SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
quote:Op woensdag 5 april 2017 14:40 schreef PTLe het volgende:
staat al een tijdje in het fb topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Staat al in het FB topic waar het ook hoort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op woensdag 5 april 2017 14:45 schreef TillyB het volgende:
Bil pakt een fles cola, drinkt uit de fles, zet 'm weer terug in de koelkast met precies nog 1 mini slokje cola er in.
Met de nijptangquote:Op woensdag 5 april 2017 14:45 schreef mootie het volgende:
Rob nog steeds bezig met zijn spijkertjes.
Billy isquote:Op woensdag 5 april 2017 14:46 schreef mootie het volgende:
Smerige gewoonte voor daar, uit de fles drinken. Billy uiteraard.
Nou wel dus,want hij heeft er een en krijgt er een bij.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2017 14:51 schreef StruisVogelt het volgende:
Bats dr tongetje is er vandaag ook weer ...
prt prrrrrt .. f naar buiten en weer naar binnen
ongecontroleerd likkon
...lipjes ki lik mondje open mondje likk lik
medicatie moet verhoogd ..onrustig gedrag
.. Jessie gaat ff roken dan begint de opzet /grote lijnen van de tatoe
Faalhaas .. zuchten druk met plankjes vreselike geluiden oeh ahh makn 2 spijkertjes dr uit
Moon .. ik ben moe mannn
Twin en romy maken een vlog .. opname /omkleden ..dansje dinges k3
Eensquote:Op woensdag 5 april 2017 14:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Kolere hij gaat die hele arm nu doenecht geen type voor Tattoos
Wanneer ben je 'een type' voor tats?quote:Op woensdag 5 april 2017 14:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Kolere hij gaat die hele arm nu doenecht geen type voor Tattoos
Thnx PTLeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ook oud Utopianen kunnen een ongeluk krijgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
En hij is er heel blij meequote:Op woensdag 5 april 2017 14:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou wel dus,want hij heeft er een en krijgt er een bij.
Ben er blij mee hoorquote:
Beetje ruiger rock type Jessie is meer kak een nerdquote:Op woensdag 5 april 2017 14:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wanneer ben je 'een type' voor tats?
Ik snap dit niet zo, off topic aanmoedigen.quote:Op woensdag 5 april 2017 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er blij mee hoor, wordt zoveel ontopic gepost dat ik dit helemaal niet erg vind.
wat een onzin, zijn genoeg mensen, die dat niet zijn en ook een tattoo hebbenquote:Op woensdag 5 april 2017 14:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Beetje ruiger rock type Jessie is meer kak een nerd
quote:Op woensdag 5 april 2017 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx PTLe
Ja ook oud Utopianen kunnen een ongeluk krijgen.
Je bent vroeg met miepen vandaag, normaal is het 4 uur.quote:Op woensdag 5 april 2017 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap dit niet zo, off topic aanmoedigen.
Volgens mij is dat wat achterhaaldquote:Op woensdag 5 april 2017 14:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Beetje ruiger rock type Jessie is meer kak een nerd
en daar weer op reageren, snap ik dan weer niet..quote:Op woensdag 5 april 2017 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat jij nu doet is net zo goed oftopicquote:Op woensdag 5 april 2017 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt geen pan en dan een Polo shirt erbij straksquote:Op woensdag 5 april 2017 14:56 schreef sjampoeh het volgende:
lelijke tattoo wordt het in elk geval vind ik
quote:Op woensdag 5 april 2017 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de idioot is dom, straks ook zo onverzorgd vies uiterlijk
Heb jij hem al helemaal gezien dan?quote:Op woensdag 5 april 2017 14:56 schreef sjampoeh het volgende:
lelijke tattoo wordt het in elk geval vind ik
Die reddingsboeien bovenin vind ik vreselijkquote:Op woensdag 5 april 2017 14:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb jij hem al helemaal gezien dan?
Ik niet maar wat ik zie aan stencil op zijn arm ziet er mooi uit tot nu toe.
Niks lelijk aan
Sorry ik heb geen reddingsboeien gezienquote:Op woensdag 5 april 2017 14:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die reddingsboeien bovenin vind ik vreselijk
lekker voor boyd elke avond die soppende geluiden van billy en jessiequote:Op woensdag 5 april 2017 14:15 schreef formule het volgende:
Wedde dat Billy ook in het penthouse slaapt, ze laat zich echt niet aan de kant zetten
mevr stalk heeft geleerd dat ze niet meer hele dagen achter jessie aan moet lopenquote:
Bedoel je dit?quote:Op woensdag 5 april 2017 14:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die reddingsboeien bovenin vind ik vreselijk
Wat zijn dit dan? die rondjesquote:Op woensdag 5 april 2017 14:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sorry ik heb geen reddingsboeien gezien
quote:Op woensdag 5 april 2017 14:22 schreef rowan634 het volgende:
[..]
lijkt wel alsof ze uit verveling allemaal een tattoo nemen
of omdat het gratis is ofzo
Kijk en dat verschil snap ik niet,waarom ze wel voor de drank moeten betalen en dat de tattoo gratis isquote:Op woensdag 5 april 2017 14:22 schreef rowan634 het volgende:
[..]
lijkt wel alsof ze uit verveling allemaal een tattoo nemen
of omdat het gratis is ofzo
Dat is de achtergrond van een kerk , ik vind het mooi en het zijn voor mij overduidelijk totaal geen reddingsboeienquote:Op woensdag 5 april 2017 15:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat zijn dit dan? die rondjes
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 april 2017 14:45 schreef TillyB het volgende:
Bil pakt een fles cola, drinkt uit de fles, zet 'm weer terug in de koelkast met precies nog 1 mini slokje cola er in.
Erg he, laatst ruimde ze haar spetterhok op, een stuk of 5 /6 flessen met in alle flessen nog een bodem cola , die ze allemaal weg gooidequote:Op woensdag 5 april 2017 14:45 schreef TillyB het volgende:
Drank inkoop via bv.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
[..]
Kijk en dat verschil snap ik niet,waarom ze wel voor de drank moeten betalen en dat de tattoo gratis is
Ik zie er een sextant in (typisch Jessie) met reddingsboeien.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is de achtergrond van een kerk , ik vind het mooi en het zijn voor mij overduidelijk totaal geen reddingsboeien
1 keer met dr dikke hol tegen de wand en ze ligt buitenquote:Op woensdag 5 april 2017 15:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Word echt een raar hok voor Ramona en Bats
zo'n beschermengel vind ik helemaal vreselijkquote:Op woensdag 5 april 2017 15:05 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik zie er een sextant in (typisch Jessie) met reddingsboeien.
Klopt, ze zijn wel weer opgestaan.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:06 schreef mootie het volgende:
[..]
2 minuten ofzo?
Ze kleden zich om voor hun repetitie.
Mandela?quote:Op woensdag 5 april 2017 15:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat zijn dit dan? die rondjes
[ afbeelding ]
Miss Piggy is bats hoppaaaquote:Op woensdag 5 april 2017 15:06 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
1 keer met dr dikke hol tegen de wand en ze ligt buiten
.. als dit zo blijft
je UI![]()
boyd zijn verdiensten gaan toch ook in de bv, en zijn inkoop? betaalt hij die zelf?quote:
Ik snap de reddingsboei reacties niet zo goed ,maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 5 april 2017 15:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
En dan heb je ineens 3 reddingsboeien op je arm staan.Prachtig hoor Jessie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |