Geen idee, maar aangezien jij erover begint heb je vast jouw vermoedens? Vertel...quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:51 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat er zoveel multicultipareltjes zijn onder de millennials zal er vast niks mee te maken hebben....
quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:36 schreef Nakketikker het volgende:
En diezelfde millenials openen hier topics als:
"ik weet niet wat ik met mijn leven moet"
"werken is niks voor mij"
"HELP! straks moet ik werken na mijn studie"
"KLB: mijn vrienden krijgen kinderen"
"Ik ga eerst reizen in plaats van werken"
"Ik wil hooguit 16 uur in de week werken voor 3 ruggen netto maar niemand neemt me aan"
"de maatschappij is tegen mij"
en natuurlijk gevolgd door:
"KLB: de bank geeft mij geen hypotheek van 6ton voor een hipsterhok in Amsterdam"
Kijk naar de dingen die werden genoemd:quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Geen idee, maar aangezien jij erover begint heb je vast jouw vermoedens? Vertel...
Ja, wij oudere generaties wisten natuurlijk op veertienjarige leeftijd al precies hoe de vork in de steel zat, wat de zin van het leven was, wat wij met ons leven wilden, wij deden nooit iets doms, gingen altijd met een glimlach naar het werk, pakten blijmoedig allerlei geestdodende klussen aan om maar hogerop te komen en baalden nooit dat er aan het einde van ons geld een stuk maand over was.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:36 schreef Nakketikker het volgende:
En diezelfde millenials openen hier topics als:
"ik weet niet wat ik met mijn leven moet"
"werken is niks voor mij"
"HELP! straks moet ik werken na mijn studie"
"KLB: mijn vrienden krijgen kinderen"
"Ik ga eerst reizen in plaats van werken"
"Ik wil hooguit 16 uur in de week werken voor 3 ruggen netto maar niemand neemt me aan"
"de maatschappij is tegen mij"
en natuurlijk gevolgd door:
"KLB: de bank geeft mij geen hypotheek van 6ton voor een hipsterhok in Amsterdam"
Of met van die hoofddoekkies die mierzoete muntthee drinken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:03 schreef eight het volgende:
Weinig verrassend. Kijk naar de hedendaagse moeders. Het zijn of van die muntthee drinkende hipsters die de opvoeding volledig aan school overlaten, of het zijn tokkies.
In elke generatie kun je wel egocentrisch gedrag zien.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:57 schreef female81 het volgende:
Millenials of generatie Z?
Dat zijn twee verschillende groepen, ondanks dat je bij beiden veel egocentrisch gedrag ziet. De tweede groep zit nu nog op school of wordt pas net volwassen.
Eens, TS moet nodig meer acclimatiseren.quote:Op woensdag 5 april 2017 01:59 schreef Villas__Rubin het volgende:
Hoi
Ik wou even zeggen dat ik het allemaal niet normaal vind.
doei
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |