quote:
Op donderdag 20 juli 2017 08:49 schreef Thrilled het volgende:[..]
Geld an sich is niet zo'n probleem omdat je toch maar heel weinig crates lijkt te krijgen.. heb er nu nog maar 3 of 4 gehad in 2 weken tijd? Het is meer dat ik toch wel een toffe skin wil op mn m4 of ak of een stattrack versie...

Toffe skin op je m4 of ak... ik weet niet wat je tof vind. Maar een beetje toffe kan je beter skin kopen dan openen. En heel weinig crates. Ik speel het nu meer dan 1,5 jaar, had al voor meer dan 1000 euro kisten kunnen openen. Maar je moet het natuurlijk zelf weten.
Voorbeeldje, meeste studies laten zien dat je rond de 1% kans hebt een covert (red) te openen. Stel je wilt een Aquamarine Revenge Factory New. Je bent dan gemiddeld 100 Falchion cases aan het openen voordat je een Aquamarine Revenge hebt.
Dat kost:
100 x 0.03 = 3,-
100 x 2,1* = 210,-
Totaal: 213,-
Op bijvoorbeeld OP skins betaal je voor de skin 32 euro.
https://csgostash.com/skin/569/AK-47-Aquamarine-RevengeAls je de case opent heb je ook nog geen eens de garantie dat het een FN, maar het kan ook een BS zijn. Dan is ie maar 11,70 waard.
Of te wel, voor datzelfde geld heb je gegarandeerd 6 Aquamarine Revenge's FN tegenover de kans op 1 Aquamarine Revenge waarvan de wear ook nog maar hopen is.
*Weet niet precies hoe duur cases in game nu zijn. Maar waarschijnlijk rond dit bedrag, op de market zijn ze in ieder geval 2,30
[ Bericht 17% gewijzigd door Donnie-Brasco op 25-07-2017 17:50:28 ]
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.