Amien.quote:Op maandag 3 april 2017 23:56 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Geluld beloond. Moge Allah jouw een vrome man schenken en een baby.
Ja dat moet wel he , maar we houden het gewoon bescheiden..quote:
Trouwfeest in marokko anders geef k dr niet weg.quote:Op maandag 3 april 2017 23:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja dat moet wel he , maar we houden het gewoon bescheiden..
Geen overdreven party en al die onzin.
Kunnen we eerder aan het werk.
Als je deze maand nog komt handvragen kunnen we aankomende zomer trouwen in Marokko? In september/oktober starten met een kind. Onze kleine Kenza.quote:Op maandag 3 april 2017 23:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja dat moet wel he , maar we houden het gewoon bescheiden..
Geen overdreven party en al die onzin.
Kunnen we eerder aan het werk.
Goedzo!quote:Op maandag 3 april 2017 23:59 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Trouwfeest in marokko anders geef k dr niet weg.
Ja dan is het lastiger. Dan moet je wel allebei testen ja. Zeg dat je leeftijd telt enzo. Dat is ook zo. En zijn veel opties tegenwoordig. Maar eerst moet je weten of je beiden wel zwanger kan worden/maken denk ik.quote:Op maandag 3 april 2017 23:55 schreef BellaaElisa het volgende:
Ja maar kijk dat is het juist, dat te druk maken heeft er niks mee te maken. Wij hebben het heel lang zonder pil etc gedaan ( ben al vanaf mn 18e getrouwd ) en nog noooooooit een streepje gehadheb het heel lang opzij gezet maar het helpt niet.
Zeker goed hmdlh en behalve eerste 13 weken valt het haar reuze mee. Zij en wij genieten zwaar. Wat mij betreft kan niet snel genoeg gaan.quote:Spijtig van de miskramen ! Dat wens je niemand. Hmdl is ze nu 5 maand zwanger, gaat alles goed met dr?
Klinkt wel goed,ik ga er een nachtje over slapen dan spreek ik je morgen inshAllah.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Als je deze maand nog komt handvragen kunnen we aankomende zomer trouwen in Marokko? In september/oktober starten met een kind. Onze kleine Kenza.
Hahaha, weinig zin nu. Pas over 13/14 dagen. Ok, ben gewoon jaloers op je.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:03 schreef BellaaElisa het volgende:
K ga het zo nog gezellig maken. Menstruatie is gone, duim voor me.
Haha je hebt nu helemaal niks meer over haar te zeggen , had je maar eerder iemand moeten vinden voor haar.quote:Op maandag 3 april 2017 23:59 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Trouwfeest in marokko anders geef k dr niet weg.
Het beste is 6 dagen voor eisprong. Dus uhhhhhhquote:Op dinsdag 4 april 2017 00:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahaha, weinig zin nu. Pas over 13/14 dagen. Ok, ben gewoon jaloers op je.
Mlih!quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klinkt wel goed,ik ga er een nachtje over slapen dan spreek ik je morgen inshAllah.
Nou, veel succes en uhuuu plezier dan maar. 😜😜quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:06 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Het beste is 6 dagen voor eisprong. Dus uhhhhhh
doe normaal weet je hoe graag ik dit wilquote:Op dinsdag 4 april 2017 00:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lahmacun aan vreten. Alsof ik niet nog dikker kan worden.
Lahmacun of een dikke kont?quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:40 schreef Drug het volgende:
[..]
doe normaal weet je hoe graag ik dit wil
Nu nog? Hahahahahha. En ik denken dat ik erg ben. Bij elke hap check ik mijn kont even in de spiegel.quote:
douce et calme comme ton miroirquote:Op dinsdag 4 april 2017 00:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nu nog? Hahahahahha. En ik denken dat ik erg ben. Bij elke hap check ik mijn kont even in de spiegel.
Wauw.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nu nog? Hahahahahha. En ik denken dat ik erg ben. Bij elke hap check ik mijn kont even in de spiegel.
Gewoon kop kaalscheren en klaar. Niet zo miepen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zo zielig. Zie een puberjongen in de winkel staan met heel veel grijze haren door zijn zwarte haren heen. Das vroeg.
Het was een jonge vent. Best zielig eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gewoon kop kaalscheren en klaar. Niet zo miepen.
Enige wat een echte vent dient te hebben is een zieke baard.
Die roze rode vakken is menstruatie die hartjes is sex.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Was je eerste menstruatiesag 10 maart?
Ah zo.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:28 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Die roze rode vakken is menstruatie die hartjes is sex.
Ik haat die achternaam. Was achternaam van m'n ex. Nu haat ik jou dus ook.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:49 schreef PSVCL het volgende:
Een idee voor jouw bruiloft. op de chaoui manier.
Algerijns Berbers
quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik haat die achternaam. Was achternaam van m'n ex. Nu haat ik jou dus ook.
Kom maar brengen danquote:Op dinsdag 4 april 2017 17:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over meisjes plagen?
Tot hoe laat moet je?quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kom maar brengen dan![]()
Ik ga weer aan het werk ,kom hier vanavond weer een kijkje nemen
Vervelend hoor. Heb je medicijnen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:57 schreef BellaaElisa het volgende:
Pff k heb echt weer last van hooikoorts
Biijenpollen nemen .quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:57 schreef BellaaElisa het volgende:
Pff k heb echt weer last van hooikoorts
Cetrizine maar helpt niet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Vervelend hoor. Heb je medicijnen?
Bijenpollen? Nog nooit van gehoord. Wat zijn datquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Biijenpollen nemen .
Het helpt ,en het is ook nog eens gezond.
Die medicijnen zijn troep
Hoor ik vaker. Misschien de alternatieve/islamitische geneeswijze opzoeken? Moet ik ook maar eens doen overigens.quote:
Ik wil trouwens die shab barroud op mijn bruiloft. En paaar shikhaaas.quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Biijenpollen nemen .
Het helpt ,en het is ook nog eens gezond.
Die medicijnen zijn troep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |