wolla ga je stekenquote:Op donderdag 6 april 2017 18:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij kan het weten, als iemand je weer voor slechte leraar uitmaakt gedraag jij jezelf zo.
Ik heb een portret van Ronald Reagan aan de muur.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je wel wat moois, ipv een canvas van de hema aan de muur.
Ik een Trump en een Milo.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb een portret van Ronald Reagan aan de muur.
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 6 april 2017 18:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb een portret van Ronald Reagan aan de muur.
ja blijkbaarquote:Op donderdag 6 april 2017 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik geloof wel dat het echt getekend is
Misschien kan je vragen of ze je hoofd kan shoppen zodat je ook eens een mooie foto kan laten zien.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2017 18:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb een portret van Noel aan de muur.
Shots firedquote:Op donderdag 6 april 2017 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien kan je vragen of ze je hoofd kan shoppen zodat je ook eens een mooie foto kan laten zien.
Echte familieman dusquote:Op donderdag 6 april 2017 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik een van z'n broertje
srs trouwens
Ik ben net een warthog.quote:
'ja goeie acteur he'quote:Op donderdag 6 april 2017 18:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoop dat mensen die komen er wat over gaan zeggen.
Unlimited ammo ook nogquote:Op donderdag 6 april 2017 18:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben net een warthog.
Brrrrrrrrrrrrrrrt
gayquote:Op donderdag 6 april 2017 18:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben fan van Jason Statham, no homo
hij is wel badass jaquote:Op donderdag 6 april 2017 18:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben fan van Jason Statham, no homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |