Strijderquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat ik om 6:50 in de auto naar het werk zit..
ook nog een kloon van mequote:
is ook niet mijn keuzequote:
whippedquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja en?quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan, maar ik ga de deur niet uit voordat ik een beetje gegeten heb en een kopje koffie op heb.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en?
Ik vaak om 7, maar dan ontbijt ik niet daarvoor hoor
Hehe, vind het wel lekkerquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
kutdrake met zijn kutliedjes die hele tijd in je kop hangen ;r
Ja, dat is nu wel duidelijk maar de vraag was waarom nietquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan, maar ik ga de deur niet uit voordat ik een beetje gegeten heb en een kopje koffie op heb.
Nou, nee. Half negenquote:
I need a one dance...quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehe, vind het wel lekker
Niet dat in je kop hangen, maar is van iedereen irritant
Woon je ver weg van je werk of druk verkeer?quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is nu wel duidelijk maar de vraag was waarom niet
[..]
Nou, nee. Half negen
huh, okequote:Op vrijdag 7 april 2017 10:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is nu wel duidelijk maar de vraag was waarom niet
[..]
Nou, nee. Half negen
Nooo, meer meer meerquote:
Beide, 120km enkele reis.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Woon je ver weg van je werk of druk verkeer?
Lulquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van mensen als noel weet ik geen rugnummer..
120 km enkele reisquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nooo, meer meer meer
[..]
Beide, 120km enkele reis.
Maarrr hoefde afgelopen half jaar niet perse om half 9 te beginnen, dus kon wat later komen en later weer weggaan en dat scheelde wel een half uur op enkele reis.
En over twee weken half jaar stage en dat is ook een stuk dichterbij
dat is toch geen nummer..quote:
Ah, dat scheelt wel inderdaad. Best een pittig stuk natuurlijkquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nooo, meer meer meer
[..]
Beide, 120km enkele reis.
Maarrr hoefde afgelopen half jaar niet perse om half 9 te beginnen, dus kon wat later komen en later weer weggaan en dat scheelde wel een half uur op enkele reis.
En over twee weken half jaar stage en dat is ook een stuk dichterbij
nee, ik ben in de war. kun je de vraag nogmaals stellen?quote:
HA, leuk hequote:
Hmhm, maar is maar voor vier jaar en dan klaar.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt wel inderdaad. Best een pittig stuk natuurlijk
Ik werk net 4 jaar sinds ik klaar ben met school en dat voelt al als een eeuwigheid geleden dus ik zou 'maar' 4 jaar niet zo goed kunnen relativeren als jijquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HA, leuk he
[..]
Hmhm, maar is maar voor vier jaar en dan klaar.
Ik zit nu op de helft en het gaat echt fucking snelquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik werk net 4 jaar sinds ik klaar ben met school en dat voelt al als een eeuwigheid geleden dus ik zou 'maar' 4 jaar niet zo goed kunnen relativeren als jij
Echt hèquote:Op vrijdag 7 april 2017 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit dus. Onzekere laffe mensen met hun maskers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |