Ik zou wel een leuk segmentje willen waarin ik feitjes deel.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Flauw. Had je graag voorbij zie komen op de onvermijdbare livestream.
Misschien kunnen jullie je krachten bundelen.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou wel een leuk segmentje willen waarin ik feitjes deel.
Denk dat je verkeerd zitquote:
Dat heb ik al een tijdje niet meer gehoord. Bazen wetenquote:Op donderdag 6 april 2017 18:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Water is nat en gras is groen. Tot de volgende keer bij wonderlijke feitjes met jdquote:Op donderdag 6 april 2017 18:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
A b cquote:Op donderdag 6 april 2017 18:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat heb ik al een tijdje niet meer gehoord. Bazen weten
Dat is ONZ, dit is de weerspiegeling van de samenleving zoals die ooit bedoeld isquote:Op donderdag 6 april 2017 18:48 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Dit is toch het afvoerputje van FOK!?
Denk dat ik overschaduwd zal worden.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie je krachten bundelen.
Zon is heet is mijn favorietquote:Op donderdag 6 april 2017 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Water is nat en gras is groen. Tot de volgende keer bij wonderlijke feitjes met jd
Ja als je in zijn schaduw gaat staan wel.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat ik overschaduwd zal worden.
Schijnbaar is jouw leven nog waardelozer dat je op een forum iemands leven moet beoordelen en verkondigen.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ach jee, Jimmy is weer eens lyrisch over zijn mislukte waardeloze leventje
kloptquote:Op donderdag 6 april 2017 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Schijnbaar is jouw leven nog waardelozer dat je op een forum iemands leven moet beoordelen en verkondigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |