Dat is altijd bij de Vlaamse Mol.quote:Op zondag 25 maart 2018 22:14 schreef Peter het volgende:
Ik heb al 9 maal een geluids- of cameraman in beeld gezien, en dat in de eerste aflevering. Niet zo'n zorgvuldige montage..
Volgens mij hebben ze daar ook wat meer schijt aan bij De Mol. Niet bang om te laten zien hoe t echt verloopt. Net als dat Gilles gewoon met de kandidaten in de kroeg hangt e.d. (eerder seizoen).. Minder 'toneelstukje' wat meer 'reality'.quote:Op zondag 25 maart 2018 22:14 schreef Peter het volgende:
Ik heb al 9 maal een geluids- of cameraman in beeld gezien, en dat in de eerste aflevering. Niet zo'n zorgvuldige montage..
Die cliffhanger is wel een leuke twist.. Mogen ze in WIDM ook wel invoerenquote:Op zondag 25 maart 2018 23:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat is altijd bij de Vlaamse Mol.
Heerlijke eerste aflevering en met cliffhanger!
Pieter de Priester, ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik spoiler maar even...
Dat is juist goed. Het is geen gladgestreken toestand zoals in Nederland. De Vlaamse versie is "echt".quote:Op zondag 25 maart 2018 22:14 schreef Peter het volgende:
Joke had ook de envelop, omdat ze supersnel beneden was. Veel sneller dan wie dan ook. Misschien omdat ze dat geoefend heeft? Het was natuurlijk belangrijk dat niet degene die naar huis werd gestuurd de envelop zou krijgen. Dus misschien wel de mol?quote:Op zondag 25 maart 2018 23:03 schreef Maartel het volgende:
Ik heb 't idee dat Joke d'r eentje is die ze verdacht willen maken.
Met 'r 'geen antwoord geven op vraag over cijfercode in haar kist'. Was volgens mij echt een duidelijk staaltje 'volgorde van gesprek aanpassen in de montage'.
Zag het al ja, en die test-dinges die ze op de site hebben is ook niet echt bruikbaar voor een FOK!-poulequote:Op zondag 25 maart 2018 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
App niet up to date dus geen app-poule...
Ah shit, zover ben ik nog niet...quote:Op zondag 25 maart 2018 23:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Joke had ook de envelop, omdat ze supersnel beneden was. Veel sneller dan wie dan ook. Misschien omdat ze dat geoefend heeft? Het was natuurlijk belangrijk dat niet degene die naar huis werd gestuurd de envelop zou krijgen. Dus misschien wel de mol?
En opdrachten die langer dan 10 minuten durenquote:Op zondag 25 maart 2018 23:21 schreef Maartel het volgende:
Wel weer een verademing hoor.. qua heldere uitleg van opdrachten met graphics, en ook 't sfeertje van stel onbekenden bij elkaar
Hahaha, ja I know.. ik roep ook zeker niet: BOOOEEE SPOILERS!!!!quote:Op zondag 25 maart 2018 23:21 schreef Tijn het volgende:
[..]Oh sorry!
Kijk dan ook eerst de hele aflevering voordat je je in het topic begeeft!
quote:Op zondag 25 maart 2018 23:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik spoiler maar even...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ik moet zeggen dat ik hier ook aan heb zitten denken.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Joke had ook de envelop, omdat ze supersnel beneden was. Veel sneller dan wie dan ook. Misschien omdat ze dat geoefend heeft? Het was natuurlijk belangrijk dat niet degene die naar huis werd gestuurd de envelop zou krijgen. Dus misschien wel de mol?
quote:Op zondag 25 maart 2018 23:21 schreef Maartel het volgende:
Wel weer een verademing hoor.. qua heldere uitleg van opdrachten met graphics, en ook 't sfeertje van stel onbekenden bij elkaar
Ditquote:Op zondag 25 maart 2018 23:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
En opdrachten die langer dan 10 minuten duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |