Oh lekkerquote:Op donderdag 6 april 2017 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
Fuck me. Vind een zilvervisje op m'n bed![]()
![]()
Heb je dit vaker of soms.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:04 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ehm nouja. Zit gewoon niet lekker in mijn vel, geen eetlust, nergens zin in.
Nope, mijn bed is niet vies. Ik heb een nieuwbouwhuis en die hoerenzooi vind ik overal. Godsamme wil gewoon even gillen.quote:
Ah zo, is er geen spray tegen silvervisjes ? Ik zou helemaal gek worden hahahaquote:Op donderdag 6 april 2017 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nope, mijn bed is niet vies. Ik heb een nieuwbouwhuis en die hoerenzooi vind ik overal. Godsamme wil gewoon even gillen.
Die is aan het werk en ben niet nu in staat om geknuffeld te worden, ben zo f*cking chagrijnigquote:Op donderdag 6 april 2017 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geef er dan lekker aan toe. Ik zoek dan meestal veel liefde van partner.
Heb al gezocht naar tips net. Beter ontluchten.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:12 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ah zo, is er geen spray tegen silvervisjes ? Ik zou helemaal gek worden hahaha
Lekker slapen?quote:Op donderdag 6 april 2017 22:14 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Die is aan het werk en ben niet nu in staat om geknuffeld te worden, ben zo f*cking chagrijnig
lah3awnk ya khtiquote:Op donderdag 6 april 2017 22:04 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ehm nouja. Zit gewoon niet lekker in mijn vel, geen eetlust, nergens zin in.
Hahaha ga even gillen dat lucht soms opquote:Op donderdag 6 april 2017 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb al gezocht naar tips net. Beter ontluchten.
Ik voel kriebels in me. Ken je dat. Wil echt ff gillen.
Wat versta jij onder liefde?quote:Op donderdag 6 april 2017 22:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Me2. Waarom hebben vrouwen dit?
Daar had je de hele avond voorquote:Op donderdag 6 april 2017 22:25 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
K moet nog eten maken voor mijn harde werker.
Gewoon een fijne man die bij me past. Waar ik mezelf kan zijn en me respecteert. Elkaar de ruimte geven maar tegelijkertijd ook samen dingen doen en ontdekken. Zucht, vind ik nooit.quote:
Snoezigquote:Op donderdag 6 april 2017 22:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gewoon een fijne man die bij me past. Waar ik mezelf kan zijn en me respecteert. Elkaar de ruimte geven maar tegelijkertijd ook samen dingen doen en ontdekken. Zucht, vind ik nooit.
Ik had geslapen, geen zin, beetje discussie met hem dus dacht zoek het maar uit. Maar ga toch maar eten maken voor hemquote:
Wij vrouwen zijn te goed.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:28 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik had geslapen, geen zin, beetje discussie met hem dus dacht zoek het maar uit. Maar ga toch maar eten maken voor hem
Ik begrijp je vraag dus echt niet....quote:Op donderdag 6 april 2017 22:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Gewoon tederheid. Zonder details.
Dat is oke.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag dus echt niet....
Het is gewoon liefde. Dat je de warmte voelt, gezellig samen. Kaarsjes aan. Dat soort romantische dingetjes.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag dus echt niet....
sowquote:Op donderdag 6 april 2017 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is oke.
Ik kan het je niet uitleggen. Misschien snapt Bella mij wel
Het is natuurlijk niet geforceerd is romatisch-warm. Gewoon gezelligheidsliefde. Moeilijk uit te leggen.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nee van geforceerde romantiek niks. Man moet aankomen met rode rozen en romantisch diner met kaarslicht. Ik ren dan serieus keihard weg.
Nee. Wil naast hem liggen en zijn lichaam tegen mij aanvoelen. Tegen hem aan, zijn warmte voelen en zijn geur ruiken en mij gelukzalig voelenquote:Op donderdag 6 april 2017 22:39 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Het is gewoon liefde. Dat je de warmte voelt, gezellig samen. Kaarsjes aan. Dat soort romantische dingetjes.![]()
Gezelligheidsliefde is?quote:Op donderdag 6 april 2017 22:41 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet geforceerd is romatisch-warm. Gewoon gezelligheidsliefde. Moeilijk uit te leggen.
K snap het. " warmte voelen " is fijn. Knuffelen, masseren etc.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Wil naast hem liggen en zijn lichaam tegen mij aanvoelen. Tegen hem aan, zijn warmte voelen en zijn geur ruiken en mij gelukzalig voelen
Niet eens dat. Tegen hem aanliggen en je compleet voelen.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:43 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
K snap het. " warmte voelen " is fijn. Knuffelen, masseren etc.
Nu heb k er echt geen zin inquote:Op donderdag 6 april 2017 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet eens dat. Tegen hem aanliggen en je compleet voelen.
Lekker gay doen.
Heb dat allemaal al mogen meemaken. Hoop het weer opnieuw te mogen meemaken.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:44 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Samen lachen, lol maken, stoeien. Ik hoop serieus dat je het mag meemaken snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |