Dat mag van mij niet. Hij verliest die dingen steeds als ie rent, en bovendien is het geen gezicht, want het liefst draagt ie ze met zn favoriete cars sokkenquote:
Die heeft Thijs ook, en ga ik ook voor Koen kopenquote:Op donderdag 6 april 2017 12:59 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb ze van Teva nooit gehad/ gezien, maar vriend zweert bij de dichte-neuzen sandalen van Keen, ook in baby en kindermaten:
Neuh, dat niet. De oudste was qua communiceren ook een "slow starter".quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:08 schreef LeSage het volgende:
Hoezo dat, Laura? Het maakt toch niets uit of je dreumes precies hetzelfde doet als andere dreumessen?
Maak je je er ook echt zorgen om?
Ik denk dat 'normaal' hier gewoon niet past. De oudste is het niet, en de jongste misschien ook wel niet. Thijs is nu 7, doet het nu prima in groep 4 en heeft vriendjes en hobby's, maar normaal.....quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:41 schreef Vosje6 het volgende:
McLaura, natuurlijk hoort jouw dreumes erbij! Ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor. Ondanks, of dankzij, het gevoel af en toe doordat ouders het vaak hebben over wat hun kindjes allemaal al kunnen denk ik dat iedere ouder het hun kind toewenst zo 'normaal' mogelijk te zijn.
Nee hoor, ik verbaas me alleen over het verschil!quote:Op zaterdag 8 april 2017 12:40 schreef hetzusjevan het volgende:
McLaura, ik hoop niet dat dat je ervan weerhoudt om hier te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |