nee niet deze, die ken ik wel 😜quote:
Iets met 'the games people play' misschienquote:Op maandag 21 augustus 2017 16:08 schreef JessedeK het volgende:
Hallo, ik zoek een liedje uit vermoedelijk de jaren 80, in de stijl van spandau ballet, talk talk etc. Het is een traag nummer en er zit een hele duidelijke nananana in. Nananana wordt in het refrein 2x gezongen, de tweede op hetzelfde tempo alleen in een lagere toonsoort. Volgens mij zat het ook in een film oid, alleen dat weet ik niet zeker. Wie kan me helpen? Gr. Jesse
oh wacht, ik denk dat ik hem nu echt ineens weet, het is geen grote hit geweest maar ik vind hem echt helemaal fantastisch: Like Flames van Berlin!!!quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:08 schreef JessedeK het volgende:
Hallo, ik zoek een liedje uit vermoedelijk de jaren 80, in de stijl van spandau ballet, talk talk etc. Het is een traag nummer en er zit een hele duidelijke nananana in. Nananana wordt in het refrein 2x gezongen, de tweede op hetzelfde tempo alleen in een lagere toonsoort. Volgens mij zat het ook in een film oid, alleen dat weet ik niet zeker. Wie kan me helpen? Gr. Jesse
nee, het is echt cheesy syntheziser muziek, en echt een stuk trager, volgens mij ook a capellaquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 01:19 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
oh wacht, ik denk dat ik hem nu echt ineens weet, het is geen grote hit geweest maar ik vind hem echt helemaal fantastisch: Like Flames van Berlin!!!
oh ik was er echt van overtuigd dat die van Berlin het moest zijn......quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:14 schreef JessedeK het volgende:
[..]
nee, het is echt cheesy syntheziser muziek, en echt een stuk trager, volgens mij ook a capella
Deze?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:14 schreef JessedeK het volgende:
[..]
nee, het is echt cheesy syntheziser muziek, en echt een stuk trager, volgens mij ook a capella
Ja, het wel pa da da da in plaats van na na na na, maar verder voldoet ie wel aan de omschrijvingquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:50 schreef Feestkabouter het volgende:
dat zou hem ook wel eens kunnen zijn ja
Was inderdaad de flying pickets versie! Super bedankt! Had het dagen in mn hoofd en kan het nu eindelijk afsluiten 😂👍🏼quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |