quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:48 schreef densmee het volgende:
Ik zit al een hele tijd met een nr in mijn hoofd, het begint met een soort langzaam luchtalarm wat over gaat in een beetje dance achtige muziek.
Iemand enig idee?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:48 schreef densmee het volgende:
Ik zit al een hele tijd met een nr in mijn hoofd, het begint met een soort langzaam luchtalarm wat over gaat in een beetje dance achtige muziek.
Iemand enig idee?
Ik denk wat Arcee zegt, maar heel misschien toch The KLFquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:48 schreef densmee het volgende:
Iemand enig idee?
Is het een dame die zingt? Ik ken de nummers van the minions niet, maar als ik aan "nanana/lalala" denk, dan denk ik aan ATC "it goes around the world"quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:19 schreef mauwiefelix het volgende:
[..]
heb de hele lijst gehad en geen van alle zijn het:(
volgens mij wat ik me hoofd heb is een refrein of couplet
Ik vind het ontzettend veel lijken op:quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:54 schreef Inbox4me het volgende:
Wie o wie weet hoe dit nummer heet? (zelf gegoogled, gezocht op lyrics, staat niet in de comments, shazam en midomi herkennen hem niet)
Frans nummer, met heel pakkend refrein. Helaas is mijn Frans niet goed genoeg om wat te kunnen vinden op de lyrics...
Thanks voor je suggestie! Ik heb op Spotify zo'n 20 nummers snel even van ze teruggeluisterd: ik neig zelf naar dat het een andere band is. Zanger klinkt in mijn oren wat anders, en de muziek van Manau is al wat ouder... Ben het nummer iig niet tegen gekomen tussen hun nummersquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:03 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Ik vind het ontzettend veel lijken op:
Maar is het niet.
ik heb al wat op Youtube geluisterd maar hoor het er niet tussen staan, misschien heb je zelf een uurtje of wat tijd over?
https://www.youtube.com/results?search_query=manau
Nummer is eindelijk gevonden: https://www.audionetwork.com/browse/m/track/vis-ta-vie_46639 (kon het niet terug vinden op Spotify)quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:23 schreef Inbox4me het volgende:
[..]
Thanks voor je suggestie! Ik heb op Spotify zo'n 20 nummers snel even van ze teruggeluisterd: ik neig zelf naar dat het een andere band is. Zanger klinkt in mijn oren wat anders, en de muziek van Manau is al wat ouder... Ben het nummer iig niet tegen gekomen tussen hun nummers
Dubbel edit: Nummer gevonden. Shirley Bassey - Love Story.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:33 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
Hallo,
Ik ben opzoek naar een nummer, uit de jaren 80 geloof ik.
Het is gezongen door een donkere mevrouw.
Ze zingt iets (en ik weet niet precies wat) van: "You stole my heaart [uithaal] (...) very special thing".
Het is een bekend nummer van een bekende zangeres.
Edit: ik vind My Boy van Elvis er een beetje op lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |