abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171070419
Een liedje waarbij de zanger traagt zingt en stofstijf staat, en in de instrumentale snelle tussenstukjes snelle bewegingen maakt. Het kan REM zijn maar ik dacht dat het een andere groep was. En als het REM is, weet ik niet meer welk nummer het was.
  zondag 21 mei 2017 @ 01:31:07 #62
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_171088192
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:06 schreef Loekie1 het volgende:
Een liedje waarbij de zanger traagt zingt en stofstijf staat, en in de instrumentale snelle tussenstukjes snelle bewegingen maakt. Het kan REM zijn maar ik dacht dat het een andere groep was. En als het REM is, weet ik niet meer welk nummer het was.
Klinkt als:

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_171088519

Weet iemand welk liedje dit is?
pi_171089188
quote:
Nee ik bedoel dat de persoon even zingt en meteen daarna snelle armbewegingen maakt en dan weer met de armen langs het lichaam staat te zingen.
  zondag 21 mei 2017 @ 17:03:48 #65
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_171098979
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 06:47 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Nee ik bedoel dat de persoon even zingt en meteen daarna snelle armbewegingen maakt en dan weer met de armen langs het lichaam staat te zingen.
REM - Losing My Religion, die gast 'danst' wel met armbewegingen. Maar verder is de beschrijving niet heel erg uitgebreid :p
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_171099194
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:03 schreef twiFight het volgende:

[..]

REM - Losing My Religion, die gast 'danst' wel met armbewegingen. Maar verder is de beschrijving niet heel erg uitgebreid :p
Ik zoek een lied waar City Lights van Blanche me aan doet denken.
pi_171106263
Vandaag liepen er twee kids achter ons in de stad met hun speakertje luid.

Toevallig was dit wel een lekker 'dance' nr met een aanstekende beat. Kon ook een soort nieuwsbericht eruit halen tussendoor wat ze afsloten met amen. Iemand enig idee welk nr dit kan zijn?
  zondag 21 mei 2017 @ 22:01:09 #68
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_171106405
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:14 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik zoek een lied waar City Lights van Blanche me aan doet denken.
Mijn zoon liet mij vorige week met dezelfde opmerking, deze horen:

De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_171111316
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:03 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ik denk dat het inderdaad Losing My Religion is waar City Lights me in de verte aan doet denken. Merci. De zin 'Are we gonna lose it all?' draagt daar nog eens aan bij.
pi_171147006
Hoi allemaal,

Mijn zoektocht is een beetje een longshot, maar denk dat het een vrij bekend nummer is, dus hoop op het beste.

Ik zoek een hip-hip/rnb nummer van een vrouwelijke zangeres. Zelf moest ik een beetje denken in de Beyonce/Rihanna richting. Het is een vrij bekend nummer en ik zoek een remix daarvan, waar een hele diepe bass in zit (die je alleen in het refrein hoort, als ik het me goed herinner). Het is echt een club/festival nummer!

Iemand een idee welke ik kan bedoelen?
Rise and rise again, until lambs become lions...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')