Nee, deze zijn het ook niet. De bass is minder aandrukkelijk aanwezigquote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik even puur naar de muziek luister zonder op de tekst te letten heet die AJR veel weg van het eerste album van Flume (uit 2012).
Dit was de grootste hit daarvan:
Al past qua ritme Never Be Like You van vorig jaar beter, maar dat is te recent gezien jouw indicatie.
Zo veel One Republic liedjes die bij jouw omschrijving bij me naar boven komen, ik kan ze onmogelijk allemaal posten maar in de hoop dat je op basis van onderstaande suggestie kan zeggen 'ja! Het is er eentje van hen!' of 'nee, ik heb tijdens mijn zoektocht al hun hele discografie tevergeefs doorgespit':quote:Op woensdag 14 juni 2017 09:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, deze zijn het ook niet. De bass is minder aandrukkelijk aanwezig
Wilde gokjes?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:43 schreef _UserName_ het volgende:
Hoi!
Ik ben op zoek naar een liedje, ik denk 5-8 jaar oud. Het refrein klinkt als "When the lights go out and te stars come down, deze tekst heeft tweemaal de "flow" als bij het liedje Weak van AJR op de momenten "And i'm weak, and whats [wrong] whit that". De woorden lights en stars in het gezochte liedje komen overeen met wrong. Daarna komt dezelfde opbouw van de eerste zin terug, maar dan een iets hogere uithaal, gevolgd door Ohohoh oh oh ooho oh..
Zijn het ook niet, heb ik eerder geopperd gekregen. Still searchingquote:
White Dwarf - Dimatisquote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:57 schreef Wheeljack het volgende:
Oke, dus ik zoek het nummer wat zich afspeelt tussen 0:00 en 3:42
Kan iemand mij helpen?
Die moet het wel geweest zijn !!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |