Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:45 schreef Ranah het volgende:
kijk maar uit kwekmevrouw, voor je het weet sta je buiten de poort
het zijn er wel veelquote:
Onvoorstelbaar ik hou het geen 20 seconden volquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:48 schreef tonja het volgende:
Godskolere hoeveel speed hebben ze Billy toegediend?![]()
Tering wat is dat een vervelend kutmormel zeg.
Die geven het straks nog op om van haar af te zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:48 schreef Ranah het volgende:
die jongens moeten toch knettergek worden van billy?
2 minuten heb ik het volgehouden. Ik lees hier wel mee.quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:48 schreef tonja het volgende:
Godskolere hoeveel speed hebben ze Billy toegediend?![]()
Tering wat is dat een vervelend kutmormel zeg.
Ik ga ook lekker douchen, kan ik vanavond lekker vroeg mijn bedje in......quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:50 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
2 minuten heb ik het volgehouden. Ik lees hier wel mee.
quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:50 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
te laat
pleister op je waffel . bukken en ervaren
Gizmo op de achtergrondquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:50 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
te laat
pleister op je waffel . bukken en ervaren
Ja hahaquote:
Ja mooi eh? met zijn coltruiquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De Muppetbekken die Jegoen trekt, voelt zich denk heel wat bij die vrouwen
Hij vindt het maar al te geilquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:52 schreef tonja het volgende:
Jessie onderschat Billy zegt ze.
Ik denk dat het klopt, ik denk dat Jessie inderdaad het stalkerige, opvliegende, bezitterige, jaloerse kut karakter van haar onderschat
Haar manier om aan Cemal te laten zien dat ze niet jaloers is?quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:54 schreef Soury het volgende:
Romy is aan het flirten dat jullie het maar even weten
Jessie hoeft maar te knippen met z'n vingers en die zeester zit weer op hem vannachtquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:52 schreef tonja het volgende:
Jessie onderschat Billy zegt ze.
Ik denk dat het klopt, ik denk dat Jessie inderdaad het stalkerige, opvliegerige, bezitterige, jaloerse kut karakter van haar onderschat
Met wie?quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:54 schreef Soury het volgende:
Romy is aan het flirten dat jullie het maar even weten
Geen idee wel een leukerdquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Haar manier om aan Cemal te laten zien dat ze niet jaloers is?
Met een man, en ondertussen zuipt ze flesjes bier leegquote:
Dat gaat de goede kant opquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een man, en ondertussen zuipt ze flesjes bier leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |