deze is actief weet jequote:Op maandag 3 april 2017 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maak je nou srs geen gebruik daarvan???? Je kans is 2 dagen in de maand en op die dagen is dat ook maar 30%.
K kan daar niet tegen. Ik lees in oud, daar krijgen sommige meiden geen streepje op een ovu test. Ik word dan helemaal gek..quote:Op maandag 3 april 2017 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maak je nou srs geen gebruik daarvan???? Je kans is 2 dagen in de maand en op die dagen is dat ook maar 30%.
Je kan neuken wat je wil maar zonder eisprong gaat dat niet. Hoe is je cyclus.quote:Op maandag 3 april 2017 23:19 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
K kan daar niet tegen. Ik lees in oud, daar krijgen sommige meiden geen streepje op een ovu test. Ik word dan helemaal gek..
Wij hebben seks om de dag. Buiten mijn menstruatie. Cyclus is 31 dagen.quote:Op maandag 3 april 2017 23:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ff srs. Op welke dagen van je menstruatie heb je sws seks om zwanger te raken? Wat is je cyclus.
Ben 2 wk ongeveer nr de gyn geweest die zij dat ik een eisprong heb gehad. De 15e weer terug.quote:Op maandag 3 april 2017 23:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan neuken wat je wil maar zonder eisprong gaat dat niet. Hoe is je cyclus.
Hmm ok,..maar een aantal jaar geleden dacht je daar zeker anders over?quote:Op maandag 3 april 2017 23:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee joh, niet iedereen. Waarom zou je dat überhaupt eisen als hoogopgeleide vrouw. Ik weet zeker dat mijn zusje dat niet eist. Ik trouwens ook niet.
Ik ben bijna 28.
Hahahah ,alleen als het moet.quote:Op maandag 3 april 2017 23:15 schreef Drug het volgende:
psvcl praat niet zo pussy, ik weet jij bent die same ol g
Ben je dik? Heb je stress? Hoelang probeer je het al?quote:Op maandag 3 april 2017 23:21 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Wij hebben seks om de dag. Buiten mijn menstruatie. Cyclus is 31 dagen.
Ik ben ook geen hoogopgeleide vrouw en mn man wel. Dus uh kan ook andersom.quote:Op maandag 3 april 2017 23:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hmm ok,..maar een aantal jaar geleden dacht je daar zeker anders over?
Toen had je die eis wel..
Je kan jezelf trouwens ook gewoon aanmelden om Muslima.com haha
Niet zoveel vooroordelen hebben. Ik heb die gedachtegang nooit gehad.quote:Op maandag 3 april 2017 23:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hmm ok,..maar een aantal jaar geleden dacht je daar zeker anders over?
Toen had je die eis wel..
Je kan jezelf trouwens ook gewoon aanmelden om Muslima.com haha
Nee niet dik, geen stress.quote:Op maandag 3 april 2017 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je dik? Heb je stress? Hoelang probeer je het al?
Hoeoud ben je ook al weer.quote:Op maandag 3 april 2017 23:24 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Nee niet dik, geen stress.
Al best lang. Eerste jaren we zien het wel "" nu sinds dec/januari echt om de dag seks. Eerst vaker maar ze zeggen dat het zaad dan beter is![]()
![]()
Dan zijn het vooroordelen zoals Maghrebijnse al zegtquote:Op maandag 3 april 2017 23:23 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik ben ook geen hoogopgeleide vrouw en mn man wel. Dus uh kan ook andersom.
Ok ,het was als vraag bedoeld.quote:Op maandag 3 april 2017 23:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niet zoveel vooroordelen hebben. Ik heb die gedachtegang nooit gehad.
We zijn nu man en vrouw en dienen open te communiceren.quote:Op maandag 3 april 2017 23:28 schreef Drug het volgende:
[..]
maar het verhaal is in wat niet wordt uitgesproken
dat stond niet in de prenupquote:Op maandag 3 april 2017 23:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
We zijn nu man en vrouw en dienen open te communiceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |