Klinkt als:quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:06 schreef Loekie1 het volgende:
Een liedje waarbij de zanger traagt zingt en stofstijf staat, en in de instrumentale snelle tussenstukjes snelle bewegingen maakt. Het kan REM zijn maar ik dacht dat het een andere groep was. En als het REM is, weet ik niet meer welk nummer het was.
Nee ik bedoel dat de persoon even zingt en meteen daarna snelle armbewegingen maakt en dan weer met de armen langs het lichaam staat te zingen.quote:
REM - Losing My Religion, die gast 'danst' wel met armbewegingen. Maar verder is de beschrijving niet heel erg uitgebreid :pquote:Op zondag 21 mei 2017 06:47 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat de persoon even zingt en meteen daarna snelle armbewegingen maakt en dan weer met de armen langs het lichaam staat te zingen.
Ik zoek een lied waar City Lights van Blanche me aan doet denken.quote:Op zondag 21 mei 2017 17:03 schreef twiFight het volgende:
[..]
REM - Losing My Religion, die gast 'danst' wel met armbewegingen. Maar verder is de beschrijving niet heel erg uitgebreid :p
Mijn zoon liet mij vorige week met dezelfde opmerking, deze horen:quote:Op zondag 21 mei 2017 17:14 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik zoek een lied waar City Lights van Blanche me aan doet denken.
Ik denk dat het inderdaad Losing My Religion is waar City Lights me in de verte aan doet denken. Merci. De zin 'Are we gonna lose it all?' draagt daar nog eens aan bij.quote:Op zondag 21 mei 2017 17:03 schreef twiFight het volgende:
[..]
REM - Losing My Religion, die gast 'danst' wel met armbewegingen. Maar verder is de beschrijving niet heel erg uitgebreid :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |