Nee, ik heb voldoende gedronken de laatste weken.quote:
keigoeiequote:Op dinsdag 4 april 2017 18:52 schreef Amarantha het volgende:
Of zoals ze dat in Brabant zeggen: Keigoede TT.
Heb liever dat mensen die uit Brabant komen helemaal niks zeggenquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:52 schreef Amarantha het volgende:
Of zoals ze dat in Brabant zeggen: Keigoede TT.
Ja wou aanpassen maar dan krijg ik een achterlijk dingetje onder mijn woord.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb liever dat mensen die uit Brabant komen helemaal niks zeggen
ik ook dan zou je nog minder prettig zijnquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:53 schreef PenetrairDebat het volgende:
Ik ben blij dat ik geen Brabo accent heb.
Wow.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb liever dat mensen die uit Brabant komen helemaal niks zeggen
eens.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:53 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ook dan zou je nog minder prettig zijn
Lindgren is zijn leven aan het leven, chicks aan het douwen ergens in Amsterdam. Ik breng de legacy voortquote:
Die neger was een goeie gast. Heb vaak om hem moeten lachen. Goeie jongen met veel pussy swag altijd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lindgren is zijn leven aan het leven, chicks aan het douwen ergens in Amsterdam. Ik breng de legacy voort
Wil je een topickill ofzo.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:55 schreef zeer het volgende:
wie eet er vanavond nog meer raapsteeltjes laat je horen mensen
bij vrouwen vind ik belgs en brabants echt leuk, bij mannen echt tievus gayquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:56 schreef Crack_ het volgende:
Vind dat zachte wel fijn. Vind taal van Belgen echt nog veel fijner.
Hij is dat zeker nog niet verleerd. Anno 2017 douwt hij een oud collega en is Kip helemaal uit beeld. Zijn stijl heeft een onmiskenbare stempel gedrukt op niet alleen FOK, maar de hele wereldquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:55 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
Die neger was een goeie gast. Heb vaak om hem moeten lachen. Goeie jongen met veel pussy swag altijd.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Jezelf in tt zetten, stumpert.kom je aandacht tekort ofzo? Heb je niet genoeg gekregen met je sociaal economische achtergrond ofzo?
Man man man
okquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Jezelf in tt zetten, stumpert.kom je aandacht tekort ofzo? Heb je niet genoeg gekregen met je sociaal economische achtergrond ofzo?
Man man man
Bij chicks is zo'n zachte G wel erg geilquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:56 schreef Crack_ het volgende:
Das dat oranje spul tochquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:55 schreef zeer het volgende:
wie eet er vanavond nog meer raapsteeltjes laat je horen mensen
Het fijnste op aarde is szechuan saus bij je mc nuggets.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:56 schreef Crack_ het volgende:
zeg ikquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bij chicks is zo'n zachte G wel erg geil
Wat?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:57 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
Het fijnste op aarde is szechuan saus bij je mc nuggets.
Legend. Kek.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hij is dat zeker nog niet verleerd. Anno 2017 douwt hij een oud collega en is Kip helemaal uit beeld. Zijn stijl heeft een onmiskenbare stempel gedrukt op niet alleen FOK, maar de hele wereld
ja maar rauw door een salade best te doenquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bij vrouwen vind ik belgs en brabants echt leuk, bij manne echt tievus gay
Hehe, maarja, dat kan ik nog wel begrijpenquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bij chicks is zo'n zachte G wel erg geil
Maar ik eet geen nuggetsquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:57 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
Nee dat is nog smeriger dan uit de oven met ham/kaas.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar rauw door een salade best te doen
mulan szechaun terriyaki dipping sauce!!!quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:57 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
Er is weer een petitie om het terug te krijgen. Helden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
mulan szechaun terriyaki dipping sauce!!!
nine more seasons!!!quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:00 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
Er is weer een petitie om het terug te krijgen. Helden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |