Die is vet vetquote:
Aan het tafeltje bij het raamquote:
Deze dan ?quote:
Glaasje op ook mooiquote:
Peterrrrrrr Kinderpindakaas.quote:
Ook een klassiekerquote:
Met Ellen ten Damme.quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:39 schreef WethouderHekking het volgende:
Dit is wel een favorietje van mij ;
Ha ha ha.quote:
Het echte idee snapte ik veel later pasquote:Op zaterdag 8 april 2017 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha.
Bij de shoarmatent was ook geweldig.
Ha ha ha. Samen met Koot en Bie het beste geweest. De één satire, de ander gewoon humor.quote:Op zaterdag 8 april 2017 13:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het echte idee snapte ik veel later pas
Hoe is het scuid ? Nog bieren vanaaf ?quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zie je me wagen? Zie je me wagen?!
Goed hoor. En zeker en vast, speciaaltje denk ik. Jij?quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe is het scuid ? Nog bieren vanaaf ?
Ben al even rustig aan het proeven, straks nog ff doorzakken en dan afpilsen !!quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Goed hoor. En zeker en vast, speciaaltje denk ik. Jij?
Die tikkende klok en het leer dat je hoort schuiven.quote:
Ik woon in een stadje met het lelijkste station van Nederland.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:26 schreef Sigaartje het volgende:
Was een restaurant in Vleuten. Treinroute Utrecht - Den Haag.
Restaurant is helaas niet meer. Ik heb de overgang wel een keer gezien.
Oe, die was geweldigquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:52 schreef Pharkus het volgende:
Ik zoek die van multilul, cd searching system aflevering.
Ik las dat ze er in Engeland zelf niks van begrepen.quote:Op maandag 10 april 2017 12:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Klassiekertje wel
Wat ik zelf ook heel mooi vond is die live voorstelling, die ze jaren later deden. Daar deden ze een vernieuwde versie van stiften!
"Look how he fringes the grass"quote:Op maandag 10 april 2017 12:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Klassiekertje wel
Wat ik zelf ook heel mooi vond is die live voorstelling, die ze jaren later deden. Daar deden ze een vernieuwde versie van stiften!
Die komen al vaak langs. De leukste vind ik de vergeten pareltjes. Zijn wel klassiekers die je post.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:35 schreef Bugno het volgende:
[..]
"Look how he fringes the grass"
Verder:
- Stiften
- Tampert
- Open einde bij de boekenwinkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |