het komt wel soort van terug, als je inshallah kinderen hebt die je hetzelfde mag laten ervarenquote:Op maandag 3 april 2017 20:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Word er echt heel emotioneel van nu ik dit allemaal zo typ. Alsof ik het herbeleef. Die tijd komt gewoon niet meer terug.
Ja en nee. Ook Marokko moderniseert en bepaalde dingen zijn er niet meer. Vind Marokko tegenwoordig niks meer aan. Mis dat vroegere. Dat was leuk. Toen was alles nog haram en verboden en moest alles stiekem. Nu is het daar gewoon een groot bordeel in de zomer.quote:Op maandag 3 april 2017 20:44 schreef Drug het volgende:
[..]
het komt wel soort van terug, als je inshallah kinderen hebt die je hetzelfde mag laten ervaren
ja dat is wel waar. raar manquote:Op maandag 3 april 2017 20:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja en nee. Ook Marokko moderniseert en bepaalde dingen zijn er niet meer. Vind Marokko tegenwoordig niks meer aan. Mis dat vroegere. Dat was leuk. Toen was alles nog haram en verboden en moest alles stiekem. Nu is het daar gewoon een groot bordeel in de zomer.
Amshumquote:Op maandag 3 april 2017 20:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat is de mannelijke versie van tamza?? Dat ben jij nu!
Zeker, is sowieso een mooi gebied,vriendelijke mensen etcquote:Op maandag 3 april 2017 20:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, ben dol op berbermuziek. Vooral Rwicha.
Ja, wij hebben mooi muziek. Vooral gayta jeblia.
Taselhiet is pas prachtig. Kabylisch ook.quote:
ook leuk maar niet leukerquote:
Zat je in Souss? Wat vond je ervan? Prachtige mensen, natuur, cultuur en eten. Ik houd van Zuid-Marokko. Heb mijn hart daar echt verloren. Al jaren.quote:Op maandag 3 april 2017 20:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zeker, is sowieso een mooi gebied,vriendelijke mensen etc
Afgelopen zomer voor het eerst echt van dichtbij kunnen zien.
Klopt, een paar woorden komen nog wel overeen met het Rifiaans.quote:
;s kom niet met die moderne shmetta muziek johquote:
Ben zelf niet zo oud en hiermee ben ik deels opgegroeidquote:Op maandag 3 april 2017 20:53 schreef Drug het volgende:
[..]
;s kom niet met die moderne shmetta muziek joh
rai is doodgegaan op 29 september 1994
Was heel mooi ..vooral de natuur en de rust.quote:Op maandag 3 april 2017 20:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zat je in Souss? Wat vond je ervan? Prachtige mensen, natuur, cultuur en eten. Ik houd van Zuid-Marokko. Heb mijn hart daar echt verloren. Al jaren.
Meerdere malen per jaar.quote:Op maandag 3 april 2017 20:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was heel mooi ..vooral de natuur en de rust.
Ben je daar elk jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |