nee ben niet kieskeurigquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maakt het nog uit wat voor tranen?
Vreugde verdriet blabla
wat is er met je gebeurd dat jij niet meer de lieve iets wat excentrieke man die niemand kwaad deed en voor iedereen een goed woord had, bent die je was?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:11 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
tori = verhaal of ding is sranang of zo(Surinaams)
Misschien ligt het aan z'n sociaaleconomische achtergrond?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:23 schreef zeer het volgende:
[..]
wat is er met je gebeurd dat jij niet meer de lieve iets wat excentrieke man die niemand kwaad deed en voor iedereen een goed woord had, bent die je was?
hou je mond toch knuppelquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan z'n sociaaleconomische achtergrond?
gewoon doen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:25 schreef Crack_ het volgende:
NG, weet je iets van LSD
Zo ja, wat is een 'tab' en wat is normaal om te gebruiken
Thankuquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gewoon doen.
Nee niet zo veel ervaring mee. Zelf nog nooit gedaan iig
Ik heb altijd al zwarte humor gehad. Kom uit pendrecht zuid en negerzwart geeft afquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:23 schreef zeer het volgende:
[..]
wat is er met je gebeurd dat jij niet meer de lieve iets wat excentrieke man die niemand kwaad deed en voor iedereen een goed woord had, bent die je was?
Hmhm, anders googlequote:Op dinsdag 4 april 2017 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denk dat Drug je er meer over kan vertellen
oh wow het heeft je wel geraakt zegquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Oeeeh ik ben zeer en ik heb een vet sociaal economische achtergrond. Hihi ff quinoa eten en yoga doen hoor
Een zegel is dat toch?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:25 schreef Crack_ het volgende:
NG, weet je iets van LSD
Zo ja, wat is een 'tab' en wat is normaal om te gebruiken
Zijn alle zegels gelijk?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een zegel is dat toch?
En normaal een zegel per keer, maar werkzame dosis kan verschillen per fabrikant.
vroeger zei je nooit shit over Anne Frank's lijken neuken, mensen in de brand steken of dierenleen eten, toen danste je gewoon in de rondte als echte fruitarier en maakt je af en toe een masturbatie filmpjequote:Op dinsdag 4 april 2017 18:27 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik heb altijd al zwarte humor gehad. Kom uit pendrecht zuid en negerzwart geeft af
Was ophangen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb net quinoa gegeten, straks even uurtje yoga. Wat gaan jullie doen?
NG tr'en, doodsbedreigingen mogen niet, doe je ook mee?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb net quinoa gegeten, straks even uurtje yoga. Wat gaan jullie doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |