quote:Op maandag 18 september 2023 23:03 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
van een vriend uit litouwen
Gedurende de afgelopen twee uur bedraagt de maximum x-ray flux: C5.56quote:
Ja, ik zag hem!!! Deze moet ik helaas overslaanquote:
Netjes!quote:Op maandag 25 september 2023 01:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Met blote oog zichtbaar!!
Helaas is mijn mobiel leeg dus even met mijn vriendin haar mobiel gedaan.
Helaas schoof er te veel bewolking voor waardoor ik weer naar huis ben gegaan, al met al een hele mooie ervaring met zelfs 1 pilaar gezien
[ afbeelding ]
Dank! Dit is wel het beste wat ik uit mijn losse hand kon trekken, helaas moet de iso waarde behoorlijk omhoog en laat dat nou niet de beste optie zijn als je met mobiel gaat schieten. Ook 10 seconden was eigenlijk veel te kort om dit helder vast te kunnen leggen. Mijn mobiel had dit waarschijnlijk net wat beter gedaan.quote:
Uit de losse hand zelfs! Tuurlijk, het kan altijd beter, maar dit vind ik echt niet slecht hoor. Is prima vastgelegd zoquote:Op maandag 25 september 2023 16:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dank! Dit is wel het beste wat ik uit mijn losse hand kon trekken, helaas moet de iso waarde behoorlijk omhoog en laat dat nou niet de beste optie zijn als je met mobiel gaat schieten. Ook 10 seconden was eigenlijk veel te kort om dit helder vast te kunnen leggen. Mijn mobiel had dit waarschijnlijk net wat beter gedaan.
Ik ga toch maar weer eens kijken voor een nieuwe camera, ik gebruikte em amper waardoor ik deze verkocht maar zulke momenten ga je em toch missen en dus achteraf best wel spijt van gekregen
Ja uit losse hand, had op dat moment geen mogelijkheid om mijn mobiel ergens te plaatsen daar zo midden tussen de weilandenquote:Op woensdag 27 september 2023 09:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Uit de losse hand zelfs! Tuurlijk, het kan altijd beter, maar dit vind ik echt niet slecht hoor. Is prima vastgelegd zo![]()
Als je een camera koopt, vergeet dan ook niet een (goedkoop) statiefje aan te schaffen
Kp5 weinig kansquote:Op zondag 5 november 2023 09:41 schreef Starhopper het volgende:
BOOM!!!!!!! Hopelijk kunnen we vanavond wat meepikken![]()
[ twitter ]
Kp zegt niets en is misleidend. Het is een 3 uurlijks gemiddelde gemeten over de gehele planeet. Die loopt dus sowieso achter en lokaal kan de situatie anders zijn. Als je de melding Kp7 krijgt, dikke kans dat het poollicht dan al niet meer te zien is. Zo heb ik dus al meerdere keren poollicht vastgelegd met Kp4.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |