Goede quote. Het enige puntverlies wat we hadden was Feyenoord, de rest allemaal gewonnen tweede seizoenshelft. Voor deze wedstrijd begon presteerde PSV het best van de top 3 in het tweede seizoenshelft.quote:Op donderdag 6 april 2017 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Op donderdag 6 april 2017 22:58 schreef Scarface88 het volgende:
Daarom ben ik dus van mening dat we het niet verdienen. Zo'n slechte eerste seizoenshelft. PSV-onwaardig.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En dat terwijl we de tweede seizoenshelft beter dan Ajax en Feyenoord presteren. Echt triest.
Zaten ook wel wedstrijden bij waar je gewoon goed speelde maar niet tot scoren kwam. Tegen Feyenoord bijvoorbeeld. Maar inderdaad de eerste seizoenshelft heeft de das om gedaan.quote:Op donderdag 6 april 2017 23:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus van mening dat we het niet verdienen. Zo'n slechte eerste seizoenshelft. PSV-onwaardig.
Dat zouden jullie niet anders doen natuurlijkquote:Op donderdag 6 april 2017 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja, en Ajax zal de vCL ticket wel weer weggeven
Het gaat toch om scoren?quote:Op donderdag 6 april 2017 23:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zaten ook wel wedstrijden bij waar je gewoon goed speelde maar niet tot scoren kwam. Tegen Feyenoord bijvoorbeeld. Maar inderdaad de eerste seizoenshelft heeft de das om gedaan.
De 'goede' wedstrijden kun je dit seizoen echt op één hand tellen, zelfs na een flink vuurwerk-ongeluk.quote:Op vrijdag 7 april 2017 07:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord thuis was niet echt goed, eigenlijk
de ticketquote:Op donderdag 6 april 2017 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja, en Ajax zal de vCL ticket wel weer weggeven
Vrij vreemd inderdaad, maar als PSV niet vierde werd achter Rostov in de CL hadden ze het ongetwijfeld nog beter gedaan dan wij in de ELquote:Op vrijdag 7 april 2017 09:05 schreef GGMM het volgende:
En hoe je kan denken dat PSV dat niet zou doen is erg bijzonder.
Absoluut, want dan waren ZIJ niet uitgeschakeld door Rostov.quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vrij vreemd inderdaad, maar als PSV niet vierde werd achter Rostov in de CL hadden ze het ongetwijfeld nog beter gedaan dan wij in de EL
Een punt verschil aan het eind van het seizoen, zal je zien.quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Absoluut, want dan waren ZIJ niet uitgeschakeld door Rostov.
Maar ja, Rostov bleek voor Ajax en PSV een brug te ver. Denk dat PSV en Ajax momenteel vrijwel niets voor elkaar onder doen.
Onze wedstrijden tegen Rostov vond ik wel wat anders (uitwedstrijd was wel belachelijk slecht natuurlijk), toen we net Bosz hadden en ineens heel anders gingen voetballen. We zouden ze nu wel aan kunnen denk ik. Maar we gaan zien hoe het eindigt, ik schat ons toch wel hoger in dan PSVquote:Op vrijdag 7 april 2017 09:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Absoluut, want dan waren ZIJ niet uitgeschakeld door Rostov.
Maar ja, Rostov bleek voor Ajax en PSV een brug te ver. Denk dat PSV en Ajax momenteel vrijwel niets voor elkaar onder doen.
En wat zeggen onderzoekers over mensen die linken naar slecht wetenschappelijk onderzoek wanneer ze op hun fouten worden gewezen?quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)jn-onprettige-mensen
Op welke fouten zou ik worden gewezen dan?quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En wat zeggen onderzoekers over mensen die linken naar slecht wetenschappelijk onderzoek wanneer ze op hun fouten worden gewezen?
Erger nog, de fouten van een ander die toevallig op hetzelfde forum zit.quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op welke fouten zou ik worden gewezen dan?
Gast je praat poep, tevens faal je.quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Erger nog, de fouten van een ander die toevallig op hetzelfde forum zit.
Welke rare groepsdruk zou daar achter zitten en, belangrijker nog, wat vindt Metro nieuws daar van?
Dat denken we elk jaar volgens mij wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:55 schreef Lemming22 het volgende:
Op zich heb ik er wel vrede mee dat het zooitje nu echt ontspoord is. Geen excuses meer, niet meer kunnen verschuilen achter een troostprijs als de tweede plaats en een goede tweede seizoenshelft. Doorselecteren maar en volgend seizoen aan de slag met een frisse, gretige ploeg.
Ik heb geen slecht wetenschappelijk onderzoek op metro.nl nodig omijn forumholmaatjes te verdedigen...quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gast je praat poep, tevens faal je.
Volgende keer beter
Ik verdedig niemand EN ik wijs niemand op zijn of haar fouten.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb geen slecht wetenschappelijk onderzoek op metro.nl nodig omijn forumholmaatjes te verdedigen...
Je bent er maar druk mee, met jezelf en anderen te verdedigen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik verdedig niemand EN ik wijs niemand op zijn of haar fouten.
Godver, ben je nu echt zo dom?
Tevens hoorde ik dit onderzoek ook voorbij komen op het NOS journaal.
Maar als je er niet tegen kunt dat ik reageer op GGMM, dan laat ik je vriendinnetje wel met rust hoor. Volgens mij ben je gewoon een beetje poeperig, komt wel weer goed hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |