leer mij derizja 3afekquote:Op maandag 3 april 2017 20:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik vertaal wel als je wat wil weten.
een beetje. wil verder leren maar helaas is derizja niet echt in arabisch schrift, dus er is geen fijne leermethodequote:Op maandag 3 april 2017 20:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Volgens mij ken je al heel wat? Of valt dat mee?
Ja, maakt het wat lastiger leren. Je kan het leren door gewoon veel met Marokkanen in darija te praten.quote:Op maandag 3 april 2017 20:19 schreef Drug het volgende:
[..]
een beetje. wil verder leren maar helaas is derizja niet echt in arabisch schrift, dus er is geen fijne leermethode
ik heb geen sociale contacten dus wordt lastigquote:Op maandag 3 april 2017 20:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, maakt het wat lastiger leren. Je kan het leren door gewoon veel met Marokkanen in darija te praten.
Ik leer je!quote:Op maandag 3 april 2017 20:21 schreef Drug het volgende:
[..]
ik heb geen sociale contacten dus wordt lastig
Tot op de dag van vandaag zie ik in Marokko groepen jongens zitten met thee, hasj en muziek van Hasni. De leven.quote:
quote:Op maandag 3 april 2017 20:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Tot op de dag van vandaag zie ik in Marokko groepen jongens zitten met thee, hasj en muziek van Hasni. De leven.
o ja ik heb meegemaakt, ieder avond op sta7 met vodka en hasj en cassettes van hasni.quote:Op maandag 3 april 2017 20:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Tot op de dag van vandaag zie ik in Marokko groepen jongens zitten met thee, hasj en muziek van Hasni. De leven.
quote:Op maandag 3 april 2017 20:29 schreef Drug het volgende:
[..]
kom rondjes rijden coolsingel schouwburgplein
Ja, en vergeet de zonnebloempitten niet he. Leuke verhalen vertellen tot je de adhaan hoort voor het ochtendgebed. Zucht. Goede ouwe tijden. Soms op stah slapen met z'n allen.quote:Op maandag 3 april 2017 20:27 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja ik heb meegemaakt, ieder avond op sta7 met vodka en hasj en cassettes van hasni.
Toch wel ja..,is meer muziek van de oude generatie en die hard Rif music.quote:Op maandag 3 april 2017 19:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Omg, dat eerste liedje ken ik gewoon hoor en vind ik superr!
ja, mooi was die tijd, eenvoudigquote:Op maandag 3 april 2017 20:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, en vergeet de zonnebloempitten niet he. Leuke verhalen vertellen tot je de adhaan hoort voor het ochtendgebed. Zucht. Goede ouwe tijden. Soms op stah slapen met z'n allen.
Is wel nodig jaquote:Op maandag 3 april 2017 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
Check deze bitches zeiken.
Ik ga m'n ass trainen. Bye.
Ja, ben dol op berbermuziek. Vooral Rwicha.quote:Op maandag 3 april 2017 20:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Toch wel ja..,is meer muziek van de oude generatie en die hard Rif music.
Jbella hebben ook mooi muziek.
Word er echt heel emotioneel van nu ik dit allemaal zo typ. Alsof ik het herbeleef. Die tijd komt gewoon niet meer terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |