die gasten van Denk hebben daar misschien wel meer verstand vanquote:Op dinsdag 4 april 2017 11:32 schreef timmmmm het volgende:
Of moeten we die vraag aan Baudet stellen?
Die bedoelt ie ook denk ik.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:37 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
En wat ga jij doen tegen machetezwaaiende testosteronbommen?
Geen idee, niet tegengekomen nog. Maar dat held slaat op die neger met zijn machete....quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:37 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
En wat ga jij doen tegen machetezwaaiende testosteronbommen?
Dat dus, idd.quote:
Je kan veel van de engerds van DENK zeggen, maar niet dat ze verkrachting goedpratenquote:Op dinsdag 4 april 2017 11:38 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
[..]
die gasten van Denk hebben daar misschien wel meer verstand van
Ok. Dacht even de jongen omdat hij veel kritiek krijgt dat hij niet heeft ingegrepen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
Geen idee, niet tegengekomen nog. Maar dat held slaat op die neger met zijn machete....
Vooralsnog treedt je zelf op als de topicverzieker met o.a. je sneue Baudet-opmerking.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:42 schreef timmmmm het volgende:
'verrijkingsdaad' ook echt. Wat een TS weer...
Lekker je eigen topic verzieken in de OP, altijd lachen
Lijkt me sowieso een goed plan, op een boze neger met een machete aflopenquote:Op dinsdag 4 april 2017 11:43 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ok. Dacht even de jongen omdat hij veel kritiek krijgt dat hij niet heeft ingegrepen.
Nee, er staat dat hij gedrogeerd is dus dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:43 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ok. Dacht even de jongen omdat hij veel kritiek krijgt dat hij niet heeft ingegrepen.
Stop even met het topic verzieken tim, dankjewel.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:42 schreef timmmmm het volgende:
'verrijkingsdaad' ook echt. Wat een TS weer...
Lekker je eigen topic verzieken in de OP, altijd lachen
Met van die lui zonder DNA van Neanderthalers heb je altijd wat te schaffen jaquote:
DENK is vóór seks met kinderen vanaf 6 jaar (want Ome Erdolf wil dat zo). Dat is dus hetzelfde als vóór verkrachting zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan veel van de engerds van DENK zeggen, maar niet dat ze verkrachting goedpraten
Nou oke, als ik voor het slotje niet eerst een beetje lol mag maken, komt ie meteen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:44 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Vooralsnog treedt je zelf op als de topicverzieker met o.a. je sneue Baudet-opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |