Pics.quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yes, alhoewel ik hem vaak langer laat groeien dan dat.
Werd gvd tijd.quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
*zucht* Volgende keer doe ik speciaal voor jou weer eentje met ontblote arm.
quote:
SPOILER: liveOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was er gisteren ook een smiley van een scheidsrechter die een gele/rode kaart uitdeelt, maar die lijkt weer verdwenen.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij was er gisteren ook een smiley van een scheidsrechter die een gele/rode kaart uitdeelt, maar die lijkt weer verdwenen.
| 1 | :G en :R |
quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij was er gisteren ook een smiley van een scheidsrechter die een gele/rode kaart uitdeelt, maar die lijkt weer verdwenen.
Bij mij wel.quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:53 schreef Kaas- het volgende:
Edit: Ah idd. Staat er niet tussen gek genoeg.
quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]SAVE AS!!!!!!!!!!!!!!!SPOILER: liveOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik dacht eerst hetzelfde, maar ben niet echt een ass-manquote:
Ben gewoon in het enige echte 010.quote:Op vrijdag 7 april 2017 17:12 schreef Ang3l het volgende:
O, ik zie in t ED dat er een naakte man in ons winkelcentrum ligt.
Kaas, ben jij t?
quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]Zie dit nu pas maar jezusSPOILER: liveOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |