Ik nu ook.quote:Op maandag 24 april 2017 19:04 schreef JAM het volgende:
Ik heb trouwens onwijs veel zin in een biefstuk.
Ik heb vandaag een maand gedoucht.quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:36 schreef LelijKnap het volgende:
'Een dag zonder rundvlees bespaart zo veel water als een maand niet douchen'. - NRC (met dank aan FB)
Ach ja, zo was er laatst ook een professor in de ethiek die iemand voor z'n bek sloeg met een fietsslot.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een maand gedoucht.
Ik ben geen vegetariėr, hoor.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ach ja, zo was er laatst ook een professor in de ethiek die iemand voor z'n bek sloeg met een fietsslot.
Oh, ik ging er vanuit -al weet ik eigenlijk niet waarom- dat je in elk geval wel begaan was met de (toekomst) van de planeet en zo.quote:
Neu. De planeet kan me wat.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh, ik ging er vanuit -al weet ik eigenlijk niet waarom- dat je in elk geval wel begaan was met de (toekomst) van de planeet en zo.
Als je dit filmpje op repeat zet, is het net alsof je met mij samenwoont.quote:
Niks mis mee volgens meneer Katan.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nou ja, je kinderen zullen de biogenetisch ontwikkelde vruchten er van plukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |