Ik ben er inmiddels aan gewend door FB, maar de eerste aanblik vond ik best lelijkquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:38 schreef franklop het volgende:
Wat vinden de dames van de baard van Matt?
beterquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:38 schreef franklop het volgende:
Wat vinden de dames van de baard van Matt?
yep mee eens....quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:48 schreef WheeleE het volgende:
Okay, enige voordeel van de show opnemen is dat je niet met die gare reclames zit
voorbereiden is elke keer bij de anderen samen en het afmaken bij de jury toch?quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:49 schreef franklop het volgende:
Voor het eerst met publiek bij het koken? Kan me dat niet van vorig jaar herinneren eigenlijk
jaquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:48 schreef WheeleE het volgende:
Okay, enige voordeel van de show opnemen is dat je niet met die gare reclames zit
Gedeelde smart is halve smart zullen we maar denken. We lijden er collectief onderquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
yep mee eens....
nadeel van opnemen is voor mij dat ik te slordig ben met terugkijken en dan afleveringen vergeet te kijken.
ja en jaquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:52 schreef franklop het volgende:
En ze lacht vervelend. Had ik dat al gezegd?
blijkbaarquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:52 schreef Nizno het volgende:
ow afmaken voor de jury is er niet meer bij dus.
Geen idee, maar ik ben het met je eensquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:52 schreef franklop het volgende:
En ze lacht vervelend. Had ik dat al gezegd?
Eerste indruk is allesquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:53 schreef essnhills het volgende:
Nou kom op mensen, ze is pas 19 en waarschijnlijk erg nerveus. Geef haar een kans voordat je haar afkraakt
neuj, nooit een kans op een tweede eerste indrukquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:53 schreef essnhills het volgende:
Nou kom op mensen, ze is pas 19 en waarschijnlijk erg nerveus. Geef haar een kans voordat je haar afkraakt
Dit is gewoon onze manier om de jaloezie te uitenquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:53 schreef essnhills het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |