quote:Op maandag 10 april 2017 22:11 schreef Marcoss het volgende:
Begin van het jaar leek het een fantastisch deelnemersveld te worden, maar na Chaves nu al een 2de topfavoriet kwijt dus..
De kans wordt steeds groter op een Nederlands podium mensen! Alleen die rare Colombiaan nog even verslaan.
Oh ja.quote:Op maandag 10 april 2017 22:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij gaat nu niet de kopman in de Tour acteren, toch?
The upcoming race calendar of Aru will be evaluated after his complete recovery from this injury.quote:
Ik zat net naar zijn uitslagen te kijken, maar hij heeft al meer wedstrijddagen dan Contador.quote:Op maandag 10 april 2017 22:25 schreef wimderon het volgende:
Sow, Fuglsang zal niet blij zijn als het kopmanschap in de Tour hem ontnomen wordt.
En Nibali niet te vergeten, die zal wel weer ineens gaan vliegen.quote:Op maandag 10 april 2017 22:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik schat Pinot ook wel wat hoger in dan ONZE jongens met de gematigde temperaturen in mei.
Pinot gaat er helemaal niets van bakken. Dat geef ik je op een briefje.quote:Op maandag 10 april 2017 22:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik schat Pinot ook wel wat hoger in dan ONZE jongens met de gematigde temperaturen in mei.
Waarom zeg je dit?quote:Op maandag 10 april 2017 23:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pinot gaat er helemaal niets van bakken. Dat geef ik je op een briefje.
Pinot is wel enorm wisselvallig, die kan ook zomaar een kwartier verliezen op dag 4..quote:Op maandag 10 april 2017 22:32 schreef Slobeend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |