abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 april 2017 @ 13:12:23 #2
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169969567
Met Kramer moet je ook wel van Go Ahead en PEC uit kunnen winnen, ook als je Tonny weer terugkrijgt. Hopen maar dat Jorgenson de serie Utrecht thuis, Vitesse uit en Excelsior uit haalt.

Al ben ik er van overtuigd dat we kampioen worden als we van Go Ahead en PEC winnen. We verliezen écht geen 4+ punten in die laatste 3 wedstrijden als de geblesseerde spelers langzaam weer terugkomen. We hebben het kampioenschap gisteren gewonnen door uiteindelijk niet het doelsaldo te verpesten, zo voelt het voor mij in ieder geval.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_169969603
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 13:12 schreef Keyos het volgende:
Met Kramer moet je ook wel van Go Ahead en PEC uit kunnen winnen, ook als je Tonny weer terugkrijgt. Hopen maar dat Jorgenson de serie Utrecht thuis, Vitesse uit en Excelsior uit haalt.

Al ben ik er van overtuigd dat we kampioen worden als we van Go Ahead en PEC winnen. We verliezen écht geen 4+ punten in die laatste 3 wedstrijden als de geblesseerde spelers langzaam weer terugkomen. We hebben het kampioenschap gisteren gewonnen door uiteindelijk niet het doelsaldo te verpesten, zo voelt het voor mij in ieder geval.
En Ajax moet ook nog zijn wedstrijden allemaal winnen. Kan, maar is niet super realistisch gezien hun Europa programma.
pi_169969623
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 13:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En Ajax moet ook nog zijn wedstrijden allemaal winnen. Kan, maar is niet super realistisch gezien hun Europa programma.
Zeker als je bedenkt dat nog naar Eindhoven moeten, al winnen ze daar wel vaak de laatste jaren.
  maandag 3 april 2017 @ 13:16:26 #5
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169969649
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 13:15 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Zeker als je bedenkt dat nog naar Eindhoven moeten, al winnen ze daar wel vaak de laatste jaren.
PSV heeft niet minder kwaliteit dan Ajax + je hebt die midweekse Schalke wedstrijd, dat wint Ajax dus nooit. Misschien zou het meest ideale wel een gelijkspelletje zijn, maar dat moeten we dan maar weer zien natuurlijk.

Blijf erbij, we staan '4' punten voor, wij zijn nog steeds de gedoodverfde kampioenskandidaat. Koppies bij elkaar houden, spelers fit krijgen, en met z'n allen die Coolsingel op. De druk die ze van buiten opleggen moet je schijt aan hebben, want aan de streep hebben wij het beste team. Ow ja, we moeten écht keihard gaan knallen tegen Go Ahead met doelpunten als het even kan.

[ Bericht 12% gewijzigd door Keyos op 03-04-2017 13:23:51 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_169969778
Ik denk ook dat PSV onze voornaamste overgebleven concurrent is.

Vooral de zware Europa League wedstrijden en de wedstrijd tegen PSV-uit gaat z'n tol eisen denk ik bij Ajax.

Dus als het zo uitpakt hebben wij een marge van 5 punten om te verspelen (de voorsprong ten opzichte van PSV).

Mochten wij deze week goed doorkomen (wat nog zwaar genoeg wordt overigens) dan denk ik ook dat wij het gaan redden. Dan mogen we naar mijn verwachting 5 punten verspelen in 4 wedstrijden, en dat moeten we dan wel redden lijkt mij (alhoewel ik wel denk dat we die marge hard zullen nodig hebben want ik reken nog wel op zeker 1 of 2 keer puntverlies).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 3 april 2017 @ 14:20:35 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_169970803
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 13:12 schreef Keyos het volgende:

Zaak is vooral dat spelers snel weer fit worden. Helemaal met het oog op zondag, woensdag geloof ik het allemaal wel. Gisteren speel je met een zwaar gemankeerd elftal en weet je de schade nog te beperken tot 2-1 (dankjewel Traore). We moeten het allemaal niet erger maken dan het is.

En vooral: Kuyt gewoon in de spits zetten. Met Kramer speel je met 10 man, ondanks die aardige goal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 3 april 2017 @ 14:23:05 #8
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_169970877
Kijk maar uit, ajax is altijd goed in Eindhoven de laatste jaren.

Wij moeten gewoon alles gaan winnen
  maandag 3 april 2017 @ 14:24:12 #9
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_169970900
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 14:23 schreef jorienvdherik het volgende:

Nee, hoor. We mogen nog 1 keer verliezen. En zelf denk ik 2 keer. Komt wel goed. Ik heb alleen een beetje vrees voor woensdag zonder Vilhena, Kongolo en Elia.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 3 april 2017 @ 14:24:27 #10
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_169970905
Nu wel ja.... we hadden deze echt moeten winnen :'(
  maandag 3 april 2017 @ 14:24:31 #11
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169970907
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 14:23 schreef jorienvdherik het volgende:

Dat is het mooie, zelfs als Ajax alles wint mogen wij nog 1 van de 6 wedstrijden verliezen , en gezien de uitwedstrijd in Eindhoven denk ik dat het zelfs voldoende is als we er 4 winnen, 1 verliezen en 1 gelijk. Dat moet gewoon te doen zijn. Zo niet ,dan heb je het écht compleet aan jezelf te danken.

In het meest ideale geval worden we op Woudestein officieus kampioen, en maken we de week erop het thuis in eigen huis met 45K man af.

[ Bericht 8% gewijzigd door Keyos op 03-04-2017 14:32:40 ]
pi_169970918
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 14:24 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nu wel ja.... we hadden deze echt moeten winnen :'(
Dat zat er gewoon echt niet in.
pi_169971160
Van Feyenoord.nl

quote:
Medische update Nicolai Jørgensen en Rick Karsdorp

Het is nog onduidelijk of Nicolai Jørgensen en Rick Karsdorp woensdagavond mee kunnen spelen in de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen Go Ahead Eagles. Beide Feyenoorders raakten zondag (gisteren) geblesseerd tijdens de Klassieker.

Jørgensen verliet het veld al na tien minuten met hamstringklachten, terwijl Karsdorp zich in de rust moest laten vervangen vanwege knieklachten. Maandag bleek uit een MRI-scan dat Karsdorp een minimale verrekking aan zijn knieband heeft opgelopen.

De klachten van het tweetal zullen de komende dagen nader worden bekeken en behandeld door de medische staf van Feyenoord. Voor beide spelers geldt dat per dag zal worden bekeken wanneer ze weer inzetbaar zijn.
Klinkt positief toch?

Schijnbaar geen aanleiding om te verwachten dat ze er weken uit zullen liggen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 3 april 2017 @ 14:36:19 #14
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169971187
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 14:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Van Feyenoord.nl

[..]

Klinkt positief toch?

ik las eerder hier dat Karsdorp iets gescheurd had, dus dit is dan zeer positief.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 3 april 2017 @ 14:42:10 #15
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_169971318
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 14:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Van Feyenoord.nl

[..]

Klinkt positief toch?

Laat ze Kowet maar lekker missen, tegen PEC hebben ze echt nodig.

Zelfde geldt voor Kongolo en Elia.
  maandag 3 april 2017 @ 14:42:37 #16
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169971325
Als ze die gasten maar niet te vroeg brengen. Wat er ook gebeurt, vanaf Utrecht thuis moet de groep gewoon weer 100% fit zijn. Hebben er niets aan als we weer aan de start verschijnen met spelers die eigenlijk niet fit zijn en je ze vervolgens weer 1-2-3 weken kwijt bent.

Met Elia tegen Sparta spelen blijft compleet onverantwoord. Je speelde gewoon met 10 man.
pi_169971422
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 14:42 schreef Keyos het volgende:
Als ze die gasten maar niet te vroeg brengen. Wat er ook gebeurt, vanaf Utrecht thuis moet de groep gewoon weer 100% fit zijn. Hebben er niets aan als we weer aan de start verschijnen met spelers die eigenlijk niet fit zijn en je ze vervolgens weer 1-2-3 weken kwijt bent.

Met Elia tegen Sparta spelen blijft compleet onverantwoord. Je speelde gewoon met 10 man.
Inderdaad. Zeker in die kunstgraspot moet je uitkijken bij met name knieklachten
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_169971551
Dat was niet best mannen............Voelen jullie de hete adem van de godenzonen al? :) :)
  maandag 3 april 2017 @ 14:56:26 #19
269692 Divje
brr brr patapim
pi_169971604
quote:
18s.gif Op maandag 3 april 2017 14:54 schreef Anakoni het volgende:
Dat was niet best mannen............Voelen jullie de hete adem van de godenzonen al? :) :)
Nope. Ruik 't wel met je stinkmuil.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 3 april 2017 @ 14:56:38 #20
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169971609
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 14:47 schreef H.FR het volgende:

[..]

Inderdaad. Zeker in die kunstgraspot moet je uitkijken bij met name knieklachten
Als we deze week 6 punten pakken en de groep is vanaf Utrecht thuis weer fit, worden we 100% zeker kampioen. PEC uit is de kampioenswedstrijd, zo zie ik dat in ieder geval.
pi_169971811
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 14:56 schreef Keyos het volgende:

[..]

Als we deze week 6 punten pakken en de groep is vanaf Utrecht thuis weer fit, worden we 100% zeker kampioen. PEC uit is de kampioenswedstrijd, zo zie ik dat in ieder geval.
100% zeker ben je met dit feyenoord natuurlijk nooit. Als Ajax het verschil op drie punten kan houden kan er nog heel veel gebeuren. (ziggo antwoord) Vorig jaar was er namelijk ook een team in de eredivisie die niet zo goed met de druk om kon gaan.
Groot fan van User Wotte
  maandag 3 april 2017 @ 15:06:03 #22
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_169971855
quote:
19s.gif Op maandag 3 april 2017 15:03 schreef Tjacka het volgende:

[..]

100% zeker ben je met dit feyenoord natuurlijk nooit. Als Ajax het verschil op drie punten kan houden kan er nog heel veel gebeuren. (ziggo antwoord) Vorig jaar was er namelijk ook een team in de eredivisie die niet zo goed met de druk om kon gaan.
Voordeel is dat het gat 4 punten is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_169971927
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 15:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Voordeel is dat het gat 4 punten is.
De volgende twee wedstrijden zijn gewoon cruciaal ja. Als Ajax dan op 2 of of zelfs 0 punten komt denk ik dat het wel klaar is met feyenoord. Houden jullie het gat op 3,5 ben je gewoon kampioen.
Groot fan van User Wotte
  maandag 3 april 2017 @ 15:09:27 #24
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169971953
quote:
19s.gif Op maandag 3 april 2017 15:03 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Komt goed. Van die laatste 4 wedstrijden lukt het vast en zeker wel om er 2 te winnen en 1 gelijk te spelen. Dan ben je (in principe) gewoon kampioen. Het is gewoon nergens voor nodig de boel op te gaan blazen, de kans dat Feyenoord kampioen wordt is nog steeds meer dan fors.

PEC uit, daar gaat het hem in zitten.
pi_169972001
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 15:09 schreef Keyos het volgende:

[..]

Komt goed. Van die laatste 4 wedstrijden lukt het vast en zeker wel om er 2 te winnen en 1 gelijk te spelen. Dan ben je (in principe) gewoon kampioen. Het is gewoon nergens voor nodig de boel op te gaan blazen, de kans dat Feyenoord kampioen wordt is nog steeds meer dan fors.

PEC uit, daar gaat het hem in zitten.
Het spel van gisteren kan best een beetje paniek brengen natuurlijk. Dat was echt heel erg slecht.
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')