hahaquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KAN JE NIET LEZEN OF ZO
ALS JE ZO DOORGAAT GA IK HUILEN OMDAT JIJ GELUKKIG BENT :S :S :S
Ik las je post in abusers over Anne Frank en moest zo hard lachen hequote:Op dinsdag 4 april 2017 17:47 schreef goodtripbob het volgende:
Goede TT. Net nog spaghetti op met vlees. Lekker dat dierenleed. Vooral als ze gemarteld zijn en doodsangsten hebben aangestaan. Ik hou echt van dieren. Je kan van dieren houden en ze opeten, echt waar.
Wel beetje grof hequote:Op dinsdag 4 april 2017 17:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik las je post in abusers over Anne Frank en moest zo hard lachen he
Mietjequote:Op dinsdag 4 april 2017 17:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja veel te grof. Zo durf ik ze niet te maken
quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:47 schreef goodtripbob het volgende:
Goede TT. Net nog spaghetti op met vlees. Lekker dat dierenleed. Vooral als ze gemarteld zijn en doodsangsten hebben aangestaan. Ik hou echt van dieren. Je kan van dieren houden en ze opeten, echt waar.
tori spellling?quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:57 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
i i swa. lagi oh di
of hoe de fuck je die tori ook spelt.
ik weet maar google eens tori spelligquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:11 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
tori = verhaal of ding is sranang of zo(Surinaams)
"Hee, we hebben net LSD gebruikt en jouw kind flipte m dus die sprong van een cliff en is nu dood, je hoeft dus geen rekening te houden met het avond eten k bye"quote:Witness used Arthur's phone to text his popstar father to tell him of tragedy
nee ben niet kieskeurigquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maakt het nog uit wat voor tranen?
Vreugde verdriet blabla
wat is er met je gebeurd dat jij niet meer de lieve iets wat excentrieke man die niemand kwaad deed en voor iedereen een goed woord had, bent die je was?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:11 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
tori = verhaal of ding is sranang of zo(Surinaams)
Misschien ligt het aan z'n sociaaleconomische achtergrond?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:23 schreef zeer het volgende:
[..]
wat is er met je gebeurd dat jij niet meer de lieve iets wat excentrieke man die niemand kwaad deed en voor iedereen een goed woord had, bent die je was?
hou je mond toch knuppelquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan z'n sociaaleconomische achtergrond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |