Ach ga niet lopen klagen meid. Alsof jij nooit Engelse of woordjes gebruikt uit een andere taal.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
So what? Ik gebruik toch ook geen Nederlandse woorden als ik Marokkaans praat omdat ik tussen Nederlanders opgegroeid ben?
Ik begrijp het wel hoor. Marokkaans zijn is cool.
Nee. Je bent gewoon een wannebe.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ach ga niet lopen klagen meid. Alsof jij nooit Engelse of woordjes gebruikt uit een andere taal.
Soms wel, soms niet. Verschilt met wie ik ben.Op het werk nooit bijvoorbeeld.quote:
Ohjee.....quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee. Je bent gewoon een wannebe.
Als je niet in Nederland bent opgegroeid dan is het je vergeven. Niks is ergers dan een accentje opzetten.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Verschilt met wie ik ben.Op het werk nooit bijvoorbeeld.
Maar ik ben niet in Nederland opgegroeid. Waar ik vandaan kom is straattaal maar een mix van Frans/Berbers en Arabisch
Ben je Tangeroise ja?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik ga doneren zodra ik in Tanger ben.
Brusselquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:37 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als je niet in Nederland bent opgegroeid dan is het je vergeven. Niks is ergers dan een accentje opzetten.
Waar ben je dan opgegroeid?
Hahaha je reageert echt als een Tangeroise. Dit bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat verklaart het? Mijn schoonheid? Ja, mee eens.
Hoe reageren Tangawiyen dan volgens jou?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahaha je reageert echt als een Tangeroise. Dit bedoel ik dus.
Kloptquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wonen veel mensen uit Tetouan in Brussel!
Hoezo kut? Tanger is een leuke stad. Zeker keer gaan. Tetouan ook. En als je daar toch bent ook even een bezoekje brengen aan Chaouen en Asilah.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar wel kut, ben al vaak uitgenodigd geweest in Tanger maar nog nooit gelukt
Brussel, nooit geweest, maar ik heb alleen maar een negatief beeld van deze stad.quote:
Meid je bent 1m80 en duideijk lelijk. Als je mooi was met die lengte was je al lang model.quote:
Sow.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Meid je bent 1m80 en duideijk lelijk. Als je mooi was met die lengte was je al lang model.
Jammer maar helaas dus
De film black heb ik gezien ja, het boek had ik destijds al lang gelezen. Het geeft een idee van hoe het er aan toe gaat, maar meer niet.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Brussel, nooit geweest, maar ik heb alleen maar een negatief beeld van deze stad.
Heb je trouwens de film Black gezien (aangezien die in Brussel afspeelt)? En zo ja wat vond je ervan?
Nee mijn beeld van Brussel is niet gebaseerd op de film (want ik heb alleen de trailer gezien).quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
De film black heb ik gezien ja, het boek had ik destijds al lang gelezen. Het geeft een idee van hoe het er aan toe gaat, maar meer niet.
Brussel is een leuke stad, mensen zijn niet zo bekrompen als in Nederland. Ook is het als moslim in Brussel veel gemakkelijker en gemoedlijker leven.
Maar als je hier over kunt kijken zul je merken dat Brussel met een fantastische stad is. Waar je vandaan komt, of je nou een accent hebt van waar dan ook niemand geeft er om. Brussel is in mijn ogen een mooi voorbeeld van een geslaagde multiculturele samenleving.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:52 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nee mijn beeld van Brussel is niet gebaseerd op de film (want ik heb alleen de trailer gezien).
Als ik aan Brussel denk, zie ik alleen maar een vieze, grijze en grauwe stad. Veel sporen van zware industrie. Veel bedelaars..onderkant van de samenleving veel meer zichtbaar.
Ben sws knapper dan die roetmop.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Meid je bent 1m80 en duideijk lelijk. Als je mooi was met die lengte was je al lang model.
Jammer maar helaas dus
Brah. Ik weet wie je date. Doe ajb niet alsof je hoge standard hebt.quote:Op vrijdag 7 april 2017 15:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Haha racistische opmerkingen. Zo voorspelbaar![]()
En neen.
Love Brussel. Voel me daar als Marokkaan echt thuis tussen al mijn landgenoten. Ga ook standaard naar die Marokkaanse wijken als ik daar ben. Heerlijk. Alsof ik even weer in Tetouan ben.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar als je hier over kunt kijken zul je merken dat Brussel met een fantastische stad is. Waar je vandaan komt, of je nou een accent hebt van waar dan ook niemand geeft er om. Brussel is in mijn ogen een mooi voorbeeld van een geslaagde multiculturele samenleving.
Probleem in Brussel is ook dat de slechte wijken verspreidt liggen over heel de stad. Als je 100 meter verkeerd loopt bij Manneke Pis ben je in een van de slechtste wijken van Brussel. Maar het is en blijft een grote stad, dit trekt altijd criminelen aan.
Je denkt alles te weten omdat je een oude foto zag ja. Maar neen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 15:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Brah. Ik weet wie je date. Doe ajb niet alsof je hoge standard hebt.
Ik hou het verder hierbij.quote:Op vrijdag 7 april 2017 15:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je denkt alles te weten omdat je een oude foto zag ja. Maar neen.
Wat is je afkomst?quote:Op vrijdag 7 april 2017 15:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je denkt alles te weten omdat je een oude foto zag ja. Maar neen.
Ik woonde dus in een Marokkaanse wijk. Maar Brussel is heerlijk, alleen al om uiteten te gaan voel je je in een islamitisch lans. Lekkere en goedkope halal restaurantjes in overvloedquote:Op vrijdag 7 april 2017 15:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Love Brussel. Voel me daar als Marokkaan echt thuis tussen al mijn landgenoten. Ga ook standaard naar die Marokkaanse wijken als ik daar ben. Heerlijk. Alsof ik even weer in Tetouan ben.
No spang. Broeja no de.quote:Op vrijdag 7 april 2017 15:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doel niet op jou a bezem. Dat zeg ik.
Ja, zie je nu zelf pas in hoe debiel het is? Je bent zelf een draak van een wijf en je gaat als tegenaanval iemand die je niet eens kent afkraken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |