Vingeren is toch geen flirten manquote:Op donderdag 6 april 2017 17:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Beetje lachen, beetje aaien, vingeren voelen is allemaal het zelfde.
Houd nou eens die kaaswaffel van je dichtquote:Op donderdag 6 april 2017 17:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat simpel dit, had bij jou niet anders verwacht
Zo TSJAKKA BIEM!!quote:Op donderdag 6 april 2017 17:55 schreef Rozevla het volgende:
Bij 10 likes van dit bericht snij ik beide handen af!!!!!!!!!
Jaquote:Op donderdag 6 april 2017 17:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net niet tiener is gewoon 20+ dus?
Weenie, geen rebelse tiener meerquote:
ik zeg ook niks, beetje raar om tegen je laptop te gaan pratenquote:Op donderdag 6 april 2017 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Houd nou eens die kaaswaffel van je dicht
Ja, het desbetreffende topic is helaas verwijderdquote:Op donderdag 6 april 2017 17:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
goed verhaal lekker kort hou ik van
bot is juist rebelse tienerquote:Op donderdag 6 april 2017 17:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja
[..]
Weenie, geen rebelse tiener meer
drama alom man manquote:Op donderdag 6 april 2017 17:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, het desbetreffende topic is helaas verwijderd
Wij hebben inderdaad vrede gesloten en daar ben ik blij meequote:Op donderdag 6 april 2017 18:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent nu vrienden met WCH, dus hij kan het verhaal zo vertellen.
Hij groeit binnenkort uit die bezemkast van 'm.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:
in die vlog van gisteren lijkt het net of braddie een skippybal onder z'n shirt heeft
Ik ga eens even kijkenquote:Op donderdag 6 april 2017 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:
in die vlog van gisteren lijkt het net of braddie een skippybal onder z'n shirt heeft
zou braddie in de zweefmolen mogen?quote:Op donderdag 6 april 2017 18:02 schreef HPLC het volgende:
Ik kan niet wachten op de vlog met Adriaan en Petjesmeneer in Slagharen
Lijkt mij niet dat dat pastquote:Op donderdag 6 april 2017 18:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou braddie in de zweefmolen mogen?
Zo mooi he hoe ie helemaal verknocht is aan slagharenquote:Op donderdag 6 april 2017 18:02 schreef HPLC het volgende:
Ik kan niet wachten op de vlog met Adriaan en Petjesmeneer in Slagharen
Meer een indicatie dat z'n kindertijd de enige leuke tijd voor hem was.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo mooi he hoe ie helemaal verknocht is aan slagharen
dat ligt toch lekker, ik zou ook mijn zak chips erop leggenquote:Op donderdag 6 april 2017 18:06 schreef xcachet het volgende:
Hij vouwt steeds zijn handen om zijn buik
Die hond Bibi ging er een keer op liggen. Hahaquote:Op donderdag 6 april 2017 18:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat ligt toch lekker, ik zou ook mijn zak chips erop leggen
Als ik zo'n dikke BMW zou rijden dan had ik dat iedereen laten wetenquote:Op donderdag 6 april 2017 18:04 schreef xcachet het volgende:
Hij heeft nog steeds zijn Twingo in zijn intro. Kan echt niet
quote:Op donderdag 6 april 2017 18:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou braddie in de zweefmolen mogen?
Ditquote:Op donderdag 6 april 2017 18:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zou m'n nest niet uitkomen voor slagharen ook al kon ik er gratis in
Ik vraag me eigenlijk af waarom. Iets als de Efteling zou ik meer kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo mooi he hoe ie helemaal verknocht is aan slagharen
Grap them by the ponyquote:Op donderdag 6 april 2017 18:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit
Oude troep. Sowieso een "ponypark" is toch verdomme voor minjarige meisjes
Zij zijn tenminste een koppel, 0906.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:08 schreef Yiha3 het volgende:
voor dehand liggend dat het tokkiekoppel zich weer niet aan de regels kan houden
huray for thatquote:Op donderdag 6 april 2017 18:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zij zijn tenminste een koppel, 0906.
quote:Op donderdag 6 april 2017 18:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wacht even
Is dat de reden waarom hij er graag naartoe gaat?
Elliot en 0906 waren ook een koppelquote:Op donderdag 6 april 2017 18:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zij zijn tenminste een koppel, 0906.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |