Hoeoud ben je ook al weer.quote:Op maandag 3 april 2017 23:24 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Nee niet dik, geen stress.
Al best lang. Eerste jaren we zien het wel "" nu sinds dec/januari echt om de dag seks. Eerst vaker maar ze zeggen dat het zaad dan beter is![]()
![]()
Dan zijn het vooroordelen zoals Maghrebijnse al zegtquote:Op maandag 3 april 2017 23:23 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik ben ook geen hoogopgeleide vrouw en mn man wel. Dus uh kan ook andersom.
Ok ,het was als vraag bedoeld.quote:Op maandag 3 april 2017 23:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niet zoveel vooroordelen hebben. Ik heb die gedachtegang nooit gehad.
We zijn nu man en vrouw en dienen open te communiceren.quote:Op maandag 3 april 2017 23:28 schreef Drug het volgende:
[..]
maar het verhaal is in wat niet wordt uitgesproken
dat stond niet in de prenupquote:Op maandag 3 april 2017 23:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
We zijn nu man en vrouw en dienen open te communiceren.
Heb jij Girlygirl hier ook al weggejaagd.. ?quote:Op maandag 3 april 2017 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet hem dwingen naar een gyno. Nu ben jeer nog op tijd bij
K ga mijn best doen..quote:Op maandag 3 april 2017 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet hem dwingen naar een gyno. Nu ben jeer nog op tijd bij
Jij bent van mij. Ze moest weg.quote:Op maandag 3 april 2017 23:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb jij Girlygirl hier ook al weggejaagd.. ?
Je je hebt gelijk. En als die nou niet wilt.. ?quote:Op maandag 3 april 2017 23:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Absoluut doen, echt. Je kan wel blijven proberen, maar als er een probleem bij hem ligt...
Dan scheiden. Doei.quote:Op maandag 3 april 2017 23:35 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Je je hebt gelijk. En als die nou niet wilt.. ?
Hij wil toch ook kinderen? Het is dus ook in zijn belang lijkt me? Waarom weigert hij een gynaecoloog te bezoeken?quote:Op maandag 3 april 2017 23:35 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Je je hebt gelijk. En als die nou niet wilt.. ?
Ik ken geen klb.quote:Op maandag 3 april 2017 23:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ben van helemaal niemand..
Heb je nog steeds een ban voor KLB?
Hij zegt " het komt waneer het komt, Allah swt wilt het ons schenken of niet. " met andere woorden " geen hulp ".quote:Op maandag 3 april 2017 23:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hij wil toch ook kinderen? Het is dus ook in zijn belang lijkt me? Waarom weigert hij een gynaecoloog te bezoeken?
Is wel pijnlijk voor hem...om die stap te nemen. Die onzekerheid. Beetje begrip mag wel.quote:
Wat een egoïst..quote:Op maandag 3 april 2017 23:41 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hij zegt " het komt waneer het komt, Allah swt wilt het ons schenken of niet. " met andere woorden " geen hulp ".
Ze is 33. No time to waste.quote:Op maandag 3 april 2017 23:42 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Is wel pijnlijk voor hem...om die stap te nemen. Die onzekerheid. Beetje begrip mag wel.
InshAllah.quote:Op maandag 3 april 2017 23:41 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hij zegt " het komt waneer het komt, Allah swt wilt het ons schenken of niet. " met andere woorden " geen hulp ".
Kan je niet uitleggen dat je het lot ook een handje mag helpen? Sebeb?quote:Op maandag 3 april 2017 23:41 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hij zegt "heb sabr". En dan gaat die iets anders doen. K kan het nu wel weer proberen, maar denk dat die hetzelfde zegt. Als k bijv iets voel ofzo. Zegt "die moet je ongesteld worden zeker?" Niet zovan " schat is het nog steeds niet raak" ofzo.quote:Op maandag 3 april 2017 23:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kan je niet uitleggen dat je het lot ook een handje mag helpen? Sebeb?
Makkelijker gezegd dan gedaan. Lastige situatie dit. Ook omdat leeftijd meespeelt. Fucked up shit.quote:Op maandag 3 april 2017 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
Ze is 33. No time to waste.
Als hij echt niet wil houdt het op en dan zou ik kappen.
In hoeverre wil hij vader worden? Ik krijg meer het idee dat het voor hem niet echt hoeft. Althans niet nu.quote:Op maandag 3 april 2017 23:46 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hij zegt "heb sabr". En dan gaat die iets anders doen. K kan het nu wel weer proberen, maar denk dat die hetzelfde zegt. Als k bijv iets voel ofzo. Zegt "die moet je ongesteld worden zeker?" Niet zovan " schat is het nog steeds niet raak" ofzo.
Maar dat kan die ook zeggen om jou te willen beschermen en niet wanhopig te maken. Zeker als hij weet dat jij ermee zit.quote:Op maandag 3 april 2017 23:46 schreef BellaaElisa het volgende:
Hij zegt "heb sabr". En dan gaat die iets anders doen. K kan het nu wel weer proberen, maar denk dat die hetzelfde zegt. Als k bijv iets voel ofzo. Zegt "die moet je ongesteld worden zeker?" Niet zovan " schat is het nog steeds niet raak" ofzo.
Als k het aan hem vraag dan wilt die het, en als k naar hem kijk dan meent die het ook. Hij zegt ook telkens als we een jongetje krijgen heet die zo en meisje zo en zo. Dus hij wilt het wel.quote:Op maandag 3 april 2017 23:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
In hoeverre wil hij vader worden? Ik krijg meer het idee dat het voor hem niet echt hoeft. Althans niet nu.
Mij! Mooie Marokkaanse baby maken?quote:Op maandag 3 april 2017 23:49 schreef PSVCL het volgende:
Wie mag ik zwanger maken? Ik wil ook een baby.
Ja dat zou ook nog kunnen. Moeilijk dit.quote:Op maandag 3 april 2017 23:48 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Maar dat kan die ook zeggen om jou te willen beschermen en niet wanhopig te maken. Zeker als hij weet dat jij ermee zit.
Ziedquote:Op maandag 3 april 2017 23:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mij! Mooie Marokkaanse baby maken?
Hoe lang is dit al gaande?quote:Op maandag 3 april 2017 23:49 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Als k het aan hem vraag dan wilt die het, en als k naar hem kijk dan meent die het ook. Hij zegt ook telkens als we een jongetje krijgen heet die zo en meisje zo en zo. Dus hij wilt het wel.
mashallah tbarakallahquote:Op maandag 3 april 2017 23:51 schreef Aloulu het volgende:
Mijn vrouw waar eerste keer binnen 2 maanden zwanger maar liep snel uit of hele vroege miskraam.
Later (paar jaar nadat we in NL waren gesettled) probeerden we weer en duurde 1 jaar...zij zorgen maken. Elke keer hopen. Gynaecoloog geweest uiteindelijk. Uitleggen dat alles goed was en gewoon zeker 1.5jaar moet proberen. Pas toen ze beetje opzij zette werd ze zwanger en nu 5 maanden zwanger hmdlh. Ik zei ook altijd tegen haar nee komt goed schatje dit en dat.
Je vergeet mij..quote:Op maandag 3 april 2017 23:52 schreef BellaaElisa het volgende:
Maar goed ontopic blijven.
Hoop in ieder geval dat Stimorol snel een babietje krijgt ook, en Maghrebijnse trouwt en een kindje krijgt.
Zeker dat het zo is. Ik zou ook zo doen. Jij hebt niets aan als hij ook elke keer gaat vragen naar menstruatie of niet. Beter dat 1 beetje de moed erin houdt. En welke Marokkaan wil nou geen vader worden....quote:Op maandag 3 april 2017 23:49 schreef BellaaElisa het volgende:
Ja dat zou ook nog kunnen. Moeilijk dit.
Ik moet eerst trouwen voor ik een baby kan krijgen. Nog een lange weg te gaan dus.quote:Op maandag 3 april 2017 23:52 schreef BellaaElisa het volgende:
Maar goed ontopic blijven.
Hoop in ieder geval dat Stimorol snel een babietje krijgt ook, en Maghrebijnse trouwt en een kindje krijgt.
Ja maar kijk dat is het juist, dat te druk maken heeft er niks mee te maken. Wij hebben het heel lang zonder pil etc gedaan ( ben al vanaf mn 18e getrouwd ) en nog noooooooit een streepje gehadquote:Op maandag 3 april 2017 23:51 schreef Aloulu het volgende:
Mijn vrouw waar eerste keer binnen 2 maanden zwanger maar liep snel uit of hele vroege miskraam.
Later (paar jaar nadat we in NL waren gesettled) probeerden we weer en duurde 1 jaar...zij zorgen maken. Elke keer hopen. Gynaecoloog geweest uiteindelijk. Uitleggen dat alles goed was en gewoon zeker 1.5jaar moet proberen. Pas toen ze beetje opzij zette werd ze zwanger en nu 5 maanden zwanger hmdlh. Ik zei ook altijd tegen haar nee komt goed schatje dit en dat.
Geluld beloond. Moge Allah jouw een vrome man schenken en een baby.quote:Op maandag 3 april 2017 23:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik moet eerst trouwen voor ik een baby kan krijgen. Nog een lange weg te gaan dus.
Allahie farshek be baby Insa Allah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |