uitstekendquote:
jeetje doe eens niet zo onvriendelijkquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je komt ook fris over
Echt trots op je
uitstekendquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeetje doe eens niet zo onvriendelijk
quote:
netjesquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb sokken aan waar L en R opstaat
Trek express L aan om mijn rechtervoet
#fucksociety#fuckrules
zo rol ik doorgaans door die levenquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
netjes
keihard tegen de maatschappij in
Sow, voor jou moet je uitkijken merk ikquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb sokken aan waar L en R opstaat
Trek express L aan om mijn rechtervoet
#fucksociety#fuckrules
in het verkeer wellichtquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sow, voor jou moet je uitkijken merk ik
Lobiquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeetje doe eens niet zo onvriendelijk
Mijn ogen schitteren ook nu, omdat ik moet janken om hoe kut die post van Myrr is.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op basis van mijn schitterende ogen?
ik heb echt hele mooie ogen, dat is echt mijn trademarkquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn ogen schitteren ook nu, omdat ik moet janken om hoe kut die post van Myrr is.
Ik heb niets gelezen maar in elke hoek heb je een hoop debielen helaas.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
bashen is in dat topic niet eens nodig, gewoon toekijken
Dan kijk je te veel wegquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie kan me niet voorstellen dat iemand uit "mijn" kamp zich zo zou gedragen ;s
maar nee je zou toch ondertussen moeten weten dat ik genoeg zelfspot en shit heb om niet te lopen mauwen als t andersom is
quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:34 schreef Myrr het volgende:
Kipdij gemarineerd. Gon' be good tonight yuhyuh.
Lekker boeieee, dit weekend doordeweekse speelronde. DAT IS PAS BOEIENDquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:03 schreef deadprez het volgende:
POL / Schande dat de PVV niet mag meedoen #2
dit topic is echt goud
nou.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker boeieee, dit weekend doordeweekse speelronde. DAT IS PAS BOEIEND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |