abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170055876
quote:
Tijdens de Eredivisiewedstrijd tussen PSV en FC Twente is donderdagavond een deel van het stadion Grolsch Veste ontruimd.
De ontruiming is op last van de politie zijn en houdt verband met een actie tegen drugshandel door een selecte groep personen, bevestigt een woordvoerder van de politie aan NU.nl. Daarnaast zou er volgens de politie sprake zijn van intimidatie en geweld in Vak P.

De drugshandel zou hebben plaatsgevonden in het supportershome van vak P, de fanatieke aanhang van de Enschedese club. Er is bij het supportershome geen toezicht op welke personen zich hier ophouden, aldus de woordvoerder van de politie. De politie heeft ook daadwerkelijk drugs aangetroffen in het supportershome.

Na de inval werd het onrustig in vak P en heeft de politie besloten het vak te af te sluiten en te ontruimen. Hierbij zijn vechtpartijen ontstaan.

Intimidatie
De wedstrijd tussen PSV en FC Twente ondervond geen hinder van de ontruiming van vak P. Bezoekers die het stadion verlieten, werden via andere uitgangen geleid.

De politie zegt wel te begrijpen dat het moment van de actie - tijdens de belangrijke wedstrijd tegen PSV - vragen oproept. Maar uit politieonderzoek bleek dat de kans om drugs aan te treffen het grootst was tijdens een wedstijd

Overigens wist FC Twente niet dat de politie in actie zou komen. Pas kort voordat de politie ingreep werd de club op de hoogte gesteld. "Het kwam als een verrassing", zei Jan van Halst, algemeen directeur van FC Twente na afloop tegen FOX Sports. "We kregen bericht dat de politie ging ontruimen, maar er werd niet gezegd, waarom, hoe en wat."

"Dat kan de politie nou eenmaal doen als de noodzaak er is. Wij hebben alleen het twitterbericht gezien dat het om drugshandel zou gaan. Ik denk dat we vrijdag uitvoerig geïnformeerd zullen worden door de politie."

De wedstrijd in de Grolsch Veste eindigde in 2-2. Bersant Celina maakte vlak voor tijd gelijk toen een deel van het stadion ontruimd was. PSV heeft daardoor nu een achterstand van vier punten op nummer twee Ajax en zeven punten op koploper Feyenoord.
Reactie politie
https://www.foxsports.nl/(...)k-van-grolsch-veste/
pi_170056027
Wat hadden ze dan verwacht?
pi_170056215
Laten ze de tappen dan ook maar sluiten in de Grolsch Veste. Alcohol is in feite ook een harddrug.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  vrijdag 7 april 2017 @ 00:18:43 #4
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170056335
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 00:10 schreef Moody het volgende:
Laten ze de tappen dan ook maar sluiten in de Grolsch Veste. Alcohol is in feite ook een harddrug.
Daarom schenken ze Grolsch, te smerig om te kopen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170056356
Hahaha je verwacht het niet
pi_170056385
lol amateurs ook die politie, iedereen het station uit, ohnee toch niet xD hahahahaha vergissing is menselijk daamnnnnnn neem anders je werk serieus
pi_170056432
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 00:18 schreef Keyos het volgende:

[..]

Daarom schenken ze Grolsch, te smerig om te kopen.
Biersmaakdiscussie is zo zinloos en vrijwel altijd afhankelijk van de streek waar je woont. Oftewel: best sneu :)

Dat gezegd vind ik Grolsch ook niet de lekkerste Nederlandse pils om de simpele reden dat er geen lekkere Nederlandse pils is.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_170056474
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 00:21 schreef MrSweets het volgende:
lol amateurs ook die politie, iedereen het station uit, ohnee toch niet xD hahahahaha vergissing is menselijk daamnnnnnn neem anders je werk serieus
Onder het mom 'niet helder gecommuniceerd' :')
  vrijdag 7 april 2017 @ 00:27:55 #9
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170056475
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 00:24 schreef Moody het volgende:

[..]

Biersmaakdiscussie is zo zinloos en vrijwel altijd afhankelijk van de streek waar je woont. Oftewel: best sneu :)

Dat gezegd vind ik Grolsch ook niet de lekkerste Nederlandse pils om de simpele reden dat er geen lekkere Nederlandse pils is.
Nee natuurlijk, maak maar een grap. Buiten dat valt wat wij drinken in het niets bij wat onze zuiderburen produceren. Hertog Jan, Brand, dan houdt het binnen Nederland wel op.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170056477
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 00:24 schreef Moody het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 00:27 schreef Keyos het volgende:

[..]

Nee natuurlijk, maak maar een grap. Buiten dat valt wat wij drinken in het niets bij wat onze zuiderburen produceren.
Ontopic. NU
pi_170056506
quote:
Paniek en verwarring na instructies speaker Grolsch Veste
Verwarring alom. Niemand wist donderdagavond wat er precies aan de hand was bij FC Twente. Feit was dat er paniek uitbrak, terwijl het juist de bedoeling was dat de rust bewaard zou worden.

Daar kwam niets van terecht. Na het duel ging het buiten De Grolsch Veste helemaal mis bij het home van Vak-P. Er werden waarschuwingsschoten gelost. Fietsen vlogen door de lucht, de sfeer was grimmig. Supporters van FC Twente daagde de ME uit door fietsen naar de politiepaarden te gooien, daarop voerde de ME enkele charges uit.

Speaker kreeg opdracht politie
Speaker Jan Bruins kreeg halverwege de tweede helft de opdracht te melden dat er een politieactie in Vak-P was en dat het home gesloten zou zijn. Een paar minuten later meldde de speaker in opdracht dat iedereen het stadion rustig moest verlaten. Hij zei ook dat de wedstrijd gewoon door zou gaan. Niemand snapte het, directeur Jan van Halst niet, de hoofdsponsor Alfons Wispels niet.

,,Ik werd tijdens het duel geïnformeerd’’, zei Van Halst. ,,Ik ben helemaal verrast, dit gebeurt niet elke week.’’ Later zei hij: ,,Wij zijn verantwoordelijk voor de veiligheid in het stadion, maar als de politie het noodzakelijk acht, mogen ze ingrijpen. Wij horen vrijdag wel wat de reden is geweest.’’

Verbazing op tribunes
Op de tribunes keken de mensen elkaar verbaasd aan, ook het personeel van FC Twente wist van niets. Veel supporters vertrokken, maar later bleek dat niet nodig te zijn. Alleen Vak-P had het stadion moeten verlaten.

,,Jan Bruins kreeg de opdracht om te vertellen dat iedereen weg moest, maar dat bleek niet te kloppen.’’ Terwijl veel mensen vertrokken, bleef juist Vak-P zitten. Zij vertikten het om weg te gaan.

Paniek en woede overheersen
Na afloop overheerste vooral het ongeloof: moet je dit als politie op een voetbalavond als deze zo'n actie om drugs uitvoeren? Had de politie nu echt verwacht dat Vak-P vrijwillig zou vertrekken? Veel vragen op een avond die voor ouders en kinderen in paniek eindigden, die woede uitlokte in heel Vak-P en die de rest van alle aanwezigen in totale verwarring bracht.

FC Twente pakte een punt tegen PSV, maar daar had niemand het nog over. ,,De teleurstelling overheerst vanavond.’’
  vrijdag 7 april 2017 @ 00:38:38 #12
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170056594
Wel dubbel klote. Heb je zo'n kutseizoen, wordt een klein feestje zo verschrikkelijk verpest. Al win je die wedstrijd, je gaat ziek naar huis.
pi_170056622
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 00:38 schreef Keyos het volgende:
Wel dubbel klote. Heb je zo'n kutseizoen, wordt een klein feestje zo verschrikkelijk verpest. Al win je die wedstrijd, je gaat ziek naar huis.
Kutseizoen valt wel mee hoor. Feit dat we Europa niet inmogen is zuur, maar iedereen is best positief over de toekomst en het spel/resultaten.
pi_170057678
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 23:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
Wat hadden ze dan verwacht?
[ afbeelding ]
Niks denk ik, want het was donderdag gisteren.
  vrijdag 7 april 2017 @ 07:37:13 #15
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170057773
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 00:10 schreef Moody het vol migende:
Dit argument :')
pi_170058092
Wat debiel geregeld zeg.
  vrijdag 7 april 2017 @ 08:48:02 #17
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170058239
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 06:54 schreef portie het volgende:

[..]

Niks denk ik, want het was donderdag gisteren.
:D
pi_170058248
Sorry, hoor. Alle respect voor de politie en het werk waarvoor ze vaker stank dan dank krijgen, maar hoe haal je het in je hoofd om tijdens een wedstrijd zo'n inval te doen? Ik snap dat er dan een hoop potentiële criminelen bij elkaar in vak P zitten maar daarnaast breng je 30.000 burgers in gevaar. Dat mag je best van tevoren even tegen elkaar afwegen. Het is niet alsof er rellen waren in het stadion waardoor je wel in moest grijpen. Je creëert zelf de chaos als politie met dit soort wazige acties. Onbegrijpelijk.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 7 april 2017 @ 08:53:34 #20
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170058300
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 08:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sorry, hoor. Alle respect voor de politie en het werk waarvoor ze vaker stank dan dank krijgen, maar hoe haal je het in je hoofd om tijdens een wedstrijd zo'n inval te doen? Ik snap dat er dan een hoop potentiële criminelen bij elkaar in vak P zitten maar daarnaast breng je 30.000 burgers in gevaar. Dat mag je best van tevoren even tegen elkaar afwegen. Het is niet alsof er rellen waren in het stadion waardoor je wel in moest grijpen. Je creëert zelf de chaos als politie met dit soort wazige acties. Onbegrijpelijk.
Moet je dealer lang zitten nu, denk je?
pi_170058307
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 08:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Moet je dealer lang zitten nu, denk je?
Die zit al vast. In je moeder.
  vrijdag 7 april 2017 @ 08:55:19 #22
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170058317
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 april 2017 08:54 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Die zit al vast. In je moeder.
Dan hoop ik dat ie een zuurstoftank bij heeft.
pi_170058323
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 08:55 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat ie een zuurstoftank bij heeft.
Snorkel.
  vrijdag 7 april 2017 @ 08:56:34 #24
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170058331
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 08:55 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Snorkel.
Dan moet je echt een andere dealer nu.
pi_170058337
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 08:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan moet je echt een andere dealer nu.
Heb jij nog wat coke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')