edit: laat maar, foutje...quote:Op maandag 12 juni 2017 17:41 schreef expiratorial het volgende:
Nummer vanaf 3.10.
Van hard bass 2010. Alle setlists bekeken maar geen match :/
Ja dat zal m zijn. Ach jasses zit dat liedje erin. Mag er van mij wel uit. Maar bedankt!quote:Op maandag 12 juni 2017 18:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
edit: laat maar, foutje...
edit 2: volgens mij is het deze:
Niets is onvindbaar tegenwoordig, je moet voor sommige dingen alleen soms wat langer zoekenquote:Op maandag 12 juni 2017 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is 'm niet. The wanted zit steeds al te nekken. Het is echt een heel erg lastige. Je moet het nummer echt kennen, zoeken heeft geen zin. Vinden doe je 'm niet. Inmiddels heb ik ook Dokter Pop ingeschakeld (Gerard Ekdom, NPO2 radio) en Q-Music.
Ik herkende het door het nummer Weak van AJR, is een aantal jaar terug ook wel op de radio geweest. Glee is het inderdaad ook niet. Het is er een die iedereen wel kent je die je maar net moet weten denk ik. Vanmiddag maar eens opsommen welke het allemaal niet zijn, denk dat ik ondertussen 20-25 afvallers heb.quote:Op maandag 12 juni 2017 22:41 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Niets is onvindbaar tegenwoordig, je moet voor sommige dingen alleen soms wat langer zoeken
Maar waar ken jij het nummer dan van? Want een radio-hit is het nooit geweest als ik het goed bergrijp.
(het is dus ook niet de uitvoering van Glee?)
een gewetensvraag: je weet echt 100% zeker dat jouw tekst klopt?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 08:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik herkende het door het nummer Weak van AJR, is een aantal jaar terug ook wel op de radio geweest. Glee is het inderdaad ook niet. Het is er een die iedereen wel kent je die je maar net moet weten denk ik. Vanmiddag maar eens opsommen welke het allemaal niet zijn, denk dat ik ondertussen 20-25 afvallers heb.
Als ik even puur naar de muziek luister zonder op de tekst te letten heet die AJR veel weg van het eerste album van Flume (uit 2012).quote:Op dinsdag 13 juni 2017 08:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik herkende het door het nummer Weak van AJR, is een aantal jaar terug ook wel op de radio geweest. Glee is het inderdaad ook niet. Het is er een die iedereen wel kent je die je maar net moet weten denk ik. Vanmiddag maar eens opsommen welke het allemaal niet zijn, denk dat ik ondertussen 20-25 afvallers heb.
Nee, dat weet ik niet. Wel passen de woorden in de melodie, ik kan er een paar woorden naast zitten.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
een gewetensvraag: je weet echt 100% zeker dat jouw tekst klopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |