Maar is echt zo.quote:Op maandag 3 april 2017 14:29 schreef Montelly het volgende:
Stimo wat een opmerking " hij is echt onaantrekkelijk"![]()
En toch wil ik hem best een kans geven. Dus, stimorol, doe je ding. Ik meen het. Uiterlijk is niet alles.quote:Op maandag 3 april 2017 14:29 schreef Montelly het volgende:
Stimo wat een opmerking " hij is echt onaantrekkelijk"![]()
Wat heb ik er aan als je mij vertelt hoe geil haar pica's zijn, stuur gewoon dan beoordeel ik ze welquote:Op maandag 3 april 2017 14:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar is echt zo.
Heb geile pica's van haar gekregen man. Zweer je
Wat heb jij er dan aan?quote:Op maandag 3 april 2017 14:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat heb ik er aan als je mij vertelt hoe geil haar pica's zijn, stuur gewoon dan beoordeel ik ze wel
Oké. Momentje.quote:Op maandag 3 april 2017 14:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat heb ik er aan als je mij vertelt hoe geil haar pica's zijn, stuur gewoon dan beoordeel ik ze wel
Kan ik aan potentionele kandidaten laten zien, dus zorg ervoor dat je een beetje representatief uitziet.quote:
Thx, ontvangenquote:
Ben iets molliger. Ietssssjes.quote:Op maandag 3 april 2017 15:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als jij hetzelfde figuur hebt als die chick in je UI ben je ook niet verkeerd
Sport je?quote:Op maandag 3 april 2017 15:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik lig op een bankje naast m'n werk. Mensen kijken me vreemd aan, maar ben zo moe dat ik een dutje ga doen in de zon. Op een houten bankje.
Nee, ik sport al 10 jaar niet meer. Mensen die voorbij lopen kijken me beetje vreemd aan.quote:Op maandag 3 april 2017 15:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sport je?
Ben deze week ook weer moe. Sinds die uur voor uit sterf ik van het gebrek aan energie.
Fuck hen.quote:Op maandag 3 april 2017 15:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, ik sport al 10 jaar niet meer. Mensen die voorbij lopen kijken me beetje vreemd aan.
Omg stfu en doe niet zo irritant hoor.quote:Op maandag 3 april 2017 15:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zo lief! Geen man die me wil hoor.
Mijn voor- en achternaam.quote:Op maandag 3 april 2017 15:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg stfu en doe niet zo irritant hoor.
Wat is je naam op insta
Ben alweer binnen. Loop de hele tijd te gapen en enorme koppijn. Maar, jij dus ook al.quote:
Krijg je ook echt berichten ja? Hahahahhahahahahhahahhahahah.quote:Op maandag 3 april 2017 15:34 schreef Stimorol- het volgende:
Ze vragen om je foto. Maar ik stuur niet. Post eens wat dan zijn ze weer tevreden.
Jaquote:Op maandag 3 april 2017 16:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Krijg je ook echt berichten ja? Hahahahhahahahahhahahhahahah.
Alle heren hier.quote:Op maandag 3 april 2017 16:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahahahaha, vertel, van wie precies?
Hoe ziet die PSV er uit? Ben daar wel benieuwd naarquote:Op maandag 3 april 2017 16:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben teleurgesteld in alle heren hier. Echt.
Heb geen foto van hem. Nooit gezien. Ik weet alleen hoe drug eruit ziet.quote:Op maandag 3 april 2017 16:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe ziet die PSV er uit? Ben daar wel benieuwd naar
En toch blijf je plakken.quote:Op maandag 3 april 2017 16:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heb nml het idee dat het een kleine dikke Mocro is.quote:Op maandag 3 april 2017 16:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heb geen foto van hem. Nooit gezien. Ik weet alleen hoe drug eruit ziet.
Marokkaanse mannen zijn sowieso best klein.quote:Op maandag 3 april 2017 16:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb nml het idee dat het een kleine dikke Mocro is.
Ook in mij?quote:Op maandag 3 april 2017 16:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee? Moet dat?quote:Op maandag 3 april 2017 16:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heb je Stimorol ook een bericht gestuurd?
quote:Op maandag 3 april 2017 16:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik dus niet teleurgesteld in jou.
Kan je me als moderator vertellen waar Triggershot woont? Ik wil zijn hand vragen namelijk.quote:
Haha, nee. Dat weet ik niet en als ik dat zou weten, mag het niet.quote:Op maandag 3 april 2017 16:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kan je me als moderator vertellen waar Triggershot woont? Ik wil zijn hand vragen namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |