Heb je last van slappe pluizige krullen die ingezakt zijn?quote:Op donderdag 6 april 2017 18:44 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Oke ik gebruik shampoo en conditioner van loving blends (Argan en Cameliaolie) daarnaast gebruik ik shampoo en conditioner essence ultime en een BB beauty balm. Was mijn haar 2x in de week dus 1 dag die ene en die andere dag de andere. Wel gebruik ik elke dag een Care 2-Fase Cosmetic.
Nee dat niet. Het is gwn krullend maar ik denk dat het door hoofddoek komt. Het is zeg maar zo dat de klitten die ik eruit haal vol met stof zitten, en daar die klit omheen zit.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je last van slappe pluizige krullen die ingezakt zijn?
Maar het kan zo veel mooier... Stop die shampoo etc, dat is te zwaar.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:54 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Nee dat niet. Het is gwn krullend maar ik denk dat het door hoofddoek komt. Het is zeg maar zo dat de klitten die ik eruit haal vol met stof zitten, en daar die klit omheen zit.
Ik kam ook bijna niet.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar het kan zo veel mooier... Stop die shampoo etc, dat is te zwaar.
Heb ook erge klitten. Echt te erg soms, maar ik kam mijn haar niet en dan krijg je dat.
Van wat voor stof is je hoofddoek?
Zijden zal goed doen.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:58 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik kam ook bijna niet.
Hoofddoeken zijn verschillend. Polyester en krep
Ik heb 1 die zijde is.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zijden zal goed doen.
Waar woon je? DM me eens dat. Heb een boek die gaat over hoe je krullen perfect te behandelen.
Jouw shampoo's enzo bevatten een hoop alcohol, daarmee droog je je schatjes uit.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:07 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik heb 1 die zijde is.
Is goed. Je hebt een dm.
Welke shampoo raad je me aan?quote:Op donderdag 6 april 2017 19:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jouw shampoo's enzo bevatten een hoop alcohol, daarmee droog je je schatjes uit.
Ik gebruik nu een shampoo van De Tuinen, Petal Fresh. Dat doe ik 1 maal per 10 tot 15 dagen ofzo. De rest van die dagen was ik om de 3 a 4 dagen mijn haar met conditioner (zonder sls, parabenen en rotzooi). Kammen doe ik als ik mijn haar was.quote:
Primaquote:Op donderdag 6 april 2017 18:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wil trouwen, dus geen gedate en zo.
Goede.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
Wil ook trouwen. En daarna scheiden als ik al het goud heb.
Mwah valt mee.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Goede.
Ik wil een bruidsschat van 2000 euro sowieso.
Gewoon normaal. En natuurlijk wel gouden sieraden er nog bij, hè.quote:
Hoezo? Als je nu weer trouwt krijg je toch nog wel een bruidsschat lijkt me?quote:Op donderdag 6 april 2017 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ben blij dat k dat gezeik niet meer heb.
Yes, gewoon negeren. Hoe ging het bij de arts?quote:Op donderdag 6 april 2017 20:47 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik voel me echt heel raar.herkennen jullie dat, dat je je zomaar raar voelt?
Ik moet nog een afspraak maken bij de mammapoli. Dat doe ik morgen en dan snel duidelijkheid in shaa Allah.quote:Op donderdag 6 april 2017 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yes, gewoon negeren. Hoe ging het bij de arts?
Maghrebijnse, denk het wel...?
Als het echt ernstig iets was had je je afspraak meteen gekregen, toch?quote:Op donderdag 6 april 2017 20:56 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik moet nog een afspraak maken bij de mammapoli. Dat doe ik morgen en dan snel duidelijkheid in shaa Allah.
Je moet een door verwijzing hebben. Anders moet je het uit eigen zak betalen. Die heb ik vanmiddag gekregen. En moet zelf een afspraak maken.quote:Op donderdag 6 april 2017 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als het echt ernstig iets was had je je afspraak meteen gekregen, toch?
raar?quote:Op donderdag 6 april 2017 20:47 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik voel me echt heel raar.herkennen jullie dat, dat je je zomaar raar voelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |