigens volledig terecht. Maar als ik dan dit soort onderzoeken zie mag de andere kant ook wel eens belicht worden. En dan is dat ineens calimero. Heel bijzonder allemaal.

Mensen zijn ook allemaal zo focking hypocriet en focking egoistisch. Alleen hun problemen tellen.
Nee hoor dat maakt het niet Calimero en ik noemde jou als persoon geen Calimero. Wel benoem je twee van de twee keer hoe alleen autochtonen blijkbaar moeten leveren. Alsof de autochtoon per definitie en bij voorbaat al onrecht wordt aangedaan. Dat komt wel zwaar over

Integreren moet van twee kanten komen en niet alleen van de allochtoon.
pi_170087586
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hij doet een bewering op basis van wat hij ziet en jij zoekt de persoonlijke aanval op. Dat houdt dus eigenlijk in dat je geen argumenten hebt om jouw misvormde wereldbeeld te verdedigen.
Die insinuatie is een persoonlijke aanval, al dan niet in verkapte vorm. Ik stelde dat aan de kaak en jij draait vervolgens de boel om? De ironie is dat wat jij mij verwijt dus op hem van toepassing is; ''Dat houdt dus eigenlijk in dat je geen argumenten hebt om jouw misvormde wereldbeeld te verdedigen.''
pi_170087593
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar waarom dan de noodzaak andere religies hierbij te betrekken?
Omdat dat het mechanisme is. Niet de specifieke religie.
pi_170087615
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:05 schreef opgebaarde het volgende:
Integreren moet van twee kanten komen en niet alleen van de allochtoon.
Waarom? Ik behoud liever die liberale vrije waarden.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_170087654
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:07 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Die insinuatie is een persoonlijke aanval, al dan niet in verkapte vorm. Ik stelde dat aan de kaak en jij draait vervolgens de boel om? De ironie is dat wat jij mij verwijt dus op hem van toepassing is; ''Dat houdt dus eigenlijk in dat je geen argumenten hebt om jouw misvormde wereldbeeld te verdedigen.''
Wat insinueer ik?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 april 2017 @ 17:12:23 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170087676
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:07 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Die insinuatie is een persoonlijke aanval, al dan niet in verkapte vorm. Ik stelde dat aan de kaak en jij draait vervolgens de boel om? De ironie is dat wat jij mij verwijt dus op hem van toepassing is; ''Dat houdt dus eigenlijk in dat je geen argumenten hebt om jouw misvormde wereldbeeld te verdedigen.''
Hij doet een constatering, jij zoekt de persoonlijke aanval op en dan heb ik maar netjes te doen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170087702
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:08 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Waarom? Ik behoud liever die liberale vrije waarden.
Ah ja nu snap ik de weerstand, ik poog blijkbaar te stellen dat we onze grootste waarden en identiteit even aan de kant moeten flikkeren.
pi_170087742
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ah ja nu snap ik de weerstand, ik poog blijkbaar te stellen dat we onze grootste waarden en identiteit even aan de kant moeten flikkeren.
We staan in de top 10 van gelukkigste landen, in de top 10 van mensenrechten etc etc Waarom zouden wij ineens onze standaarden moeten verlagen door aan te passen aan culturen waar dat niet zo is. Leg me dat nu eens uit?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_170087778
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Hier nog een paar bijzondere uitspraken van madame

[ afbeelding ]
Wat is dát voor gestoorde zelfhaatmokkel? 8)7
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zaterdag 8 april 2017 @ 17:22:41 #139
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170087852
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:05 schreef opgebaarde het volgende:

Integreren moet van twee kanten komen en niet alleen van de allochtoon.
Klopt. Wij bieden ruimte en allerlei randvoorwaarden om hier te vestigen. Locatie, begeleiding, een inkomen, opleidingen, werk. En een kader waarbinnen men zich heeft te gedragen. Een kader dat gevormd is door onze samenleving over een periode van duizenden jaren. Een kader waar we keihard voor gewerkt hebben met zijn allen.

Lijkt me dat we daarmee toch wel aan onze kant van de verplichting hebben voldaan.

Het enige wat de allochtoon moet doen, is zich netjes gedragen.
pi_170087894
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wat insinueer ik?
Dat hij zo een mening toegedaan moet zijn. Dat was jouw reactie op de stelling 'het feit dat allochtonen veel meer naar elkaar toe trekken dan naar Nederlanders' (waarmee hij jouw voorgaand argument probeerde te pareren).

En dat is geen
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
constatering
maar een insinuatie met een poging tot ondermijning van de discussiepartner.

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

en dan heb ik maar netjes te doen?
Bijzondere gevolgtrekking. Waar vraag ik jou 'netjes te doen'?
pi_170087921
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Klopt. Wij bieden ruimte en allerlei randvoorwaarden om hier te vestigen. Locatie, begeleiding, een inkomen, opleidingen, werk. En een kader waarbinnen men zich heeft te gedragen. Een kader dat gevormd is door onze samenleving over een periode van duizenden jaren. Een kader waar we keihard voor gewerkt hebben met zijn allen.

Lijkt me dat we daarmee toch wel aan onze kant van de verplichting hebben voldaan.

Het enige wat de allochtoon moet doen, is zich netjes gedragen.
Dat begrijp ik. Ik wist tot voor kort ook niet hoe het voor iemand is om nergens thuis te voelen maar lees een stukje van dat onderzoek van hoogleraar Crul. Dan zal je zien dat het toch een stukje complexer is. Een pot geld aan de ander overhandigen is geen garantie op succes
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 april 2017 @ 17:27:38 #142
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170087935
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat hij zo een mening toegedaan moet zijn. Dat was jouw reactie op de stelling 'het feit dat allochtonen veel meer naar elkaar toe trekken dan naar Nederlanders' (waarmee hij jouw voorgaand argument probeerde te pareren).

En dat is geen

[..]

maar een insinuatie met een poging tot ondermijning van de discussiepartner.

[..]

Bijzondere gevolgtrekking. Waar vraag ik jou 'netjes te doen'?
Heb je bewijs dat het niet zo is dan? Het is wetenschappelijk aangetoond dat mensen zich meer aangetrokken voelen tot soortgenoten (en dan heb ik het over cultuur, uiterlijk, gedrag, etc.) dan tot buitenstaanders. Het feit dat er zwarte wijken bestaan is eigenlijk al genoeg bewijs dat het zo is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170087971
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heb je bewijs dat het niet zo is dan? Het is wetenschappelijk aangetoond dat mensen zich meer aangetrokken voelen tot soortgenoten (en dan heb ik het over cultuur, uiterlijk, gedrag, etc.) dan tot buitenstaanders. Het feit dat er zwarte wijken bestaan is eigenlijk al genoeg bewijs dat het zo is.
Ik heb het niet over de inhoud van wat door beide partijen geclaimd wordt, maar over de wijze waarop één er van zich verhoud tot de ander. De ander woorden in de mond schuiven is géén argument.

Over de inhoud; dat klopt en daarom ben ik al sinds ik kan heugen een fervent tegenstander van migratie van groepen waar het al natuurlijke element van ''wij''-denken centraal gesteld is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2017 17:31:56 ]
  zaterdag 8 april 2017 @ 17:31:02 #144
451005 Grems
Clown World
pi_170087976
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. Ik wist tot voor kort ook niet hoe het voor iemand is om nergens thuis te voelen maar lees een stukje van dat onderzoek van hoogleraar Crul. Dan zal je zien dat het toch een stukje complexer is. Een pot geld aan de ander overhandigen is geen garantie op succes
Ah, vandaar die gigantische overlast van Nederlandse migranten in Nieuw-Zeeland, Australië en Cana..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 april 2017 @ 17:32:08 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170087992
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:30 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de inhoud van wat door beide partijen geclaimd wordt, maar door de wijze waarop één er van zich verhoud tot de ander. De ander woorden in de mond schuiven is géén argument.

Over de inhoud; dat klopt en daarom ben ik al sinds ik kan heugen een fervent tegenstander van immigratie van groepen waar het al natuurlijke element van ''wij''-denken centraal gesteld is.
Dus je beschuldigt tegenstanders van immigratie ervan anderen woorden in de mond te leggen terwijl het in de werkelijkheid andersom gebeurt omdat de voorstanders geen argumenten hebben :?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170088038
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat hij zo een mening toegedaan moet zijn. Dat was jouw reactie op de stelling 'het feit dat allochtonen veel meer naar elkaar toe trekken dan naar Nederlanders' (waarmee hij jouw voorgaand argument probeerde te pareren).
Ik plaatste als reactie toch gewoon een artikel? Zijn/haar reactie daarop had niks met dat artikel te maken en gaf wel aan dat nuance ongewenst was.

Prima, het gesprek was beëindigd en ik had de posting moeten negeren.

en jij wil mijn posting heel graag lezen alsof ik hem of haar voor iets uitmaak. Prima, veel plezier er mee
pi_170088043
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:09 schreef Ali_boo het volgende:
Is deze al voorbijgekomen ?

Mirjam152 twitterde op vrijdag 07-04-2017 om 22:13:56 Zweedse socialiste: "Niet de migranten, maar wij - de Zweden - zijn het probleem. Wij moeten veranderen." Zelfdestr… https://t.co/qj6lN1lGY3 reageer retweet
Kan deze ziekte waar sommige blanken aan leiden snel erkent worden zodat we ze kunnen behandelen?

Snap niet dat dit ooit het land van vikingen is geweest.
  zaterdag 8 april 2017 @ 17:37:36 #148
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_170088047
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Hier nog een paar bijzondere uitspraken van madame

[ afbeelding ]
Ik kan hier echt met mijn verstand niet bij. Wat hebben die mensen toch...? Hoe heet die ziekte die zij hebben? Serieus, ik snap dit niet. Kan er gewoon bij bij hoe ziekelijk deze mensen denken. Diep, diep, diep gestoord. Eng gewoon.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 17:38:38 #149
74056 crew  ToT
pi_170088059
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:37 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ik kan hier echt met mijn verstand niet bij. Wat hebben die mensen toch...? Hoe heet die ziekte die zij hebben? Serieus, ik snap dit niet. Kan er gewoon bij bij hoe ziekelijk deze mensen denken. Diep, diep, diep gestoord. Eng gewoon.
Tja als dar meer en meer moslims komen, zal iedere Zweed ook tot de islam moeten bekeren wil je weer vrede in dat land krijgen. :X
pi_170088068
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:31 schreef Grems het volgende:

[..]

Ah, vandaar die gigantische overlast van Nederlandse migranten in Nieuw-Zeeland, Australië en Cana..
Ik zie het verband dat mensen geëmigreerd zijn.

Denk jij dat beide groepen volledig met elkaar vergelijkbaar zijn?
pi_170088097
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus je beschuldigt tegenstanders van immigratie ervan anderen woorden in de mond te leggen terwijl het in de werkelijkheid andersom gebeurt omdat de voorstanders geen argumenten hebben :?
Lees het allemaal maar even terug. Geen zin om alles uit te blijven leggen.
pi_170088104
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Prima, het gesprek was beëindigd en ik had de posting moeten negeren.

Dat dát duidelijk is.
  zaterdag 8 april 2017 @ 17:42:55 #153
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_170088122
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus je beschuldigt tegenstanders van immigratie ervan anderen woorden in de mond te leggen terwijl het in de werkelijkheid andersom gebeurt omdat de voorstanders geen argumenten hebben :?
De voorstanders hadden als argument een ideaal waarin hulpbehoevenden gastvrij ontvangen ontvangen worden en liefdevol ondersteund in het ontplooien van hun talenten en kansen. En hier gaat het mis in de praktijk. Deze open houding trekt een hoop parasieten aan, die een parallelle samenleving willen en kunnen vormen, en van kritiek niks willen weten-sowieso de schuld van de inferieure ongelovigen. De vrouwen zijn trouwens verdorven wezens, die erom vragen verkracht te worden- hun eigen schuld.
Nu staan de voorstanders op een kruispunt: ongelijk bekennen aan de gehate extreem-rechtsen of stug doorgaan op het ingeslagen pad, wat misschien een kwestie van nog iets meer geduld aan de kant van de ontvangers- of tot inkeer komen en de schade beperken.

Ter afsluiting een filmpje van 6 jaar geleden:

Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_170088143
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:39 schreef opgebaarde het volgende:
Ik zie het verband dat mensen geëmigreerd zijn.

Denk jij dat beide groepen volledig met elkaar vergelijkbaar zijn?
Maar ik had een vraag voor je, het waarom van aanpassen uit een betere situatie, waarom ?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zaterdag 8 april 2017 @ 17:47:01 #155
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_170088173
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:38 schreef ToT het volgende:

[..]

Tja als dar meer en meer moslims komen, zal iedere Zweed ook tot de islam moeten bekeren wil je weer vrede in dat land krijgen. :X
Ja, vast. Kijk eens naar landen waar men 96-100% moslim is. _O-

Maar ik snap serieus echt niet wat deze mensen drijft er zulke overtuigingen op na te houden. Dat is serieus echt zeer bizar. Onbevattelijk.

Je zou bijna hopen ze dat heel snel ten prooi vallen aan een groepsverkrachting van immigranten waarin hun complete vagijn aan stukken wordt geragd.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_170088193
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:44 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar ik had een vraag voor je, het waarom van aanpassen uit een betere situatie, waarom ?
Posting #137 bedoel je?

Je vraagt het om iets uit te lokken, daarom gebruik je "verlagen" . Ik heb niet zo'n zin in dat spelletje, daarom reageer ik niet op die posting
pi_170088197
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:47 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ja, vast. Kijk eens naar landen waar men 96-100% moslim is. _O-

Maar ik snap serieus echt niet wat deze mensen drijft er zulke overtuigingen op na te houden. Dat is serieus echt zeer bizar. Onbevattelijk.

Je zou bijna hopen ze dat heel snel ten prooi vallen aan een groepsverkrachting van immigranten waarin hun complete vagijn aan stukken wordt geragd.
Ik snap het ook niet, echt niet... :|W
  zaterdag 8 april 2017 @ 17:49:14 #158
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_170088203
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:38 schreef ToT het volgende:

[..]

Tja als dar meer en meer moslims komen, zal iedere Zweed ook tot de islam moeten bekeren wil je weer vrede in dat land krijgen. :X
Vrede in een land waar moslims de dienst uitmaken. :? Dat bestaat niet toch ? Daarom komen ze immers hier naartoe ? Omdat het in hun eigen landen alles behalve vredig is.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_170088218
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:48 schreef opgebaarde het volgende:
Posting #137 bedoel je?

Je vraagt het om iets uit te lokken, daarom gebruik je "betere" . Ik heb niet zo'n zin in dat spelletje, daarom reageer ik niet op die posting
Natuurlijk probeer ik iets uit te lokken. Je komt met in mijn ogen onhoudbare stelling en dat is ook precies de reden waarom je nu zo ontwijkt en niet antwoord.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zaterdag 8 april 2017 @ 17:52:13 #160
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_170088241
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:48 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet, echt niet... :|W
Ze zeggen wel vaak: '(grote) oorlogen worden voorgekookt' Zou dat het dan misschien zijn, dat er toch in hogere kringen al lang een plan klaar ligt om in Europa een groot conflict voor te koken? Aan die dingen ga je toch denken als je er ergens iets van logica in probeert te vinden.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_170088247
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:49 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Vrede in een land waar moslims de dienst uitmaken. :? Dat bestaat niet toch ? Daarom komen ze immers hier naartoe ? Omdat het in hun eigen landen alles behalve vredig is.
Vrede is er wel geweest en in een klein aantal landen is dat ook nog steeds zo, maar het extremisme en het radicalisme krijgt echt steeds meer aandacht en omdat veel dingen gewoon zo zijn in de islam, nemen veel moslims dit ook gewoon over, terwijl ze daar vroeger niet mee bezig waren.
pi_170088273
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:50 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Natuurlijk probeer ik iets uit te lokken. Je komt met in mijn ogen onhoudbare stelling en dat is ook precies de reden waarom je nu zo ontwijkt en niet antwoord.
dan had je dat ook op een normale manier kenbaar kunnen maken. En dat kan niet moeilijk geweest zijn als mijn "stelling" zo onhoudbaar was en toch koos je voor een andere benadering...
pi_170088296
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:52 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ze zeggen wel vaak: '(grote) oorlogen worden voorgekookt' Zou dat het dan misschien zijn, dat er toch in hogere kringen al lang een plan klaar ligt om in Europa een groot conflict voor te koken? Aan die dingen ga je toch denken als je er ergens iets van logica in probeert te vinden.
We weten allemaal wel dat als we grote groepen mensen van een andere ideologie of cultuur binnen onze grenzen binnenlaten of tolereren dat het uiteindelijk door wat voor oorzaak dan ook gaat ontploffen. Men lijkt niet van de geschiedenis te willen leren, gokken erop dat onze eigen samenleving, waar hard voor is gestreden, deze groep mensen ook moet kunnen motiveren...maar ik heb er een hard hoofd in gezien wat we nu al meemaken met 3e/4e/5e generatie moslims.... En dan nog veel nieuwe moslims immigranten erbij.
  zaterdag 8 april 2017 @ 17:56:37 #164
451005 Grems
Clown World
pi_170088315
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

dan had je dat ook op een normale manier kenbaar kunnen maken. En dat kan niet moeilijk geweest zijn als mijn "stelling" zo onhoudbaar was en toch koos je voor een andere benadering...
Te triest voor woorden weer :') :') :')
pi_170088325
ws het een moslim?
pi_170088352
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dan had je dat ook op een normale manier kenbaar kunnen maken
Ik vond er niets abnormaals aan. Maar je geeft nog steeds geen antwoord. Je plempt een politiek correcte stelling neer zonder enig idee van de consequenties daarvan. Je hebt er waarschijnlijk nog nooit over nagedacht hoe zo'n integratie er dan uit zou moeten zien. Wat de gemeenschappelijke waarden of normen moeten zijn, en wat wel of niet acceptabel is. Met andere woorden, je praat poep en ik ben er wel klaar mee :W .
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_170088363
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:56 schreef Stimorol- het volgende:
ws het een moslim?
Dat vind hij zelf waarschijnlijk van wel.
  zaterdag 8 april 2017 @ 17:59:50 #168
451005 Grems
Clown World
pi_170088373
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:56 schreef Stimorol- het volgende:
ws het een moslim?
Volgens de dader zelf wel ja, volgens de westerse Oikofoob uiteraard niet.
pi_170088404
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:58 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik vond er niets abnormaals aan. Maar je geeft nog steeds geen antwoord. Je plempt een politiek correcte stelling neer zonder enig idee van de consequenties daarvan. Je hebt er waarschijnlijk nog nooit over nagedacht hoe zo'n integratie er dan uit zou moeten zien. Wat de gemeenschappelijke waarden of normen moeten zijn, en wat wel of niet acceptabel is. Met andere woorden, je praat poep en ik ben er wel klaar mee :W .
Haha :')

Jij hebt het over immigratie, voor of tegen. Dat is een heel ander onderwerp. Lekker vriend
pi_170088408
Was het een Turk?
pi_170088423
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:02 schreef Stimorol- het volgende:
Was het een Turk?
Soort van

https://en.wikipedia.org/wiki/Uzbeks
pi_170088431
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:02 schreef Stimorol- het volgende:
Was het een Turk?
Hij reed toch niet in een kebabwagen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 april 2017 @ 18:04:54 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170088451
quote:
Uzbekistan's population is 96.3% Muslim.[85]

3.7% kans op gelijk voor de ontkenneners :o
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170088464
Goh, nou.
pi_170088513
Toch zijn Oezbeken niet echt van die terroristen volgens mij, maar misschien valt Oezbekistan ook deze eeuw wel voor radicalisme...
pi_170088516
Ik hoor net bij NOS dat het waarschijnlijk een asielzoeker is en dat de veiligheidsdiensten vorig jaar een tip hebben gekregen over hem, maar daar niets mee is gedaan.

Politie wil uiteraard -nog steeds- niets bevestigen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 18:09:17 #177
74056 crew  ToT
pi_170088518
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:47 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ja, vast. Kijk eens naar landen waar men 96-100% moslim is. _O-

Maar ik snap serieus echt niet wat deze mensen drijft er zulke overtuigingen op na te houden. Dat is serieus echt zeer bizar. Onbevattelijk.

Je zou bijna hopen ze dat heel snel ten prooi vallen aan een groepsverkrachting van immigranten waarin hun complete vagijn aan stukken wordt geragd.
I know maar het is wel wat moslims steeds beweren: moslims mogen elkaar niet vermoorden dus als iedereen moslim is, zal er vrede zijn.

Goed, homo's worden langzaam opgehangen of van een toren gegooid, verkrachtingsslachtoffers worden gestenigd, bij dieven wordt een hand en een voet er af gehakt, mensen die vreemd gaan krijgen 100 zweepslagen enzo, maar er zal VREDE zijn! :Y :T :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 18:10:05 #178
74056 crew  ToT
pi_170088534
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:49 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Vrede in een land waar moslims de dienst uitmaken. :? Dat bestaat niet toch ? Daarom komen ze immers hier naartoe ? Omdat het in hun eigen landen alles behalve vredig is.
I know, right! _O-

Ex-moslims zijn vaak als de dood dat de islam hier meer macht gaat krijgen.
pi_170088619
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:09 schreef ToT het volgende:

[..]

I know maar het is wel wat moslims steeds beweren: moslims mogen elkaar niet vermoorden dus als iedereen moslim is, zal er vrede zijn.
Dit heb ik nog nooit gehoord, lijkt me nogal bs
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 18:16:47 #180
74056 crew  ToT
pi_170088648
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dit heb ik nog nooit gehoord, lijkt me nogal bs

Dat moslims elkaar niet mogen vermoorden, of dat het vrede zou zijn als iedereen bekeerd is.
Dat eerste staat in de Koran, dat tweede zie je wel meer mensen hier op FOK! zeggen, maar ook elders.
pi_170088655
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:09 schreef ToT het volgende:

[..]

I know maar het is wel wat moslims steeds beweren: moslims mogen elkaar niet vermoorden dus als iedereen moslim is, zal er vrede zijn.

Goed, homo's worden langzaam opgehangen of van een toren gegooid, verkrachtingsslachtoffers worden gestenigd, bij dieven wordt een hand en een voet er af gehakt, mensen die vreemd gaan krijgen 100 zweepslagen enzo, maar er zal VREDE zijn! :Y :T :')
Maar er zijn bijna net zo veel definities van een moslim als dat er moslims zijn volgens mij, en dat is nog zonder de definities van moslims door niet-moslims.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 18:18:10 #182
74056 crew  ToT
pi_170088679
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:17 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar er zijn bijna net zo veel definities van een moslim als dat er moslims zijn volgens mij.
True, en net als met de no true Scotsman fallacy vinden shia dat sunni geen echte moslims zijn DUS mogen ze die wel vermoorden, en same shit met allerlei andere stromingen binnen de islam.
  zaterdag 8 april 2017 @ 18:18:33 #183
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_170088689
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:10 schreef ToT het volgende:

[..]

I know, right! _O-

Ex-moslims zijn vaak als de dood dat de islam hier meer macht gaat krijgen.
Logisch want dan gaan ze meteen voor de bijl. Letterlijk.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 18:20:03 #184
74056 crew  ToT
pi_170088717
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:18 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Logisch want dan gaan ze meteen voor de bijl. Letterlijk.
Sowieso! Daarbij zijn ze ook niet voor niets uit de islam gestapt. (Los van het feit dat zij als afvalligen gedood moeten worden.)
pi_170088719
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:18 schreef ToT het volgende:

[..]

True, en net als met de no true Scotsman fallacy vinden shia dat sunni geen echte moslims zijn DUS mogen ze die wel vermoorden, en same shit met allerlei andere stromingen binnen de islam.
En nog los van de stroming, er zullen altijd wel zaken zijn om iemand anders te classificeren als niet, of minstens minder goed moslim.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170088733
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar er zijn bijna net zo veel definities van een moslim als dat er moslims zijn volgens mij, en dat is nog zonder de definities van moslims door niet-moslims.
Maar die definities verdwijnen als sneeuw voor de zon als het uitkomt. En tenslotte wordt ieder mens als moslim geboren, dus dan is het onderscheid er ook al niet.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_170088753
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:09 schreef ToT het volgende:

[..]

I know maar het is wel wat moslims steeds beweren: moslims mogen elkaar niet vermoorden dus als iedereen moslim is, zal er vrede zijn.

Goed, homo's worden langzaam opgehangen of van een toren gegooid, verkrachtingsslachtoffers worden gestenigd, bij dieven wordt een hand en een voet er af gehakt, mensen die vreemd gaan krijgen 100 zweepslagen enzo, maar er zal VREDE zijn! :Y :T :')
Moslims mogen geen anderen doden, daar hoort jouw zielige ass ook bij.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 18:22:22 #188
74056 crew  ToT
pi_170088758
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:20 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

En nog los van de stroming, er zullen altijd wel zaken zijn om iemand anders te classificeren als niet, of minstens minder goed moslim.
Ja ik heb ook al zat dingen gezien als "Don't trust any muslim who has less than a fistful of beard" enz.
pi_170088760
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:16 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat moslims elkaar niet mogen vermoorden, of dat het vrede zou zijn als iedereen bekeerd is.
Dat eerste staat in de Koran, dat tweede zie je wel meer mensen hier op FOK! zeggen, maar ook elders.
Hahaha. grappig. Niet waar tho.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 18:22:39 #190
74056 crew  ToT
pi_170088761
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:22 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Moslims mogen geen anderen doden, daar hoort jouw zielige ass ook bij.
:* Ik ook van jou hoor! :Y
pi_170088764
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:18 schreef ToT het volgende:

[..]

True, en net als met de no true Scotsman fallacy vinden shia dat sunni geen echte moslims zijn DUS mogen ze die wel vermoorden, en same shit met allerlei andere stromingen binnen de islam.
Hoe kom je hier op? Echt. Stop met poep.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 18:23:02 #192
74056 crew  ToT
pi_170088765
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:22 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hahaha. grappig. Niet waar tho.
Haha kthxbye

Grgr
pi_170088769
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:23 schreef ToT het volgende:

[..]

Haha kthxbye

Grgr
Je praat poep.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 18:23:30 #194
74056 crew  ToT
pi_170088772
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:22 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hoe kom je hier op? Echt. Stop met poep.
Hoe kom je er van af is een betere vraag! :Y
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 18:23:42 #195
74056 crew  ToT
pi_170088774
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je praat poep.
Goh, diep! ^O^
pi_170088804
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:22 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Moslims mogen geen anderen doden, daar hoort jouw zielige ass ook bij.
Dat is jouw definitie van een moslims, en die staat mij een stuk beter aan dan andere definities; maar het valt niet te ontkennen dat er andere mensen die zichzelf moslim noemen zijn die hier anders over denken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170088805
De frustratie druipt er vanaf bij sommige in dit topic :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 april 2017 @ 18:26:12 #198
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170088811
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:23 schreef ToT het volgende:

[..]

Goh, diep! ^O^
Inderdaad diep :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 18:27:26 #199
74056 crew  ToT
pi_170088825
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Inderdaad diep :')
Tja als mensen zo beginnen ga ik er ook echt niet op in.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 april 2017 @ 18:28:03 #200
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170088836
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:25 schreef Prego het volgende:
De frustratie druipt er vanaf bij sommige in dit topic :')
Bij de wegkijkers die hun ideale wereldbeeld steeds verder uit elkaar zien vallen :?

Bij de mensen die moslimgeweld zat zijn :?

Bij de mensen die steeds minder snappen van de wegkijkers die weigeren toe te geven :?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170088854
Meer moslims betekent gewoon een grotere kans op radicale moslims, wat weer resulteert in meer aanslagen. Dus het zou rationeel en logisch zijn het aantal moslim gelijk te houden en niet nog meer binnen te laten. Uiteindelijk zal ook bij hun afvalligheid geaccepteerd moeten worden en dan daalt het aantal moslims weer.
pi_170088860
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat is jouw definitie van een moslims, en die staat mij een stuk beter aan dan andere definities; maar het valt niet te ontkennen dat er andere mensen die zichzelf moslim noemen zijn die hier anders over denken.
Neuh, staat er letterlijk.
pi_170088869
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:29 schreef Odaiba het volgende:
Meer moslims betekent gewoon een grotere kans op radicale moslims, wat weer resulteert in meer aanslagen. Dus het zou rationeel en logisch zijn het aantal moslim gelijk te houden en niet nog meer binnen te laten. Uiteindelijk zal ook bij hun afvalligheid geaccepteerd moeten worden en dan daalt het aantal moslims weer.
Brb. ik pak even mijn botte mes om je te helpen.
pi_170088877
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:29 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Neuh, staat er letterlijk.
Maar die mensen die deze aanslag plegen hebben het boek waarschijnlijk vaker gelezen dan jij, is het dan een kwestie van perspectie? Of hoe valt het anders te verklaren?

Niet beledigend bedoelt trouwens de term dat boek, ik ben soms een beetje lomp.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170088884
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Brb. ik pak even mijn botte mes om je te helpen.
:Y)
pi_170088893
Oezbeken in Zweden

"In 2004, the year before the massacre, Sweden had 441 recorded Uzbek refugees. That number more than doubled to 964 in 2005, and today stands at 3,477."

Wat gebeurde er in 2005? Toen was er de opstand van Andijan, op wiki bekend als de Andijan massacre:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Andijan_massacre

Waar het bewind beweerd dat er een islamitische seperatische opstand aan het plaats vinden was. Dit zijn de Oezbeekse vluchtelingen.
pi_170088913
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:32 schreef WodanIsGroot het volgende:
Oezbeken in Zweden

"In 2004, the year before the massacre, Sweden had 441 recorded Uzbek refugees. That number more than doubled to 964 in 2005, and today stands at 3,477."

Wat gebeurde er in 2005? Toen was er de opstand van in Andijan, op wiki bekend als de Andijan massacre:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Andijan_massacre
Het lijkt me verder gewoon een stabiel en veilig land.
pi_170088931
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar die mensen die deze aanslag plegen hebben het boek waarschijnlijk vaker gelezen dan jij, is het dan een kwestie van perspectie? Of hoe valt het anders te verklaren?
Dit soort mensen zijn voornamelijk mensen die worden uitgekotst door de maatschappij. Veel IS gangers zijn vroegere criminelen die denken op deze wijze weer een plekje in de hemel te krijgen. Slachtofferrol + iemand die je overhaalt met blabla verhaaltjes = dit soort shit.

Ik lees hier een hoop poep van mensen die menen te spreken over moslims in het algemeen maar zelfs dat is onmogelijk. Geen enkele moslim is gelijk.
pi_170088941
Wel balen voor de achtergebleven familieleden. Zolang hij vast zit, zullen zij ook geen geld ontvangen.
  zaterdag 8 april 2017 @ 18:34:21 #210
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_170088967
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:33 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dit soort mensen zijn voornamelijk mensen die worden uitgekotst door de maatschappij. Veel IS gangers zijn vroegere criminelen die denken op deze wijze weer een plekje in de hemel te krijgen. Slachtofferrol + iemand die je overhaalt met blabla verhaaltjes = dit soort shit.

Ik lees hier een hoop poep van mensen die menen te spreken over moslims in het algemeen maar zelfs dat is onmogelijk. Geen enkele moslim is gelijk.
Ja maar dat bedoel ik ook, denk je niet dat die mensen zelf wel geloven moslim te zijn? Ze geloven zo toch in de hemel te komen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 18:35:55 #212
74056 crew  ToT
pi_170088979
quote:
Tja volgens sommigen mogen moslims helemaal niemand's sorry ass doden, dus moet je maar blij zijn dat iemand anders het voor je doet.
pi_170088982
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:33 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dit soort mensen zijn voornamelijk mensen die worden uitgekotst door de maatschappij. Veel IS gangers zijn vroegere criminelen die denken op deze wijze weer een plekje in de hemel te krijgen. Slachtofferrol + iemand die je overhaalt met blabla verhaaltjes = dit soort shit.

Ik lees hier een hoop poep van mensen die menen te spreken over moslims in het algemeen maar zelfs dat is onmogelijk. Geen enkele moslim is gelijk.
Ja, het zijn niet de meest stabiele of vrome mensen daar bij IS of hun sympathisanten. Een gematigde of tevreden moslim zal niet kiezen voor zo'n leven.
pi_170089006
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja maar dat bedoel ik ook, denk je niet dat die mensen zelf wel geloven moslim te zijn? Ze geloven zo toch in de hemel te komen?
Om moslim te zijn getuig je dat Allah één is dat Mohammed zijn gezant is, je vraag is voor mij een beetje raar dus.
pi_170089025
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:36 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja, het zijn niet de meest stabiele of vrome mensen daar bij IS of hun sympathisanten. Een gematigde of tevreden moslim zal niet kiezen voor zo'n leven.
Geen enkel weldenkend mens doet dit soort shit. Anders hadden ze geen drugs nodig om iemands kop er af te hakken.
  zaterdag 8 april 2017 @ 18:38:37 #217
451005 Grems
Clown World
pi_170089038
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:37 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Om moslim te zijn getuig je dat Allah één is dat Mohammed zijn gezant is, je vraag is voor mij een beetje raar dus.
Jij denkt toch dat jijzelf een moslim bent; los van de juiste definitie, denk je niet dat die anderen ook zelf een moslim denken te zijn?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170089056
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:39 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Jij denkt toch dat jijzelf een moslim bent; los van de juiste definitie, denk je niet dat die anderen ook zelf een moslim denken te zijn?
Dat kan, maar een blanke kan ook denken dat hij een neger is, maar is het niet.
  zaterdag 8 april 2017 @ 18:41:12 #220
451005 Grems
Clown World
pi_170089078
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:36 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja, het zijn niet de meest stabiele of vrome mensen daar bij IS of hun sympathisanten. Een gematigde of tevreden moslim zal niet kiezen voor zo'n leven.
Het zijn juist zeer vrome moslims, wat doen ze volgens de koran verkeerd dan?
pi_170089079
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:40 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat kan, maar een blanke kan ook denken dat hij een neger is, maar is het niet.
Tenzij die een andere definitie van neger hanteert, en dat is nou precies mijn punt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170089092
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:38 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Geen enkel weldenkend mens doet dit soort shit. Anders hadden ze geen drugs nodig om iemands kop er af te hakken.
Dan zijn er wel een hoop gekke mensen op deze wereld helaas....
pi_170089101
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Tenzij die een andere definitie van neger hanteert, en dat is nou precies mijn punt.
Wederom, iemand kan zich moslim noemen, maar volgens de Islam bepaalt Allah wie wel/niet een (goede) moslim is.
pi_170089118
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:41 schreef Grems het volgende:

[..]

Het zijn juist zeer vrome moslims, wat doen ze volgens de koran verkeerd dan?
Genoeg, staar je niet blind op de kleine jihad.
  zaterdag 8 april 2017 @ 18:43:12 #225
451005 Grems
Clown World
pi_170089121
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:42 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wederom, iemand kan zich moslim noemen, maar volgens de Islam bepaalt Allah wie wel/niet een (goede) moslim is.
Was mohammed een goede moslim?
  zaterdag 8 april 2017 @ 18:43:27 #226
451005 Grems
Clown World
pi_170089127
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:43 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Genoeg, staar je niet blind op de kleine jihad.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
pi_170089139
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:42 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wederom, iemand kan zich moslim noemen, maar volgens de Islam bepaalt Allah wie wel/niet een (goede) moslim is.
En daarom zullen we pas op zijn vroegst in het hiernamaals weten wie er de echte moslim is geweest.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170089170
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:43 schreef Grems het volgende:

[..]

Was mohammed een goede moslim?
Volgens een overgroot deel van de moslims wel.
pi_170089182
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:43 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Stel een specifiekere vraag dan.
pi_170089189
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:43 schreef Grems het volgende:

[..]

Was mohammed een goede moslim?
Geen idee, ik kan daar niet over oordelen.
pi_170089204
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:45 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Geen idee, ik kan daar niet over oordelen.
Niemand dan Allah kan oordelen wie een goed moslim is toch?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 8 april 2017 @ 18:47:10 #232
451005 Grems
Clown World
pi_170089212
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:45 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Geen idee, ik kan daar niet over oordelen.
Hoe weet je dan dat de boys van IS geen echte moslims zijn?
pi_170089235
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Niemand dan Allah kan oordelen wie een goed moslim is toch?
Oui.
pi_170089242
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:47 schreef Grems het volgende:

[..]

Hoe weet je dan dat de boys van IS geen echte moslims zijn?
Dat weet ik niet, ik ga uit van datgene wat in de Koran staat.
pi_170089254
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:48 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Oui.
Oké, duidelijk. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 8 april 2017 @ 18:49:46 #236
451005 Grems
Clown World
pi_170089256
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:48 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, ik ga uit van datgene wat in de Koran staat.
Maar uitgaande van de koran zijn het prima moslims.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 18:49:52 #237
74056 crew  ToT
pi_170089260
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:47 schreef Grems het volgende:

[..]

Hoe weet je dan dat de boys van IS geen echte moslims zijn?
Gezien dat Mohammed gevangenen onthoofde, seksslaven had, zijn volgelingen mensen liet beroven en zelf ook iemand martelde om hem te laten vertellen waar hij geld verstopt had, denk ik dat IS juist de meest ware moslims zijn.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 18:50:14 #238
74056 crew  ToT
pi_170089268
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:49 schreef Grems het volgende:

[..]

Maar uitgaande van de koran zijn het prima moslims.
Vergeet de Hadith niet.
pi_170089276
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:49 schreef Grems het volgende:

[..]

Maar uitgaande van de koran zijn het prima moslims.
De Koran moet je lezen naar de tijd. :)
pi_170089288
Moet wel altijd lachen om mensen die hun islam kennis van het internet plukken. Die mensen gebruiken alleen dat deel wat ze uitkomt.
pi_170089307
Iemand ook op joop gekeken? Ik lees daar net deze goedgekeurde reactie

quote:
Jan B:
Vorige week is er in datzelfde Zweden een busongeluk gebeurd waarbij 3 scholieren omkwamen en 30 anderen gewond raakten (van wie enkelen zwaar). Het haalde nog net het nieuws. Bij het voorval van vandaag krijst iedereen daarentegen moord en brand. Wat opgeklopt nieuws kennelijk allemaal teweeg kan brengen.Het is natuurlijk ook wat, een chauffeur zonder vrachtwagenrijbewijs achter het stuur van een truck. Voor de nabestaanden maakt het echter weinig uit of hun naasten in een bus zaten die van de weg raakte of voor een warenhuis door een gek werden overreden.
Dus jongens, niet zo panieken.
  zaterdag 8 april 2017 @ 18:52:30 #242
451005 Grems
Clown World
pi_170089308
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:50 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

De Koran moet je lezen naar de tijd. :)
Waar in de koran staat dat?
pi_170089310
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
Moet wel altijd lachen om mensen die hun islam kennis van het internet plukken. Die mensen gebruiken alleen dat deel wat ze uitkomt.
Waar haal jij die kennis vandaan dan? Ik neem aan dat je een islamkenner bent?
pi_170089312
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
Moet wel altijd lachen om mensen die hun islam kennis van het internet plukken. Die mensen gebruiken alleen dat deel wat ze uitkomt.
Het internet is de grootste bron van kennis die er is. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 8 april 2017 @ 18:53:34 #245
451005 Grems
Clown World
pi_170089321
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:52 schreef WodanIsGroot het volgende:
Iemand ook op joop gekeken? Ik lees daar net deze goedgekeurde reactie

[..]

Dus jongens, niet zo panieken.
Ik mocht mij inderdaad ook niet druk maken over dergelijke aanslagen, er komen namelijk ook mensen om door ongelukken. De bijzondere geest van de linksmens.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 18:53:58 #246
74056 crew  ToT
pi_170089324
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:52 schreef WodanIsGroot het volgende:
Iemand ook op joop gekeken? Ik lees daar net deze goedgekeurde reactie

[..]

Dus jongens, niet zo panieken.
My fucking God, doen ze het serieus af als een ongeluk door onkunde van een chauffeur zonder vrachtwagenrijbewijs, wat vergelijkbaar maar minder ernstig is als die busongeluk? _O- _O- _O-
pi_170089332
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:52 schreef WodanIsGroot het volgende:
Iemand ook op joop gekeken? Ik lees daar net deze goedgekeurde reactie

[..]

Dus jongens, niet zo panieken.
Met die retoriek kan je bijna geen nieuws meer brengen, er gaan dagelijks duizenden mensen dood.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170089335
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:52 schreef Grems het volgende:

[..]

Waar in de koran staat dat?
Volgens mij nergens, maar als je de geschiedenis van toen er niet bij betrekt wordt het wat vaag vind je niet?

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:52 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Waar haal jij die kennis vandaan dan? Ik neem aan dat je een islamkenner bent?
het gaat niet om de kennis, jhet gaat erom dat mensen alleen dat deel gebruiken wat ze uitkomt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Het internet is de grootste bron van kennis die er is. :P
True.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 18:56:18 #249
74056 crew  ToT
pi_170089371
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Het internet is de grootste bron van kennis die er is. :P
En zéker als je contact heb met ex-moslims die die haatdragende ideologie achter zich hebben gelaten. Een vriendin van me die het Midden-Oosten ontvlucht is krijgt hulp van een Youtubekanaal met >100.000 subscribers om binnenkort daar haar verhaal te doen.
Volledig anoniem, aangezien haar familie anders gevaar zou lopen.
pi_170089389
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
Moet wel altijd lachen om mensen die hun islam kennis van het internet plukken. Die mensen gebruiken alleen dat deel wat ze uitkomt.
En jij wil zeggen dat je dat dit niet doet?

Daarnaast zien en merken mensen de ellende die moslims veroorzaken, hun zoektocht naar de motivaties van deze beesten is secundair en van geen belang bij het eigen oordeel gebasseerd op de eigen belevingswereld.
pi_170089397
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:54 schreef Stimorol- het volgende:

het gaat niet om de kennis, jhet gaat erom dat mensen alleen dat deel gebruiken wat ze uitkomt.

Dat klopt, maar moslims die overgaan tot dit soort vreselijke daden kijken ook niet verder toch?
  zaterdag 8 april 2017 @ 18:57:58 #252
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170089400
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:52 schreef WodanIsGroot het volgende:
Iemand ook op joop gekeken? Ik lees daar net deze goedgekeurde reactie

[..]

Dus jongens, niet zo panieken.
Wat is erg aan deze reactie?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 8 april 2017 @ 18:59:09 #253
451005 Grems
Clown World
pi_170089422
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:54 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Volgens mij nergens, maar als je de geschiedenis van toen er niet bij betrekt wordt het wat vaag vind je niet?
Maar misschien moet je het dus helemaal niet lezen naar de tijdsgeest.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 19:00:46 #254
74056 crew  ToT
pi_170089453
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:59 schreef Grems het volgende:

[..]

Maar misschien moet je het dus helemaal niet lezen naar de tijdsgeest.
De wereld zou er een stuk vrediger uitzien als mensen het lazen terwijl ze in hun achterhoofd hielden dat de wereld inmiddels compleet veranderd is en veel dingen absoluut niet meer relevant zijn.
pi_170089462
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:57 schreef Falco het volgende:

[..]

Wat is erg aan deze reactie?
Als je dat niet ziet is dat mooi sneu.
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:01:58 #256
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170089480
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:01 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Als je dat niet ziet is dat mooi sneu.
Hij heeft toch feitelijk gelijk?

Vindt alleen dat 'chauffeur zonder vrachtwagenrijbewijs' een beetje dom is geformuleerd.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 19:02:23 #257
74056 crew  ToT
pi_170089489
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:01 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Als je dat niet ziet is dat mooi sneu.
Tja het feit dat iemand opzettelijk mensen aan flarden rijdt en zich daarbij ook nog eens bewust vooral op kinderen richtte is natuurlijk veel minder erg als een ongeluk waar er meer slachtoffers bij zijn gevallen. Niet dat de maatschappelijk impact vergelijkbaar is of zo,
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:02:25 #258
451005 Grems
Clown World
pi_170089491
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:57 schreef Falco het volgende:

[..]

Wat is erg aan deze reactie?
Al dat gezeur over die Dutroux, net alsof er anders nooit pubermeiden overlijden.
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:03:00 #259
451005 Grems
Clown World
pi_170089501
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:00 schreef ToT het volgende:

[..]

De wereld zou er een stuk vrediger uitzien als mensen het lazen terwijl ze in hun achterhoofd hielden dat de wereld inmiddels compleet veranderd is en veel dingen absoluut niet meer relevant zijn.
Wie zegt dat ze niet meer relevant zijn? Staat dat ergens in de koran?
pi_170089506
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:01 schreef Falco het volgende:

[..]

Hij heeft toch feitelijk gelijk?

Vindt alleen dat 'chauffeur zonder vrachtwagenrijbewijs' een beetje dom is geformuleerd.
Als je alleen naar de gevolgen kijkt wel, maar dan is het ook niet zo nodig überhaupt nog nieuws te brengen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 19:03:38 #261
74056 crew  ToT
pi_170089518
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:03 schreef Grems het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze niet meer relevant zijn? Staat dat ergens in de koran?
Nee, dat zou een fatsoenlijk mens met een beetje normaal iq en inschattingsvermogen zelf moeten concluderen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 19:04:27 #262
74056 crew  ToT
pi_170089535
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Als je alleen naar de gevolgen kijkt wel, maar dan is het ook niet zo nodig überhaupt nog nieuws te brengen.
Ja dan zou je bijna dagelijks alleen maar nieuws uit Afrika krijgen, als je puur naar aantallen doden zou kijken.
pi_170089549
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:00 schreef ToT het volgende:

[..]

De wereld zou er een stuk vrediger uitzien als mensen het lazen terwijl ze in hun achterhoofd hielden dat de wereld inmiddels compleet veranderd is en veel dingen absoluut niet meer relevant zijn.
Welke dingen zijn niet meer relevant?
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:06:04 #264
451005 Grems
Clown World
pi_170089572
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:03 schreef ToT het volgende:

[..]

Nee, dat zou een fatsoenlijk mens met een beetje normaal iq en inschattingsvermogen zelf moeten concluderen.
https://iq-research.info/en/page/average-iq-by-country
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 19:06:37 #265
74056 crew  ToT
pi_170089581
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:05 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Welke dingen zijn niet meer relevant?
The fuck?

Prima dan, de Koran is nog 100% volkomen relevant vandaag de dag en moet absoluut helemaal tot aan het laatste woord aan toe letterlijk opgevat worden! :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 19:06:51 #266
74056 crew  ToT
pi_170089603
BreakingNLive twitterde op zaterdag 08-04-2017 om 18:49:52 BREAKING NEWS; Armed police at several places in #Stockholm, reports of three men on the loose with connection to t… https://t.co/gA3L1WOQxJ reageer retweet
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:08:37 #268
451005 Grems
Clown World
pi_170089612
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:08 schreef Infection het volgende:
BreakingNLive twitterde op zaterdag 08-04-2017 om 18:49:52 BREAKING NEWS; Armed police at several places in #Stockholm, reports of three men on the loose with connection to t… https://t.co/gA3L1WOQxJ reageer retweet
:9~ :9~ :9~

  zaterdag 8 april 2017 @ 19:08:58 #269
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_170089616
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:08 schreef Infection het volgende:
BreakingNLive twitterde op zaterdag 08-04-2017 om 18:49:52 BREAKING NEWS; Armed police at several places in #Stockholm, reports of three men on the loose with connection to t… https://t.co/gA3L1WOQxJ reageer retweet
Gezellig weer.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_170089633
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:37 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Kan deze ziekte waar sommige blanken aan leiden snel erkent worden zodat we ze kunnen behandelen?

Snap niet dat dit ooit het land van vikingen is geweest.
Die ziekte heet extreemlinks..
pi_170089659
quote:
Wist dat Chinezen en Japanners studiebollen waren, maar dit ziet er goed uit ^O^

Verder triest hoe slecht Afrika en de islamitische wereld er voor staan, maar had ook niet anders verwacht. Die gouden eeuw van hun heeft niet veel veranderd, en ze zijn de enige landen die deze eeuw juist achteruit zijn gegaan in plaats van vooruit.
pi_170089660
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:08 schreef Grems het volgende:

[..]

:9~ :9~ :9~

[ afbeelding ]
"U vraagt, wij draaien" is wel een toepasselijke slogan voor de situatie in Zweden.
pi_170089670
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:01 schreef Falco het volgende:

[..]

Hij heeft toch feitelijk gelijk?

Vindt alleen dat 'chauffeur zonder vrachtwagenrijbewijs' een beetje dom is geformuleerd.
Ja, zeker.

Vorige week zijn er ook een hoop bejaarden overleden in Zweden en daar hoor je al helemaal niemand over.
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:12:21 #274
451005 Grems
Clown World
pi_170089685
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:10 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Wist dat Chinezen en Japanners studiebollen waren, maar dit ziet er goed uit ^O^

Verder triest hoe slecht Afrika en de islamitische wereld er voor staan, maar had ook niet anders verwacht. Die gouden eeuw van hun heeft niet veel veranderd, en ze zijn de enige landen die deze eeuw juist achteruit zijn gegaan in plaats van vooruit.
Ik vermoed dat bijv Duitsland bovenaan zou staan, zonder bepaalde elementen die het gemiddelde omlaag halen.
pi_170089687
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:09 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Die ziekte heet extreemlinks..
Ja, maar wat heeft dit kunnen veroorzaken :?
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:12:33 #276
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170089688
quote:
Dat onderzoek heeft nogal wat kritiek gekregen. Staat ook op de pagina zelf:

"These results are controversial and have caused much debate, they must be interpreted with extreme caution."

Equatoriaal Guinea zou een gemiddeld IQ hebben van 59, wat inhoudt dat daar gemiddeld mensen leven die een (lichte) verstandelijke beperking hebben. Toch scoort het land heel behoorlijk op de ranglijst van GDP per capita (https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(PPP)_per_capita): ruim 43.000 $ per capita, net ietsje meer als het Verenigd Koninkrijk. Hoe kun je zoiets verklaren :')?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170089704
Deze topic-reeks is echt in een alt-right fap-spektakel veranderd. Nog nooit zo veel propaganda op 1 plek gezien; hebben ze toch nog iets geleerd van de Nazi's.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170089707
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:11 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja, zeker.

Vorige week zijn er ook een hoop bejaarden overleden in Zweden en daar hoor je al helemaal niemand over.
Er overlijden iedere dag een hoop bejaarden, ook in Zweden?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:14:12 #279
451005 Grems
Clown World
pi_170089710
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:12 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat onderzoek heeft nogal wat kritiek gekregen. Staat ook op de pagina zelf:

"These results are controversial and have caused much debate, they must be interpreted with extreme caution."

Equatoriaal Guinea zou een gemiddeld IQ hebben van 59, wat inhoudt dat daar gemiddeld mensen leven die een (lichte) verstandelijke beperking hebben. Toch scoort het land heel behoorlijk op de ranglijst van GDP per capita (https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(PPP)_per_capita): ruim 43.000 $ per capita, net ietsje meer als het Verenigd Koninkrijk. Hoe kun je zoiets verklaren :')?
https://en.wikipedia.org/wiki/Equatorial_Guinea#Economy

The discovery of large oil reserves in 1996 and its subsequent exploitation have contributed to a dramatic increase in government revenue. As of 2004,[59] Equatorial Guinea is the third-largest oil producer in Sub-Saharan Africa. Its oil production has risen to 360,000 barrels per day (57,000 m3/d), up from 220,000 only two years earlier.
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:14:20 #280
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_170089712
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 18:22 schreef ToT het volgende:

[..]

:* Ik ook van jou hoor! :Y
Een andere taak die moslims hebben volgens de koran is verspreiding van islam, er wacht een paradijselijke beloning bij doden en gedood worden uit naam van islam.
Dus: moslims worden beloond door hun god als deze doden uit naam van islam.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 april 2017 @ 19:14:43 #281
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170089720
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:13 schreef NgInE het volgende:
Deze topic-reeks is echt in een alt-right fap-spektakel veranderd. Nog nooit zo veel propaganda op 1 plek gezien; hebben ze toch nog iets geleerd van de Nazi's.
Binnenkomen met een persoonlijke aanval, nul argumenten, sfeer verzieken... Ja, jij komt er wel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:14:48 #282
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170089724
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:14 schreef Grems het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Equatorial_Guinea#Economy

The discovery of large oil reserves in 1996 and its subsequent exploitation have contributed to a dramatic increase in government revenue. As of 2004,[59] Equatorial Guinea is the third-largest oil producer in Sub-Saharan Africa. Its oil production has risen to 360,000 barrels per day (57,000 m3/d), up from 220,000 only two years earlier.
Allemaal mongooltjes daar op de olierigs zeker?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170089731
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:13 schreef NgInE het volgende:
Deze topic-reeks is echt in een alt-right fap-spektakel veranderd. Nog nooit zo veel propaganda op 1 plek gezien; hebben ze toch nog iets geleerd van de Nazi's.
Bedoel je mij daar mee?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170089736
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Binnenkomen met een persoonlijke aanval, nul argumenten, sfeer verzieken... Ja, jij komt er wel.
S...sorry.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:18:05 #285
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_170089805
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:13 schreef NgInE het volgende:
Deze topic-reeks is echt in een alt-right fap-spektakel veranderd. Nog nooit zo veel propaganda op 1 plek gezien; hebben ze toch nog iets geleerd van de Nazi's.
Neuh, nazi's zijn homo- en jodenhaters- daar moet ik niks van hebben.

De oikofoben daarentegen fappen zich een tennisarm, vinden moslims geweldig, allebei het westen hatend.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:18:07 #286
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_170089806
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:12 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat onderzoek heeft nogal wat kritiek gekregen. Staat ook op de pagina zelf:

"These results are controversial and have caused much debate, they must be interpreted with extreme caution."

Equatoriaal Guinea zou een gemiddeld IQ hebben van 59, wat inhoudt dat daar gemiddeld mensen leven die een (lichte) verstandelijke beperking hebben. Toch scoort het land heel behoorlijk op de ranglijst van GDP per capita (https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(PPP)_per_capita): ruim 43.000 $ per capita, net ietsje meer als het Verenigd Koninkrijk. Hoe kun je zoiets verklaren :')?
Olie.

Ik geloof dat een van de kritieken was dat een IQ-test zoals wij die gebruiken erg gericht is op het soort intelligentie dat wij in het westen creëren dmv scholing etc.
Het is niet zo dat de mensen daar achterlijk zijn, maar dat ze moeite zouden hebben met het meedraaien in onze maatschappij.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_170089808
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:13 schreef NgInE het volgende:
Deze topic-reeks is echt in een alt-right fap-spektakel veranderd. Nog nooit zo veel propaganda op 1 plek gezien; hebben ze toch nog iets geleerd van de Nazi's.
Alt-right, propaganda en nazi. Ik heb weer bingo.
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:18:51 #288
451005 Grems
Clown World
pi_170089812
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:14 schreef Falco het volgende:

[..]

Allemaal mongooltjes daar op de olierigs zeker?
Nee, die Europese expats zijn vaak vrij intelligent.
pi_170089845
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Olie.

Ik geloof dat een van de kritieken was dat een IQ-test zoals wij die gebruiken erg gericht is op het soort intelligentie dat wij in het westen creëren dmv scholing etc.
Het is niet zo dat de mensen daar achterlijk zijn, maar dat ze moeite zouden hebben met het meedraaien in onze maatschappij.
Laten ze die mensen eerst maar eens leren lezen zodat ze zichzelf kunnen ontwikkelen in plaats van dat een kleine groep ze verteld wat ze moeten doen.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_literacy_rate
pi_170089892
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:18 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Neuh, nazi's zijn homo- en jodenhaters- daar moet ik niks van hebben.

De oikofoben daarentegen fappen zich een tennisarm, vinden moslims geweldig, allebei het westen hatend.
Ik lees al pagina's lang alleen maar: moslims dit, de islam dat en het gaat maar mondjesmaat over de aanslag zelf en de slachtoffers. Daar wordt ik in elk geval wel wat cynisch van.
Er wordt ook geen enkele poging gedaan om een serieuze discussie te voeren. Er hangt sterk een ''either you're with us, or against us" sfeertje.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:22:33 #291
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170089895
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:20 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Laten ze die mensen eerst maar eens leren lezen zodat ze zichzelf kunnen ontwikkelen in plaats van dat een kleine groep ze verteld wat ze moeten doen.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_literacy_rate
In jouw bron scoort Equatoriaal Guinea een percentage van 95,3%, net ietsje minder dan Portugal, ietsje beter dan Maleisië. Zo achterlijk zijn ze daar dus niet.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170089906
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:18 schreef Infection het volgende:

[..]

Alt-right, propaganda en nazi. Ik heb weer bingo.
Werkt beter als een drink spelletje.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:24:26 #293
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_170089933
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:23 schreef NgInE het volgende:

[..]

Werkt beter als een drink spelletje.
Drinkspelletje is één woord. En het is 'beter dan'.

Jaja, er zitten hier ook spellingnazi's
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 8 april 2017 @ 19:24:49 #294
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170089942
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:23 schreef NgInE het volgende:

[..]

Werkt beter als een drink spelletje.
Zeker, maar als je het ook nog met de andere kant combineert en een slokje neemt bij 'landverraders', 'alles wat links is gevangen zetten' en een dubbele slok bij het immer creatieve 'policors' ben je helemaal binnen vijf minuten kacheltje lam :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170089945
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:24 schreef Perrin het volgende:

[..]

drinkspelletje, één woord.

Jaja, er zitten hier ook spellingnazi's
Daar moet ik dan stiekem toch wel weer hard om lachen. Thanks!
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170089952
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:22 schreef Falco het volgende:

[..]

In jouw bron scoort Equatoriaal Guinea een percentage van 95,3%, net ietsje minder dan Portugal, ietsje beter dan Maleisië. Zo achterlijk zijn ze daar dus niet.
Achterlijk is een groot woord, maar gewoon laagopgeleid en wereldvreemd. Het is niet zo dat mensen uit dat land de wereld rondreizen en een hoge onderwijsambitie hebben, i.t.t veel Nederlands.
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:25:22 #297
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170089960
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Binnenkomen met een persoonlijke aanval, nul argumenten, sfeer verzieken... Ja, jij komt er wel.
En jij bent mod :')?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170089963
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zeker, maar als je het ook nog met de andere kant combineert en een slokje neemt bij 'landverraders', 'alles wat links is gevangen zetten' en een dubbele slok bij het immer creatieve 'policors' ben je helemaal binnen vijf minuten kacheltje lam :+
Ik heb net een hele fles vodka achterover moeten slaan.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 april 2017 @ 19:25:56 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170089977
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:22 schreef Falco het volgende:

[..]

In jouw bron scoort Equatoriaal Guinea een percentage van 95,3%, net ietsje minder dan Portugal, ietsje beter dan Maleisië. Zo achterlijk zijn ze daar dus niet.
Uitzondering die de regel bevestigt enzo.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 8 april 2017 @ 19:26:23 #300
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_170089987
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:25 schreef Falco het volgende:

[..]

En jij bent mod :')?
Doet zijn werk prima toch. Persoonlijke aanvallen dragen niks bij.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_170090026
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:22 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ik lees al pagina's lang alleen maar: moslims dit, de islam dat en het gaat maar mondjesmaat over de aanslag zelf en de slachtoffers. Daar wordt ik in elk geval wel wat cynisch van.
Er wordt ook geen enkele poging gedaan om een serieuze discussie te voeren. Er hangt sterk een ''either you're with us, or against us" sfeertje.
Als ik roep dat Piet de beste is, en daarna je ruiten ingooit, en een maand later iemand anders nogmaals al Piet roepend je ruiten ingooit, dan ga je jezelf vanzelf wel afvragen wat Piet is en wat de connectie is. Ik zou jusit zeggen dat het goed is dat er een publieke discussie is, met vragen en antwoorden, in plaats van dat er vanuit onbegrip, onvoldoende kennis en onvoldoende discussie verkeerde conclusies getrokken worden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')