Dan doe ik ook even een longshotquote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:55 schreef Stinus het volgende:
Hoi allemaal,
Mijn zoektocht is een beetje een longshot, maar denk dat het een vrij bekend nummer is, dus hoop op het beste.
Ik zoek een hip-hip/rnb nummer van een vrouwelijke zangeres. Zelf moest ik een beetje denken in de Beyonce/Rihanna richting. Het is een vrij bekend nummer en ik zoek een remix daarvan, waar een hele diepe bass in zit (die je alleen in het refrein hoort, als ik het me goed herinner). Het is echt een club/festival nummer!
Iemand een idee welke ik kan bedoelen?
quote:Op zondag 21 mei 2017 22:01 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Mijn zoon liet mij vorige week met dezelfde opmerking, deze horen:
Ik denk dat ik hier iemand verkeerd begrepen had, ik dacht dat het zoeken van het nummer wat op dat van Blanche lijkt, los stond van de eerdere vraagquote:Op maandag 22 mei 2017 09:34 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad Losing My Religion is waar City Lights me in de verte aan doet denken. Merci. De zin 'Are we gonna lose it all?' draagt daar nog eens aan bij.
zou wel eens door Vangelis of Enya kunnen zijn.quote:
Iets van Jessie J? Enig idee van iets van de tekst?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:55 schreef Stinus het volgende:
Hoi allemaal,
Mijn zoektocht is een beetje een longshot, maar denk dat het een vrij bekend nummer is, dus hoop op het beste.
Ik zoek een hip-hip/rnb nummer van een vrouwelijke zangeres. Zelf moest ik een beetje denken in de Beyonce/Rihanna richting. Het is een vrij bekend nummer en ik zoek een remix daarvan, waar een hele diepe bass in zit (die je alleen in het refrein hoort, als ik het me goed herinner). Het is echt een club/festival nummer!
Iemand een idee welke ik kan bedoelen?
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan doe ik ook even een longshotMisschien een van deze twee?
Dank voor de suggesties! Helaas was het geen van jullie suggesties, toch bedankt. Ik heb ook spotify nog afgestruind maar niets gevonden... volgende keer toch maar even snel shazammen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 10:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Iets van Jessie J? Enig idee van iets van de tekst?
Gokje:quote:Op maandag 29 mei 2017 04:39 schreef Geerd het volgende:
Mensen ! Ik kreeg ineens weer een melodie in mijn hoofd.
Volgens mij een dance nummertje jaren 90' , een vrouwen stem, wat beetje lijkt op heeeeey man wat ze "zingt"
Maar kan ook een hele andere tekst zijn.
Seeeee man oid en dan weer muziek of saaaaaay men
Ik ben al aan het zoeken maar kom er niet op ook meer tekst ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |