Nee, ik heb voldoende gedronken de laatste weken.quote:
keigoeiequote:Op dinsdag 4 april 2017 18:52 schreef Amarantha het volgende:
Of zoals ze dat in Brabant zeggen: Keigoede TT.
Heb liever dat mensen die uit Brabant komen helemaal niks zeggenquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:52 schreef Amarantha het volgende:
Of zoals ze dat in Brabant zeggen: Keigoede TT.
Ja wou aanpassen maar dan krijg ik een achterlijk dingetje onder mijn woord.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb liever dat mensen die uit Brabant komen helemaal niks zeggen
ik ook dan zou je nog minder prettig zijnquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:53 schreef PenetrairDebat het volgende:
Ik ben blij dat ik geen Brabo accent heb.
Wow.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb liever dat mensen die uit Brabant komen helemaal niks zeggen
eens.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:53 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ook dan zou je nog minder prettig zijn
Lindgren is zijn leven aan het leven, chicks aan het douwen ergens in Amsterdam. Ik breng de legacy voortquote:
Die neger was een goeie gast. Heb vaak om hem moeten lachen. Goeie jongen met veel pussy swag altijd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lindgren is zijn leven aan het leven, chicks aan het douwen ergens in Amsterdam. Ik breng de legacy voort
Wil je een topickill ofzo.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:55 schreef zeer het volgende:
wie eet er vanavond nog meer raapsteeltjes laat je horen mensen
bij vrouwen vind ik belgs en brabants echt leuk, bij mannen echt tievus gayquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:56 schreef Crack_ het volgende:
Vind dat zachte wel fijn. Vind taal van Belgen echt nog veel fijner.
Hij is dat zeker nog niet verleerd. Anno 2017 douwt hij een oud collega en is Kip helemaal uit beeld. Zijn stijl heeft een onmiskenbare stempel gedrukt op niet alleen FOK, maar de hele wereldquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:55 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
Die neger was een goeie gast. Heb vaak om hem moeten lachen. Goeie jongen met veel pussy swag altijd.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Jezelf in tt zetten, stumpert.kom je aandacht tekort ofzo? Heb je niet genoeg gekregen met je sociaal economische achtergrond ofzo?
Man man man
okquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Jezelf in tt zetten, stumpert.kom je aandacht tekort ofzo? Heb je niet genoeg gekregen met je sociaal economische achtergrond ofzo?
Man man man
Bij chicks is zo'n zachte G wel erg geilquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:56 schreef Crack_ het volgende:
Das dat oranje spul tochquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:55 schreef zeer het volgende:
wie eet er vanavond nog meer raapsteeltjes laat je horen mensen
Het fijnste op aarde is szechuan saus bij je mc nuggets.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:56 schreef Crack_ het volgende:
zeg ikquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bij chicks is zo'n zachte G wel erg geil
Wat?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:57 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
Het fijnste op aarde is szechuan saus bij je mc nuggets.
Legend. Kek.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hij is dat zeker nog niet verleerd. Anno 2017 douwt hij een oud collega en is Kip helemaal uit beeld. Zijn stijl heeft een onmiskenbare stempel gedrukt op niet alleen FOK, maar de hele wereld
ja maar rauw door een salade best te doenquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bij vrouwen vind ik belgs en brabants echt leuk, bij manne echt tievus gay
Hehe, maarja, dat kan ik nog wel begrijpenquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bij chicks is zo'n zachte G wel erg geil
Maar ik eet geen nuggetsquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:57 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
Nee dat is nog smeriger dan uit de oven met ham/kaas.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar rauw door een salade best te doen
mulan szechaun terriyaki dipping sauce!!!quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:57 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
Er is weer een petitie om het terug te krijgen. Helden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
mulan szechaun terriyaki dipping sauce!!!
nine more seasons!!!quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:00 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
Er is weer een petitie om het terug te krijgen. Helden.
maar serieus, het houden van je accent is wel een teken van karakter... en ja westerlingen doen er lullig over, per definitie... dat is de prijs... voor karakterquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hehe, maarja, dat kan ik nog wel begrijpen
[..]
Maar ik eet geen nuggets
Dat is zo ranzig. Witlof wordt helemaal doodgekookt en dan vieze ham en kaas erbijquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat is nog smeriger dan uit de oven met ham/kaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is zo ranzig. Witlof wordt helemaal doodgekookt en dan vieze ham en kaas erbij
Nee, doe mij maar een lekker noodlesoepje, spaghetti of tosti'sGodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Achja, mensen die daar serieus moeilijk over doen.. Ja, ik heb daar zo mn meningen overquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar serieus, het houden van je accent is wel een teken van karakter... en ja westerlingen doen er lullig over, per definitie... dat is de prijs... voor karakter
Ik had gister een gesprek met iemand die uit Kerkrade ofzo kwam. Dat accent, echt absurd. Klinkt zo gay en debielquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar serieus, het houden van je accent is wel een teken van karakter... en ja westerlingen doen er lullig over, per definitie... dat is de prijs... voor karakter
teken van karakter? Te dom om te praten bedoel jequote:Op dinsdag 4 april 2017 19:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ook, ik denk dat we het eens zijn met elkaarquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja, mensen die daar serieus moeilijk over doen.. Ja, ik heb daar zo mn meningen over
dat sowieso, maar dat komt door de worstenbroodjes, die hebben meer hersens dan degene die ze eetquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
teken van karakter? Te dom om te praten bedoel je
Ik ben nog niet bij. Moet nog seizoen 2 afkijken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:06 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
Wat was 'ie nieuwe goed heBoh, alles klopte gewoon.
HAHAHA SUKKEL.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:06 schreef Crack_ het volgende:
HAHAHA FUCK HELP, ik stuur de whatsapp neukemotiocons naar de familie app![]()
![]()
WAT MOET IK DOEN
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:06 schreef Crack_ het volgende:
![]()
WAT MOET IK DOEN
fucked zijnquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:06 schreef Crack_ het volgende:
![]()
WAT MOET IK DOEN
Nieuwe familie zoeken, heb gehoord dat Australië mooi is rond dit tijd van het jaarquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:06 schreef Crack_ het volgende:
![]()
WAT MOET IK DOEN
wrm stuur je mij nooit neuk dm's?quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:07 schreef Crack_ het volgende:
Ok, fuck it
Ik heb gezegd dat het voor Ed Sheeran bedoeld was![]()
![]()
Het is niet echt een leugen
shit is aanquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je nu serieus m'n post verwijderd?
Gvd wat een laffe kutmod ben je ook zeg
Welke zijn datquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:06 schreef Crack_ het volgende:
![]()
WAT MOET IK DOEN
Ja, godverdommequote:
Nu zenuwachtig wachten op reactiequote:
Omdat ik die niemand stuur wellichtquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:08 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
wrm stuur je mij nooit neuk dm's?
janken joh, open een fb topicquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je nu serieus m'n post verwijderd?
Gvd wat een laffe kutmod ben je ook zeg
ik stuurde vorig jaar naar de schoonfamile whatsapp een artikel over wietquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, godverdomme
[..]
Nu zenuwachtig wachten op reactie
[..]
Omdat ik die niemand stuur wellicht
In FB postenquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
janken joh, open een fb topic
ik doelde op noelle, maakte een misquotequote:Op dinsdag 4 april 2017 19:11 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
In FB postenIk snij nog liever mijn eigen voorhuid weg.
Wees blij dat het voor jou nog een keuze isquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:11 schreef PenetrairDebat het volgende:
[..]
In FB postenIk snij nog liever mijn eigen voorhuid weg.
Jij postte er ook en gedroeg je als een zielig klein kindje en toen kreeg je een ban.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik doelde op noelle, maakte een misquote
noelle post in fb, zo is hij
Zie het als een uitdagingquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb een dm ontvangen die erg kortaf is.
Nou weet ik niet of ik moet doorgaan met contact zoeken dat eventueel ongewenst is of moet opgeven.
#strugglesvaneenautist
ik zie hem daar anders nooit hoorquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik doelde op noelle, maakte een misquote
noelle post in fb, zo is hij
nee hoor, het erbij naaien van zosk maakte je een stumperquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij postte er ook en gedroeg je als een zielig klein kindje en toen kreeg je een ban.
Maar het is de schuld van Noëlle hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |