Ik neem aan dat je op Twente - PSV doelt? PSV wint met 2 doelpunten verschilquote:Op donderdag 6 april 2017 18:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat gaan we vanavond doen tegen die Duitsers dan? Lijkt mij een mooie pot
Uiteraard. Ik ben benieuwd. Ik denk een gelijkspelletjequote:Op donderdag 6 april 2017 18:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op Twente - PSV doelt? PSV wint met 2 doelpunten verschil
Nu hebben jullie mij aan de frontliniequote:Op donderdag 6 april 2017 18:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan zullen we wel weer verliezen.
dan ga ik badquote:Op donderdag 6 april 2017 18:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben benieuwd. Ik denk een gelijkspelletje
Echt wel mijn oma zegt dat ik best bij Ajax had kunnen voetballen als ik niet was gestopt.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha catkiller kan niet voetballen
quote:Op donderdag 6 april 2017 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Als hint naar iemand doorgestuurd euehueheue
Moet je niet tussen willen gaan staan.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:40 schreef Catkiller het volgende:
Opso en cachet bij elkaar en meteen loopt het topic minder hard.
ja, straks lopen wij mannen te hard van stapelquote:Op donderdag 6 april 2017 18:40 schreef Catkiller het volgende:
Opso en cachet bij elkaar en meteen loopt het topic minder hard.
Past ook niet echt als we in B r a d d i e zijn kamer staan.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet je niet tussen willen gaan staan.
Ik ben niet uitgenodigd.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Past ook niet echt als we in B r a d d i e zijn kamer staan.
Flauw. Had je graag voorbij zie komen op de onvermijdbare livestream.quote:
ga eens naar de kerkquote:Op donderdag 6 april 2017 18:42 schreef Yiha3 het volgende:
jammer dat er zo weinig brave meisjes ziijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |